Prečo si to spravil?

214 8 0
                                    

,,Čo keby sme si zahrali Nikdy som"?Začal Samo. ,,Fajn proč ne?" Povzbudil ten nápad Dejzr. Ok. Prikývla Elena. Nie mňa z toho vynechajte. Povedala som a chcela som ísť do Mattemovho pokoja. No niekto ma chytil za ruku. ,,Prosím  pojď." Urobil na mňa psie oči Matty. ,,Tak fajn."Povzdychla som si.


*Po hodine*

Všetci boli úplne aleže úplne na mol. Samo vypil skoro cez 2fľaše spolu s Dejzrom a Vitom a Mattema nejdem ani komentovať. Ja s Elenou sme neboli tak spyté aj Klara sa trošku zapotácala ale nebola až tak ako chalani. Samo sa hral na včelu. Keď sme sa ho snažili ukľudniť zrýchlil tempo a prešli sme skoro celý dom len aby sme ho chytili. Dejzr poslušne spal aj Vitaa čo ma prekvapilo. Mattem??? On si furt spieval všelijaké české pesničky. Po chvíli sa k nemu pridal aj Samo. No hrôza. Najhoršie však bolo to čo nasledovalo potom.,, Pojď sem zlatko dnes si to užijeme." Povedal Mattem na Klarisu. Cítila som ako sa mi nahrnuli do oči slzy. Pobozkal ju a ona sa nebranila. Začali pomali cúvať hore schodmi rozplakala som sa. Sadla som si na zem a Elena so mnou. Objala ma. Chapem ze bol spitý no toto som vážne nečakala. No taaak neboj všetko bude v poriadku. Snažila sa ma ukľudniť no nešlo to. Po pol hodine mohlo byť asi 12:00. Som šla spať. O 1:35 som začula zvuky z vedľajšej izby. Zosilňovali a zosilňovali nemohla som ďalej tak som sa proste postavila a šla sa obliecť. Obliekla som si rifle a videl tričko. Počula som ako niekto otvoril dvere. Rýchlo som zaljezla do postele a robila sa,že spím. Ľahol si vedľa mňa a povzdychol si. Začala som cítiť slzy. Po chvíli som počula ako zaspal. Začal chrápať. Vybehla som z izby čo najrýchlejšie som mohla. Rozplakala som sa a obula sa. Musela som ísť na čerstvý vzduch. Zavrela som dvere a rozbehla sa niekde ďaleko do lesa. Sadla som si k najväčšiemu dubu a pozrela sa oň. Sledovala som vychádzajúce slnko. Bolo to nádherné. Aspoň chvilu som nemyslela na to čo spravil. Toto mu nedokážem odpustiť. Bolo asi tak 6:00. Vybrala som sa pomali domov. Keď som bola pri Samovom dome.  Nadýchla som sa a pootvorila dvere. Za stolom sedeli Vitaa Dejzr a Samo spolu s Elenou a Klárou. ,,Kde si bola? Vieš ako sme sa o teba bali?" Začala Elena. ,,Myslela som si že si si niečo spravila."Dokončila Klára. Som v pohode. Zamumlala som. Vitaa jediný s Elenou vedeli čo sa včera stalo. Vitaa sa postavil a prišiel ma objať. Rozplakala som sa. Samo sa odrazu rozbehol na WC. Asi mu prišlo zle. Dekzr sa len zmätene na nás pozeral. ,,Co se včera stalo?"Prestala som a pozrela sa na,ňho. Pomaly som začala rozprávať čo sa stalo. ,Hrali sme Nikdy som no a ty Vitaa Samko Mattem ste so poriadne spili a".... Nedokázala som to odpovedať a rozplakala som sa. ,,A?"Spýtala sa Klára. ,,Kláry ty si se vyspala s Mattemem."Dokončil Vitaa. Elena ku mne prišla a objala ma. ,,Čože??? Ako to?" Nechápala. ,,Nechapem to ani ja." Povedal Vitaa. ,,A kde je Matyáš?" Elene asi došlo čo chcem spraviť. ,,Nie no tak bol len spitý nerob niečo čo potom oľutuješ.",,Kláre  odpustím.... Začala som. Ale Mattemovi nie.",, Nechceš se s ním rozejit že ne???"Spýtal sa ma Dominik. ,,Áno práve si to uhádol." ,,Je mu to zlomi srdce.",, Mal si dopredu rozmyslieť čo spraví."Odvrkla som.,, Bol spitý Lucy.",, Nedokážem sa na ňho pozrieť a nemyslieť na to čo spravil Kláre." Klára len skončila hlavu. Po chvíli mlčania vošiel do obývačky Matyáš.,, Dobre ráno". Začal. ,,Dobre ako pro koho". Odpovedal mu Vitaa. ,,Stalo se něco?" Nadýchla som sa. ,,Mattem musíme sa porozprávať." ,,Dobře". Prikývol. Išiel za mnou mlčky a keď sme boli v jeho izbe zamkla som nás.,, O čem si se chtěla vyprávět?" ,,Vieš čo si včera spravil???" Spýtala som sa ho.,, Nevím byl jsem úplne ožralej???" Spýtal sa ma presvedčivo. ,,Aj to.",, Ale nebolo to tak zle až na,niečo čo som od teba nečakala." ,,Vyspal si sa s Klárou." Vyspala som zo seba. On na,mňa urobil prekvapený výraz.  ,,Děláš si teď srandu že jo???",, Nie." A nahrnuli sa mi do očí slzy.




No dnes síce 15+ scená nevyšla no chcela som napísať toto a možno potom ju vydám. Prišlo mi to také náhradné dať tu 15+ scénu tak snáď sa nehneváte.

Dvojitá láska Where stories live. Discover now