Dizi: Teen Wolf
Kelime Sayısı: 1117
***
Ağaca saplanan okla kenara doğru hafifçe savrulurken kendini çabucak toplayıp son hız koşmaya devam ettin. Derin nefeslerini kontrol etmeye çalışırken koşmakta güçlük çekmeye başlıyor gibiydin. Arkandan gelen kükreme sesi ve bağrışlarla durup döndün.
Kırmızı gözleri ışık saçarken sivri dişlerini gösteriyordu. 2 avcının da bedeni yere düşerken uzun boylu adam sana döndü. Sırtını ağaca yaslayıp soluklandın.
Y/N: Ben teşekkür ederim.
Derek: Sürüne noldu?
Y/N: Beni dönüştürdükten sonra kaçtı. İlk dolunayımı atlattım.
Derek: Bu bir hafta önceydi. Tek başına nasıl yaptın.
Y/N: Tek değildim. Bir veterinerle tanıştım o yardım etti.
Derek: Deaton.
Y/N: Tanıyorsun.
Başını sallayıp sana doğru yaklaştı. Elini sana uzattığında gözlerinden eline çevirdin bakışlarını. Elini sıkarak havada bırakmadın.
Derek: Nerede kalıyorsun?
Y/N: Dün evimi yıktılar.
Bunu söylerken elini yumruk yaptın. İçindeki öfkenin damarlarında dolaştığını hissediyordun. Gözlerin sarı rengine dönerken Derek yumruğunu avcunun içine alıp çözdü. Burnundan solurken kafanı yere eğdin. Sinirini kontrol etme konusunda diğer kurtlara göre daha yetenekli sayılırdın. Özellikle seni yanında sakinleştirecek biri varken.
Derek: Benimle gel.
Önüne dönüp yürümeye başladığında onu takip etmeye başladın. Sessizliğini korurken bu kadar gizemli ve sert takılmasından alfa oluşuna şaşırmadın. Tabii bir de yapılı vucüdu ve uzun boyu vardı.
Ormandan ayrıldıktan kısa bir süre sonra seni bir çatı katına getirmişti. Onun arkasından içeri girdikten sonra kapıyı kapatıp sana döndü.
Derek: Bekle beni burada.
Y/N: Hayatımı kurtardığın için minnettarım ama tahminen ne zaman bana emir vermeyi keseceksin?
Kaşlarını hafifçe kaldırıp gerçek olmadığı belli eden bir gülümsemeyle konuştu.
Derek: Beni burada bekler misin?
Y/N: Tabii
Dolabından bir tişört aldığında yanına geri geldi.
Sana fırlattığında havada yakalamıştın. Omzundaki ve belindeki yırtıkları fark etmemesi imkansızdı. Önüne dönmesi için elinle işaret ettiğinde gözlerini devirip cama doğru döndü. Eski tiörtünü koltuğa koydun.
Y/N: Dönebilirsin.
Görünüşüne güldüğünde umursadan saçlarını omzuna attın.
Derek: İçecek bir şeyler ister misin?
Y/N: Su hiç de fena olmaz.
Mutfaktan bir şişe su getirdiğinde mırıldanarak teşekkür ettin. Onunla birlikte koltuğa geçip oturduğunda yarısına kadar içtiğin suyu kenara koydun.
Y/N: Bir sürün yok mu?
Derek: Var. Çok güçlü bir sürüm var hem de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom Hayal Et
FanfictionBu zamana kadar izlediğim dizi, filmlerden karakterler veya sevdiğim ünlüler ile hayal et kitabıdır. İyi okumalar.