Ráno som sa zobudila a chrbát ma bolel ako keby som spala na skale. Skoro som sa trafila pretože hneď keď som sa posadila zistila som že spím na zemi. Vitaa že celú noc rozťahoval ako medveď až nakoniec som spadla. Povzdychla som si a začala drgať do Vity. ,,Vitaa."Šepla som a on sa ani nepohol. ,,Vitaa." Povedala som hlasnejšie a on sa na mňa pomaly otočil. ,,Co je? Co řveš?",, Ja nerevem a láskavo sa posuň." Povedala som. On sa posunul a ja som si ľahla tesne vedľa neho. ,,Vitaa?",,Co je zas."Povedal mierne naštvane. Bolo asi pol siedmej a ja sa s ním chcem rozprávať o tej puse. Asi ma zabije no chcem mu vysvetliť že to bolo len nedorozumenie. ,,Nerozprávame sa?" Spýtala som a a on sa na mňa otočil so zdvihnutým obočím. ,,Děláš si srandu že jo?" Spýtal sa a ja som záporné pokrútila hlavou. Zastonal a pozrel sa na mňa. Keď videl že to naozaj myslím vážne otočil sa na chrbát a pozeral na stenu. ,,O čem? A kolik je vůbec hodín?" ,,Je pol siedmej a chcem sa rozprávať o tom čo sa stalo na tej skale." ,,Je moc malo hodín Lucy nech mě spát o hentom se můžeme porozprávat inokedy.",,Nie Vitaa teraz je ten správny čas." Odbila som ho. On len vzdychol a otočil sa na mňa aby sa mi pozrel do očí. ,,Fajn.Tak co mi chceš k tomu říct?",, Ide mi o to že ti chcem povedať že to bolo nedorozumenie. Je mi to ľúto no ja milujem Mattyho a ty Elen. A-.",,Jasný jasný chápu dobrou." Povedal a znova sa otočil a začal spať. Otvorila som dokorán ústa prekvapene sa na ňho pozerala. Snáď si robí srandu. Dúfam že si robí srandu. No nerobil. Zachvilu som počula ako chrápe. Prevrátila som očami a išla dole. Zobrala som si zo skrine Vitovu veľkú mikinu a nechala si svoje kratučké šortečky a možno bude Maty žiarliť. Zišla som dole a sadla si za stôl. Samo robil vajíčka. Nadýchla som sa tej úžasnej vône a pochválila ho. ,,Hmm túto to ale vonia." Usmiala som sa na ňho a on mi úsmev opätoval. ,,Ešte nikto neni hore?" Spýtala som sa ho zaskočene.,, Ja som hore." Ozvala sa Peťa. ,,Chalani budú určite spať tak do 12:00. Veď to vieš.",,To mi je jasné." Odpovedala som jej. Otočila sa na mňa a keď videla ako som oblečená diabolsky sa usmiala. ,,Že by dneska Vita spal dlhšie?",, Prečo?" Prekvapene som sa na ňu pozrela. Celú si ma obzrela a potom spustila. ,,Rušná noc?" Čo to povedala? Dúfam že nenaráža na to čo si myslím. Robí si srandu? Keď som začula že niemto ide dole spustila som. ,,A tak vieš Vita bol v posteli úžasný."Rozplývala som sa aj keď neviem nad čím keďže som ležala na koberci.,, Nech si oddýchne večer ho potrebujem živého."Povedala som a odpila si z kávy. Kukla som sa očkom k schodom a videla som Matyho. Len nadvihol obočie. Peťa ma schytila za zápästie a ťahala ma do Mattemovej izby. Snažila som sa vyvliecť no nešlo mi to. ,,Počuj." Začala. ,,Nechcem byť na teba zlá.Čo keby sme začali odznova? Viem že ťa možno ešte stále štve že som s Mattemom no pochop to. Miluje mňa. Nie teba." To ma nahnevalo. No zachovala som so chladnú hlavu. Stále je tam nádej že si spomenie. Aj keď menšia ale je tam to percento.
Tak čo? Myslíte si že si spomenie? Ďalšia časť bude z pohľadu Mattyho. :))))
KAMU SEDANG MEMBACA
Dvojitá láska
RomansaSom Lucy bývam v Košiciach no mám sa presťahovať do Prahy. V škole ma šikanujú. Preto som zmenila školu. S kým naozaj Lucy ostane??? Kto ju podvedie a zničí jej život na ruby ??Zistíte v príbehu. A čo keď to nebude ani jeden z nich ale niekto koho...