Varování: obsahuje LGBT slash Tonyho Starka a Lokiho z Asagrdu od Marvelu, nevhodné pro homofoby.
Tmavovlasý muž se po dlouhé probdělé noci plné kovotepeckých a kovářských prací pomalu položil na kupu slámy, sloužící k jeho odpočinku. Nejistě zavřel oči a přemítal, zda na nic nezapomněl, zda v noci udělal vše, co bylo nutné a pomalu se začal propadat do říše snů.
"Anthony?" ozvalo se z dálky do ticha, ale tázaný muž již usínal a přestával vnímat veškeré své okolí.
"Anthony.." ozvalo se znovu, tentokrát blíže, tázaný ale stále nereagoval.
"Tony!" křik mladé ženy již muže probudit dokázal, rychlým pohybem dostal své tělo do sedu.
"U Ódina Lucyl, co se děje?" Tonyho srdce v tu chvíli vylétlo až do krku, jak ho jeho kamarádka vyděsila.
"Po nádvoří před palácem běhá agresivní jaguár." vyděšený hlas kamarádky probral Tonyho k naprosté bdělosti.
"Co zas krucinál vyvádí?" Tonyho hlas zněl naštvaně a vyděšeně zároveň, bez delšího přemýšlení ze svého obydlí vyběhl směrem k nádvoří. Už z dálky viděl, jak se šelma agresivně vrhá na trojici válečníků, zejména se snažila dostat k Fandralovi. Tony se prodral davem přihlížejících lidí, zatímco se snažil šelmu upoutat svým hlasem.
"Hou, hou, hou Lili.. Nic se neděje jsem tady.. Uklidni se, pojď sem princezno.." Tony klidným hlasem uklidňoval šelmu, natáhl směrem k ní ruku a pomalu si klekal.
"Vypadněte sakra, je to nebezpečná agresivní šelma a vy tu čumíte a čekáte až vás sežere!" tentokrát byl Tonyho hlas zastřený zlostí a nenávistí, skoro až zavrčel na přihlížející a zejména na trojici válečníků.
"Mluv s mými přáteli slušně sluho!" ozval se popuzený korunní princ a ve stejnou chvíli se agresivní šelma s rozšířenými zorničkami vrhla směrem k Thorovi.
"Ne Lili, nech ho.. Nemusíš mě přece bránit.. Uklidni se, jsem tady.. Pojď ke mně.." Tony se snažil ze všech sil co nejklidněji otočit jaguára opět k sobě, ale ať řekl cokoliv, šelma se nemínila vzdát královského úlovku. Tony se stále nataženou rukou k šelmě zvedl rychle pohled k Thorovi.
"Zmiz!" Zakřičel na korunního prince přesně ve chvíli, kdy šelma po své královské kořisti skočila. Ve stejnou chvíli také Thor odletěl díky Mjölniru.
"Už jsem tu jen já, tak se uklidni." řekl Tony klidným, ale rázným tónem a vykročil jaguárovi naproti.
"Ty šílenče, ty se zas nemůžeš dostat zpátky?" zeptal se muž klidně s náznakem úsměvu a šelma jen lehce pokynula hlavou a pokračovala v pomalém přibližování.
"Jsem tu, půjdeme domů a bude všechno v pořádku." Tony si klekl na jedno koleno a čekal, než k němu jaguár dojde. Když už byla šelma u něj sklonil jen hlavu a nechal ji přes koleno vyskočit předními packami na ramena. Jaguár ho čumákem šťouchl do čela, Tony k němu zvedl usměvavý obličej a nechal si olíznout své několikadenní strniště. Potom už šelma seskočila z jeho ramen a majestátně se vedle něho postavila.
ČTEŠ
Jednodílovky od #DíTheRock
FanficBudu přidávat jednodílné příběhy, které jsem napsala když jsem měla nějakou světlou spisovatelskou chvilku :D Doufám, že se Vám budou příběhy líbit :) Fotka story - většinou píšu u vína a když si k mým příběhům i vy dáte víno, tak je jasný, že před...