proloog deel 2 'Adopted by One Direction'

2.1K 56 4
                                    

Lisa en Jill gaan samen naar de universiteit, ze zitten in het eerste jaar en doen alles samen. Maar wat als Jill's leven compleet veranderd en Lisa haar moet helpen omdat ze dit niet alleen aan kan. En wat gebeurd er tussen Jill en Lisa wanneer Lisa een veel eisend vriendje krijgt? Die niet de beste bedoeling met haar heeft.. En dan gebeurt er ook nog iets verschrikkelijks met Daniël, de jongen die hun zo vaak heeft geholpen. Kan Lisa de stress van school, haar vriendje, haar vaders en Jill aan? Word het haar teveel of red ze zich hier uit? Je leest het in deel 2 van 'Adopted by One Direction'


Ik hoop dat jullie het willen lezen, ik weet het de Proloog is niet geweldig.... maar ik ben niet zo goed in het schrijven daarvan, ik beloof jullie dat het boek leuk word!



Het boek gaat over liefde, ruzie, spanning en vriendschap.


- ps, ik zou wel deel 1 eerst lezen, dan snap je er wat meer van. Het hoeft niet perse. -

- pps, Zayn heeft geen rol in dit boek, hoe erg ik het ook vind. Zayn heeft net zoals in het echt -even huilen- de band verlaten en is opnieuw begonnen, alleen. Het contact tussen de jongens is wel prima en Lisa ziet hem ook nog steeds af en toe.

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu