Košile (Ironfrost)

63 4 0
                                    

Varování: obsahuje LGBT slash Tonyho Starka a Lokiho z Asagrdu od Marvelu, nevhodné pro homofoby.

"Vy pořád melete takové kraviny.." Zasmála se Nat přátelům, kteří debatovali u alkoholu a upila ze své skleničky.

"Děkuji agentko." Loki hned reagoval, když špionka podpořila jeho verzi.

"Nesnaž se to zakecat Loki, stejně ti to tu nikdo nežere." Clint musel boha provokovat, bylo to něco jako jeho přirozenost.

"Jsme jen kolegové.. Jen společně pracujeme na nových projektech.. Nemám ho rád, je to arogantní egoista.. a tak podobně.. Loki, tolik času jako s tebou v dílně netrávil nikdy ani s Pepper v jednom domě, tohle nezakecáš." Captain se rozesmál nad častými Lokiho výroky a spolu s ním i zbytek hrdinů v místnosti.

"Doktore? Nechápu co vám přijde vtipné.. V dílně trávíte čas společně s námi." Loki opět argumentoval.

"Pokud sis toho ještě pořád nevšiml, tak jsem tam nebyl už skoro 2 měsíce." Bruce se zasmál a směrem k Lokimu pozvedl skleničku na znamení, že pořád prohrává.

"Nenechal bych svou čest pošpinit obyčejným smrtelníkem." Loki chtěl debatu o vynálezci uzavřít.

"Bratře, my víme, že jsi bůh lží, ale taková hloupá přetvářka, když všichni víme jaká je pravda. To není tvůj styl." Thor mluvil klidně, jakoby bratra i trochu litoval.

"A o to jde, není to přetvářka, k něčemu tak stupidnímu bych se nesnížil." Loki se bránil, jak jen dokázal.

"To je zase pravda. Ani Stark by takhle nikdy nemlžil, co se týče sexu. Ještě by roztruboval do světa, že opíchal boha." Clint se očividně nad Lokiho slovy zamyslel.

"Konečně to alespoň někdo pochopil." Loki měl radost.

"Tony si ale poslední dobou chrání soukromí víc než je zdravé, tak poslední půl rok, nikde žádné články, fotky ani skandály." Bruce zapátral v paměti a uvědomil si, že miláček médií se jim poslední dobou vyhýbá.

"Kreješ mu ještě něco horšího než že by šukal s tebou? Jen doufám, že nepíchá toho mladého pavouka." Clint opět zaperlil.

"Nic mu nekryju, stali se z nás obyčejní přátelé." Lokimu už pomalu docházela trpělivost. Slíbil ale Tonymu, že ostatním nic neřeknou.

"Všichni jsme tu přátelé a netrávíme spolu čas 24/7." Konstatoval Steve.

"Vy jste jak malí. Stark tu očividně není, takže spolu netráví každou vteřinu dne." Zapojila se opět do rozhovoru Nat.

"A kde vůbec je?" Zeptal se pro změnu Bruce.

"Lokiiii!!" Ozval se z výtahu chlapecký křik a ve stejnou chvíli vyběhl Peter a skočil bohů lží kolem krku.

"Vážně vidíš nejradši toho největšího padoucha?" Zeptal se Clint pohoršeně.

"Vždycky mě brali záporáci, proto s jedním randím.." Zasmál se Peter a chtěl se jít přivítat i s ostatními, ti na něj ale momentálně koukali s otevřenou pusou. Loki ho chytil za paži a cuknutím otočil zpět k sobě.

"Jak jako randíš? Neměl bych o tom něco vědět mladý muži?" Loki na Petera koukal velmi odměřeným pohledem.

"A proč ty? Opatrovníka mi neděláš." Poznamenal Peter a v rychlosti na Lokiho mrkl, potom se mu vytrhl a šel se konečně pozdravit s ostatními.

"A Ten to jako ví a schválil ti to?" Loki dál pokračoval ve vyptávání.

"To ti může být úplně jedno." Peter věděl jak do Lokiho nejlépe rýpnout a Loki si uvědomoval, že pokud na Petera vyletí, už nebude jak to zakecat.

Jednodílovky od #DíTheRockKde žijí příběhy. Začni objevovat