Skúsim to

254 11 0
                                    

Keď sme vyšli z Klarisinej izby vydeli sme v kuchyni ako sedí Vita na stoličke a plače. Utekala som dolu schodmi ako najrýchlejšie som mohla.,, Vita? Preboha čo sa ti stalo"? To bola moja prvá otázka.,, A kde sú chalani?",, Ja nevim". zavzlykal Vita. A čo sa ti stalo? Zopakovala Klarisa.,, Moje holka mnê podvedla." ,, To je zle. Teraz by si si mal odpočinúť bude ti lepšie." Povedala som a snažila sa aspoň o fakeový úsmev. To je dobrý. Povedal vysmrkal sa a chcel si ľahnúť na gauč. ,,Mám ti spraviť čaj?' Ponúkla som sa. ,,Byla by si taká hodna?",, No a kde sú chalani?" Spýtala som sa do tretice.,,  No Matty šel z holkou do kina". Povedal a ja som si zamrmlala popod nos.,, A dejzr a moon se šli projít.",, Dobre ja pôjdem dnes už domov takže sa idem zbaliť." Vitovi som doniesla čaj na stôl. On poďakoval ja som sa už len usmiala. Keď už som bola zbalená prišla ku mne Klarisa. ,,Ahoj Klári." Pozdravila som ju a otočila sa na ňu. ,, Ahoj". Odzdravila. ,,Ta jeho holka musí byť poriadna sviňa.",, Pšt. Ešte ťa začuje Vita". Zašepkala som.,, No nič ja už pôjdem". ,,Ok ja pôjdem natočiť nejaké video.",, Ok a daj pozor na Vitu". ,,Na čo keď spí.",, Len tak sa niekedy na ňho kukni." ,,Ok". Zobrala som tašku v ktorej som mala veci. Potichu som zišla dole schodmi aby som nezobudila Vitu. Potichu som ešte pozdravila Kláru a odišla. Keď som šla okolo kina práve vychádzali ľudia. Do riti! Zabudla som že išli Mattem s jeho frajerkou do kina. No a práve keď som si spomenula vyšli. Rýchlo som zrýchlila krok. Potom keď som sa zďialila a nebola už pri kine začala som utekať pre istotu. Došla som domov. Otvorila som si a potichu som šla do svojej izby. Volala mi mama. ( Mama: M Ja: L)

M: Ahoj Lucy!
L: Ahoj mami.
M: Už si doma?
L: Jasné teraz som prišla a kde ste?
M: Zachvilu prídeme museli sme si s ockom niečo vybaviť.
L: Aha dobre tak sa maj.
M: Ahoj.

Mama sa mi zdala byť čudná ale nechala som to tak. Rozhodla som že si ľahnem na posteľ a ne Budem nič robiť. Telefón mi zapipal. Kukla som sa na displej. Mattem mi písal. No zbohom. Zamumlala som. (, Mattem: M   Ja: L)

M: Čau vidêl sem tê u kina.
L: Čau áno aj ja som ťa videla.
M: Tak proč si mnê nepozdravila?
L: Ponáhľala som sa.
M: Aha tak ok. Už musím čus.
L: Čau.

Wau to bol rozhovor. Odložila som telefón. Znova mi zapipal. Volal mi Samo. Zdvihla som to. ( Samo: S    Ja: L)

S: Čau ty si odišla?
L: Čau a ano odišla lebo som už chcela ísť domov.
S: Ok a prídeš zajtra? Zajtrasú tu posledný deň musia sa zbaliť šak vieš ich škola to tri ha potrpela tak by sme ich aspoň odprevadili.
L: Jasné. A ako je na tom Vita?
S: No lepšie ale nechce mi povedať čo sa stalo.
L: Ževraj ho jeho holka podviedla.
S: Aha tak ja už idem točiť video lebo ľudia ma zabijú. Opäť.
L: Ok čau.
S: Čau.

Hm to je super že sa ma Víta lepšie. Začala som sa pozerať na Mattemove fotky čo mám na stene pri posteli. Usmiala som sa. Zrazu som počula dvere. Rodičia sú tu. Utekala som po schodoch dole.,, Čaute." Pozdravila som a hodila som kamenný výraz.,, Ahoj." Mama ma objala. ,,Čau."Odzdravil otec a sadol si na gauč. Zase si zapol tie svoje dokumenty. Povzdychla som si. Videla som že mama má nákup tak som jej ho šla pomôcť vybaliť. Zrazu niekto zaklopal a ja som šla otvoriť. Bol tam....

Dvojitá láska Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang