Kelime Sayısı: 1579
***
İki gündür bu stüdyodaydin. Üniversite son sınıftın ve okulunuzun size verdiği ödev: stüdyoda çalışarak en sonunda yeterlilik kağıdını imzalatmaktı. Sonra mezun olacaktın. Okulunun sonuna bu kadar yakın olduğun için heyecanlıydın. Herkese belirlenen bir stüdyo vardı ve senin buradaki ikinci günündü. Diğer çalışanlar cana yakın insanlar olduğu için şükür ettin. Buraya alışmakta zorluk çekmemiştin.
Bugün çekim olduğunu söylemişlerdi ama kiminle veya neyin çekimi olduğunu bilmiyordun. Siyah kotunun üstüne kazağını giydikten sonra bereni, atkını ve eldivenini de takıp evden çıktın. Stüdyoya gittiğinde herkese selam verip kendine bir kahve yapmaya başladın. Stüdyo şefi yanına geldiğinde ona nazikçe gülümsedin.
Şef: Bugünkü çekimler 1 saate başlayacak yardımcım sen olacaksın. 5 second of summer'ın easier şarkısının klibi olacak. Şarkıyı sana attım dinle istersen.
Y/N: Tamamdır şimdi bakıyorum.
Şef başını sallayıp yanından ayrıldığında kahveni de alıp koltuğa geçtin. Şarkıyı açıp dinlediğinde oldukça etkilenmiştin. Bir kaç kere daha dinledikten sonra şef ile çekimlerin olacağı yere gittin. Etrafında kocaman taşlar olan bir alandaydınız. Biraz mağarayı anımsatan bir görüntüsü vardı. Bir kişi etrafa mumlar diziyordu. Ona yardım etmek için kenarda duran çakmağı alıp yaktın. Mavi ışığı tepeye yerleştirdikten sonra açmışlardı. Etraf mavinin göz alıcı bir tonuna bürünürken tepeden sarkan bir zincir olduğunu gördün ama neden olduğunu sorgulamadın.
Şef: Bugün Luke'un olduğu kısımları çekeceğiz. Çok fazla uzun süreceğini sanmıyorum. Ben kamerada olacağım sen de yanımda. Birazdan gelir.
Anladığını belirten bir şekilde başını salladıktan sonra etrafın düzenine göz gezdirdin. Her şey tamamladığında odadaki herkes çıkmıştı. Şef de diğer teknik olayları kontrol etmek adına çıktığında içeri Luke girdi. Upuzun boyuyla yanında belirdiğinde başını hafifçe kaldırıp ona baktın.
Luke: Merhaba sen Anderson'ın yardımcısı olmalısın. Senden bahsetti okul için buradaydın değil mi?
Y/N: Merhaba ve evet.
Anderson şefinin adıydı. İçeriden sana Luke'un hazırlanmasında yardımcı olman için seslendi. Kostümünü zaten giyinmişti. Beyaz tişörtün üstüne siyah bir gömlek giyip önünü açık bırakmıştı. Boynunun etrafında metal bir kolye vardı. Deri pantolon giymişti ve kenarından zincir sarkıyordu.
Y/N: Makyaj sanatçımız bugün burada değil ama ben halledebilirim.
Önündeki sandalyeyi gösterdin.
Y/N: Oturur musun?
Luke: Tabii
Sandalyeye oturduğunda yüzünü daha rahat görebilmiştin. Masada duran simi fırçaya aldın ve yüzüne doğru eğilip gözlerine uygulamaya başladın. Hata yapmamak için ona biraz daha yaklaştığında nefesini tutup sadece işine odaklanmaya çalıştın. Diğer gözüne de aynı şeyi yaptıktan sonra yüzü parmalasın diye pudra sürdün. Şimdi ise en zor kısıma gelmiştin. Masadaki dudak kremi kutusunu açıp yüzük parmağına aldın ve dudaklarına götürüp uygulamadın. Krem rahatça dudağında kayarken gözlerinin yüzünde gezindiğini hissettin. Kremi yerine geri koyup elini ondan çektiğinde boğazını temizleyip geriye adım attın. Son olarak masadaki spreyi aldın ve sarı saçlarına sıktın. Islak görünüme ulaşmak için ellerini saçlarının arasından geçip suyun iyice yerleşmesini sağladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom Hayal Et
FanfictionBu zamana kadar izlediğim dizi, filmlerden karakterler veya sevdiğim ünlüler ile hayal et kitabıdır. İyi okumalar.