p.o.v Lisa
Hier lig ik dan, in mijn bed. Het is inmiddels al 4 uur, de volgende dag. De jongens komen af en toe mijn kamer binnen om nieuw eten neer te zetten en het oude mee te nemen omdat ik toch niks eet. Ik sta op uit bed en pak mijn mobiel en oordopjes, ik ga weer op bed liggen en ga muziek luisteren. Ik ga naar spotify en naar mijn playlist. Ik zet mijn muziek op en begin weer te huilen. ik háát hem, hoe kon hij dit nou doen?!
p.o.v Harry
We zitten op de bank, met z'n alle behalve Lisa want die wil haar kamer niet afkomen. Ik zit na te denken, of er misschien een manier is om haar van haar kamer te krijgen. Ik wist wel dat Luke niet goed genoeg voor haar was. Ik zit te denken, en te denken. Opeens schiet me iets te binnen. "jongens? kunnen we niet wat leuks organiseren ofzo? Met Jill en misschien Daniël. Dat we een paar dagjes weggaan, de meiden en Daniël zijn toch vrij, hun opleidingen beginnen pas later." De jongens knikken instemmend en zeggen "ja geweldig idee!" "Ik bel Daniël wel" zegt Niall. Ik knik en zeg "ik bel Jill wel." Ik pak mijn mobiel en loop naar de keuken, op de gang kan ze me misschien horen. Ik toets het nummer van Jill in, die heb ik want als er wat met Lisa gebeurd kan ze me bellen. Maar goed, de telefoon gaat over en al snel neemt Jill op en zegt "pfff, het feit dat IK door Harry Styles word gebeld blijft bijzonder." Ik lach even en zeg "Hey Jill, zin in een paar dagjes weg? Ibiza of Miami ofzo? Luke en Lisa zijn uit elkaar, Luke ging vreemd en ze ligt nu alleen maar in haar bed dus we dachten dat dit wel goed voor der zou zijn.." "WAT" zegt Jill "Ja, tuurlijk ga ik mee! Ik ben over een kwartier bij jullie thuis, eerst even langs de supermarkt. Ik kom er zo aan en ja ik ga mee, hoeveel kost het? En Daniël kan denk ik niet, die ga je vast vragen. Maar die is al bezig met zijn vervolg opleiding. Maar ik kom eraan oke? Ik kom zo naar Lisa, eerst even chocolade en ijs enzo halen. Dat hoort he, als je hart gebroken is, ijs eten enzo. Dus ik kom erzo aan en ik moet echt stoppen met dat aan een stuk door praten." Ik lach weer even en zeg "Je hoeft niet te betalen dat doen wij, en Jill?" Ze maakt een hmm geluidje en zegt "ik wil wel zelf betalen echt!" Ik antwoord daarop met "dat weten we, maar dat gebeurt niet. Maar Jill, je bent echt een goeie vriendin voor Lisa. Ik ben blij dat ze je heeft ontmoet. Zal ik ook een kussen enzo voor je klaar leggen? Dan kun je blijven slapen." "Ja is goed dankjewel, tot zo!" en daarna hangt ze op. Ik loop naar de woonkamer en zak op de bank en zeg "Jill gaat mee, en Jill komt er nu aan. Lisa had het Jill nog niet verteld dus die wist het niet. Maar ze is nu naar de winkel voor ijs en chocolade ofzo, dat hoort zegt ze." De jongens grinniken even en dan loopt Niall binnen en ik zeg "ohja, Daniël kan niet want die begint al met zijn vervolg opleiding zei Jill." Niall kijkt me aan en zegt "dat wou ik zeggen?" Ik lach. Na nog wat te hebben uitgezocht op internet hoor ik de bel. Ik doe open en zie Jill staan met haar handen vol en een hele grootte koffer. Ik pak wat van haar aan en zeg "kom eerst even mee." Ze knikt en we lopen de woonkamer in. De jongens zitten achter de laptop en begroeten Jill. We zoeken nog wat online naar een mooi hotel en een mooie plek om te shoppen voor de meiden. Uiteindelijk hebben we een vakantie geboekt, we gaan morgen weg om half 6 weg. Zodra we klaar zijn pakt Jill 2 lepels uit de keukenla en loopt naar boven. Best grappig, het is net alsof ze hier woont.
