Návrat ztraceného boha (Ironfrost)

45 3 0
                                    

Varování: obsahuje LGBT slash Tonyho Starka a Lokiho z Asagrdu od Marvelu, nevhodné pro homofoby.

Tmavovlasý muž zamrkal do šera a zadíval se do stropu. Bylo teprve 5 ráno, ale on už déle spát nedokázal. Posadil se na posteli díky čemuž jeho elektronický asistent pochopil, že je vzhůru.

"Dobré ráno pane, je 5:07 ráno, v Malibu je příjemných 27°C, v průběhu dne by se teploty mohly vyšplhat až na 38°C, čeká nás další horký den." Zahlásil elektronický hlas a jeho stvořitel se  usmál.

"Díky J.A.R.V.I.S.i, vždy mám díky tvým oznámením lepší den." Tony promluvil ke stropu s úsměvem, jakoby jeho výtvor mohl cítit emoce.

"To mě těší pane, doufám, že vám na náladě neubere fakt, že se za dveřmi nachází narušitel." Oznámil elektronický služebník naprosto nezaujatým tónem. Což Tonyho dostalo do naprosto bdělého stavu. Vyběhl do vstupní haly po které pobíhala malá tmavovlasá holčička se zelenýma očima.

"Jarve, jak se sem to dítě sakra dostalo?" Tony byl zmatený.

"Spouštím kamerový záznam." Ozval se znovu jeho společník a před Tonym ve vzduchu začala plout modrá elektronická tabule. Z ničeho nic se na obrazovce objevil oblak hustého zeleného dýmu, ze kterého vystoupila maličká dívenka.

"Máme dceru.." zašeptal Tony, než se mu z očí začaly linout slzy.

***

"Přeji vám příjemné ráno pane, je právě 7:30, podle včerejší zprávy máte přibližně hodinu, než se dostaví slečna Medison." Ozval se elektronický hlas a vytrhl Tonyho ze spokojeného spánku. Miliardář se necítil na vstávání a tak se jen převalil na druhý bok a nebral informaci v potaz.

"Pane, vaše dcera právě vstoupila na příjezdovou cestu, bylo by rozumné jít ji přivítat." Tony něco nepřítomně zabručel a s nečitelným výrazem vstal z postele. K šedým teplákům si přes hlavu natáhl tričko Black Sabbath a vykročil do vstupní haly.

"Ráda tě vidím tati." Pronesla Medison nuceně a kolem otce prošla do kuchyně aby si nalila kávu, kterou J.A.R.V.I.S. každé ráno připravoval čerstvou.

"Jo, to je zřejmé." Tony obrátil očima a svou dceru následoval.

"Takže, jak dlouho se doma zdržíš?" Tonyho výraz byl jako obvykle nečitelný, když si s hrnkem plným kávy sedal k barovému pultu naproti své dceři.

"Dlouho ne, nemusíš se bát za dva dny se musím hlásit velící." Medison protočila oči a pohodlně se usadila na barové stoličce. Tony viděl svou mladší a krásnější verzi.

"Ano, slyšel jsem, že jsi v útočné divizi." Tony upil ze své kávy a na dceru se usmál.

"Natasha.. Jako moje velící ti o mě nemá právo nic říkat." Medison si založila ruce na hrudníku a nepříjemně se zahleděla otci do očí.

"Ale jako moje kolegyně si se mnou před misí může povídat o čem chce." Tony se zazubil protože věděl, že má nad dcerou výhodu.

"To není fér." Vykřikla Medison a praštila pěstí do barového pultu.

"Nevypráví mi o tom jak pokračujete, jen se zmínila, že ti dělá velící." Tony pochopil, že je naštvaná a pokusil se jí uklidnit.

"Fajn." Odfrkla si a znovu si založila ruce na hrudníku.

"Pokud musíš na akademii až za dva dny, dáme večeři?" Tony stočil konverzaci jinam.

"Buddha?" Pousmála se Medison, Starka v sobě nezapřela.

Jednodílovky od #DíTheRockKde žijí příběhy. Začni objevovat