Mattem zamkol dvere a ja som stuhla. Nevedela som čo od toho čakať. Otočila som sa mu aby som ho videla a pozrela sa do zeme. Čakala som čo povie no panovalo len ticho. Po chvíli som sa teda spýtala. ,,Čo potrebuješ?" ,,Chci si s tebou promluvit." Vyzeral byť odhodlaný.,, Fajn tak hovor." Prekrýžila som si ruky na prsiach. Nádychom sa a vymlel to zo seba ako keby sa bál ako budem reagovať. ,,Chci se tě zeptat co je medzi tebou a Samem." Vypulila som oči. Vážne sa ma na to spýtal? Polkla som. Pozrela som sa na ňho a potom som vydýchla. ,,Myslela som že ti to Samo povedal." ,,Co mi mněl říct?" Zvýšil hlas. ,,Že...." Nevedela som ako mu to mám povedať. ,,Prosím ja...." ,,Prepáč Matty no ja môžem sa posadiť?"Bola som z toho v šoku. Prikývol. Sadla som si na posteľ a ruky položila na ramená. Chcela som to zo seba vysypať no vedela som že by mi asi ťažko rozumel. ,,Keď ti Samo povedal že som sa odsťahovala....." Začala som. ,,Nebola to úplná pravda." Pozeral sa na mňa ako keby mi neveril. S,,amo s Vitom ma zamkli v mojom dome lebo Samo ma miloval a Vitaa tk robil pre Elenu. Ja nemala som na výber vždy mi oznamoval kdo mi vola a povedali mi aj o tvojom vzťahu."Spustili sa mi slzy.,, Vtedy mi Samo povedal že ak sa budem robiť že som jeho priateľka pustí ma za tebou a chalanmi." Dokončila som a začala som plakať. Mattem vyzeral ako keby som mu práve teraz povedala ze Boh je len mýtus. Sadol si ku mne a objal ma.,, Promiň ja jsem netušil...",,Nie to je v pohode." Objala som ho a snažila ukľudniť sa. Chvíľu sme tam len tak sedeli a obímali sa až som nakoniec zaspala. Oči ma boleli a telo ako keby som ho vôbec nemala hlava ma bolela ako čert. Cítila som už len ako ma Mattem položil na celú jeho posteľ a privinul si ma k sebe. A šepkal mi ako ma miluje. Len som ho počúvala a rozplývala sa nad jeho hlasom.
*Ráno*
Ráno som sa zobudila a Mattem spal ako mimino. Len som sa usmiala vyzeral strašne cute. Pohladila som ho po líci. Dala som mu malú pusu a postavila sa. Potichu som zbehla dole kde už bola Klára.,, Ahoj." Šepkla som a usmiala sa. ,,Ahoj." Podala mi šálku kávy. Odkiaľ som si a sadla si na stoličku. Povzdychla som si. Po chvíli sa,zobul aj Dejzr po Dejzrovi Vitaa a po Vitovi Moon. Všetci sme sa rozprávali asi do 11:00. Presne vtedy sa zobudil aj Mattem. Keď prišiel dole bol unavený. Boh vie kedy ma hlaskal a šepkal mi pekne veci. Keď ma videl s jeho tričkom a šortkami pousmial sa. Ja som sa len usmiala a zčervenala som sa. Samo si to všimol a prekvapene sa na mňa pozrel. Mattem si povzdychol. ,,Same a Vito chci si s váma promluvit." Chcela som odísť aj s Klárou do izby no otočil sa a povedal. ,,Aj s tebou Lucy." Polkla som a otočila sa a sadla ku chlapcom. Všetci sme boli ticho no Mattem ho oferusik zo slovami. ,,Všechno vím." Povzdychol si. ,,Čo všetko?" Spýtal sa Samo a pozrel sa na mňa. Ja som sa len dívala na svoje ruky. ,,Čo si mu povedala?" Vybuchol Samo a postavil sa. ,,Nič." Povedala som potichu. Zľakla som sa ho. ,,Samo přestaň." Zastal sa ma Vitaa. ,,Prestaň Vitaa všetko mu povedala.",,Nie všetko." vyjekla som a tiež som sa postavila. ,,Co jsi mi neřekla?" Spýtal sa Mattem. Rozplakala som sa lebo som si spomenula na to čo mi chcel Samo spraviť. Ako ma chcel znásilniť. Vitaa si ma zobral do náručia. ,,Matteme nedělej to."Šepol Vitaa. ,,Co jsi ji udělal!"Vykríkol Matty. Zľakla som sa no vedela som že to len chce vedieť. ,,Chcel som ju znásilniť!" ,,Jasné?" Vykríkol Samo.,, A keď som to nespravil vtedy"... Začal Samo.,, Spravím to teraz!" Vykríkol. Schytil ma a obliekol hore schodami. Kričala som. Mattem bežal za nami no nestihol to. Samo nás zamkol v jeho izbe a mňa hodil na posteľ. Zľakla som sa. ,,Prosím." Začala som plakať. ,,Prosím nerob to." ,,Lucy!" Vykrikoval Mattem. Samo sa ku mne pomaly blížil. Schytil ma a postavil ma. Nemohla som sa mu pozrieť do očí. Nemohla. Po tom všetkom už nie. ,,Ak to teraz spravíš budem ťa do smrti nenávidieť." Povedala som cez zaťaté zuby.
Keďže som dlho nevydala kapitolu tak tu je a potom výjde ešte jedna. Takže snáď sa páči.
YOU ARE READING
Dvojitá láska
RomanceSom Lucy bývam v Košiciach no mám sa presťahovať do Prahy. V škole ma šikanujú. Preto som zmenila školu. S kým naozaj Lucy ostane??? Kto ju podvedie a zničí jej život na ruby ??Zistíte v príbehu. A čo keď to nebude ani jeden z nich ale niekto koho...