p.o.v Jill
Ik loop naar boven met mijn handen vol en klop op de deur. Maar ik hoor niks, ik loop naar binnen en zie Lisa op haar bed liggen met haar gezicht naar de muur toe, ik hoor haar zachtjes huilen. Ik ga naast haar zitten en tik haar omhoog, zodra ze op komt trek ik haar in een knuffel en zeg "Ik heb troosteten mee genomen, en een huil film." Ze trekt terug en zegt "je bent echt een schat, ik hou van je." Ik glimlach naar haar en sta op en pak haar laptop en zeg "ik ook van jou." Ik ga naast haar zitten en doe de dvd in haar apple laptop. Ik pak de bak ijs en maak hem open, ik doe hetzelfde met de chocolade en al het andere. Terwijl we de film kijken moet Lisa telkens huilen, ze legt haar hoofd op mijn schouder en huilt uit. Als de film is afgelopen stop ik er een échte lach film in, zodat ze wel moet lachen. Tijdens de film lacht Lisa ook, gelukkig. Als de film bijna afgelopen is, valt ze in slaap. Ik pak de lege bak ijs en al het andere eten en leg het naast het bed neer, net als de laptop. Ik help Lisa wat naar beneden en doe de deken over haar heen. Ik stap uit haar bed en loop naar beneden, waar de jongens een filmpje kijken. Ik ga erbij zitten en zeg "Lisa slaapt, we hebben eerst een huil film gekeken dus ze heeft uitgehuild, en daarna een lach film en ze moest gelukkig ook lachen. Maar ze slaapt nu. Waar ligt haar koffer trouwens? Dan pak ik die vast voor haar in, dan hoeft ze dat morgen niet meer te doen als we om half 5 wakker worden." De jongens glimlachen naar me en zeggen "dat hoef je niet te doen, dat weet je he?" Ik knik en zeg "weet ik, maar ik help haar graag." Harry zegt "in haar inloop kleding kast ligt er wel een." Ik knik en loop naar boven en pak haar koffer. Ik doe het licht aan in de kledingkast, dat ziet ze toch niet. Ik begin wat spullen uit te zoeken, jurkjes, korte broekjes, hempjes, t-shirtjes en al het andere wat je nodig hebt voor vakantie. Daarna loop ik naar haar badkamer en pak haar krul en stijltang voor de zekerheid. Ik pak de 2 reserve tandenborstels, 1 voor haar en 1 voor mij, ik neem die nooit hier mee naar toe omdat er gewoon een standaard voor mij ligt in haar badkamer. Ik pak verder alles in, behalve wat ze morgen ochtend nog nodig is, als ik klaar ben loop ik nog even naar beneden en zeg "Haar koffer is ingepakt. Ik zet de wekker om half 5, is dat goed?" Ze knikken en Liam zegt "Dankjewel Jill, je bent echt een goeie vriendin." Ik glimlach en zeg "ik ga ook slapen, weltrusten!" Ze zeggen hetzelfde terug en ik loop naar boven, de badkamer in. Ik kan wel even snel douchen toch? Ik woon hier toch half, ik stap snel onder de douche en was mijn haar even snel. Daarna trek ik mijn pyama broekje aan en een hempje en loop richting het bed. Ik doe Lisa haar mobiel nog even snel aan de lader en de mijne ook. Ik zet mijn wekker om 4:30 en val daarna in slaap..
--------------------------------------
Ik heb opeens weer zoveel ideeën voor het boek! (: Stem/vote/comment? xoxoxoxo
JE LEEST
Adopted by One Direction
Fiksi PenggemarHet verhaal gaat over de 14 jarige Lisa, ze zit al sinds dat ze 3 jaar is in het weeshuis en heeft de hoop opgegeven dat ze ooit nog geadopteerd gaat worden maar dan komt One Direction langs, zullen de jongens haar kiezen of toch de "geweldige" barb...