Deel 37.

1.7K 69 2
                                    

p.o.v Lisa

Hier sta ik dan, met mijn koffers naast me. Wachtend op Jill, de jongens naast me doen hun best om hun tranen binnen te houden en eerlijk gezegt, ik óók. Als de auto van Jill's ouders er is pak ik mijn koffers op en Jill opent de kofferbak, ik stop mijn koffers erin in gooi de kofferbak dicht. Ik geef de jongens een laatste afscheidsknuffel en kus en stap dan naast Jill in de auto. Tijdens de auto rit is het best stil, ik ga de jongens wel vreselijk erg missen. Nu ben ik opeens niet meer dag en nacht bij ze.. Als we er na anderhalf uur rijden eindelijk zijn nemen we afscheid van Jill's ouders en lopen we naar de balie. De chagrijnige receptioniste kijkt ons aan en zegt "naam?" Ik antwoord met Lisa Styles en Jill zegt Jill Nieuwhuis. Ze zucht en geeft ons een sleutel en zegt "Jullie hebben kamer 113, 2 verdieping. Als jullie hier rechtdoor lopen komen jullie bij de lift uit. Veel plezier hier, jullie spullen liggen op jullie bureau." Jill en ik knikken en bedanken de vrouw. Samen lopen we naar de lift en zodra we een stukje weg zijn van de boze vrouw zeggen Jill en ik tegelijk "jeetje, wat een chagrijn." We lachen en ik druk op het liftknopje, als de lift er eindelijk is stappen we erin en drukken op het knopje 2. Vlak voor de deur dicht gaat steekt iemand zijn hand ertussen en zegt "auw." ik kijk Jill verbaasd aan en de lift deuren gaan weer open. Er stapt een jongen binnen, zeg maar gerust een knappe jongen. Hij glimlacht naar ons en ik druk op het knopje zodat de liftdeuren dicht gaan. Als we op de juiste verdieping aankomen stappen Jill en ik uit en nemen ons koffers mee, we zoeken kamer 113 op en ik open de deur. Zodra ik de deur open doe zie ik 2 bedden, een aan de linker kant van de kamer en een aan de andere kant. Ook staan der 2 bureau's en een tv met bank. De kamer zelf is op zich leuk ingericht alleen er moeten nog foto's bij en kerstlampjes rondom de bedden, voor extra sfeer. Jill en ik pakken onze koffers uit en we laten ons allebei op bed vallen, we zuchten en daarna zegt Jill "Een nieuw hoofdstuk van ons leven, de universiteit."


-------- 

kort hoofdstuk, ik weet het. Sorry jongens, maar dit is gewoon het einde van dit deel. Ik ga zometeen een proloog van deel 2 updaten en dat ga ik daarmee beginnen met schrijven! Ik hoop dat jullie dat deel ook willen lezen

lots of love,

xoxoxo


Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu