Dizi: Outer Banks
Kelime Sayısı: 1091
***
John B. mağdur olmasına rağmen iftiraya maruz kalmıştı. Artık hak etmediği bir polis kovalaması içindeydi. Üstelik artık bir fiyatı da vardı. 25.000 dolar için insanlar birbirlerini öldürebilecekken, birini polise teslim etmek çocuk oyuncağıydı.
Bedeni koşmaktan yorulmuştu. Gece 4 saat uyuyabilmişti. Bir de bunların üstüne midesi ona yemek için yalvarıyordu. Artık durması gerekti. Sadece şansına güvenerek çimenlerin ardında duran eve koşup kapıyı sertçe yumrukladı. Kapıya dayanmış beklerken açmanla birlikte afalladı.
Y/N: Aman Tanrım berbat görünüyorsun!
Yüzünü incelediğinde bir adım geriledin.
John B.: Sen şu 25.000 dolar ödülü olan çocuksun
John B.: Evet evet ama beni dinlemen lazım. Bana yardım et ben masumum ama polisler bilmiyor.
John B. umutsuzluğa kapılmaya başlamıştı. Yine de kaçmadı gözlerine bakmaya devam etti. Ona inanmak istiyordun. Vicdanın onun gitmesine izin vermemen gerektiğini söylüyordu. Sana zarar verebilirdi bu ihtimal yok değildi. Onu evine alacaktın.
Y/N: Sana yardım edeceğim ama bana her şeyi anlatman gerekiyor.
Başıyla seni onayladığında onu içeriye aldın. Tezgahtaki dolu su şişesini ona uzattığında bir dikişte bitirmişti.
John B.: Bu uzun bir hikaye.
Y/N: Vaktim var.
Gözleri tereddüt içinde sana bakıyor. Kararsız kaldı bir yabancıya hikayesini anlatma konusunda. Yine de ona güvendiğin için sana bunları anlatma konusunda borçlu hissetti. Derin bir nefes alıp-verdi. En başından her şeyi sana anlattı.
Onu dinlerken gözlerinde alevlenen acıyı tanıdın.
Y/N: Ward... O tam bir şerefsiz. Büyükailemin sahip olduğu toprak araziyi mahvetti. Bu olay ne basına ne de polise yansımasın diye daha kötüsüyle tehdit etmişti. Çalışıp onlara bakmak için çabaladım. Büyükannem ve büyükbabam, ikisi de geçen yıl vefat etti. Ailemse şehirde yaşıyor
John B. anlattıklarını dinledi. Aynı kişinin ailenize vermiş olması onu şaşırtmıştı.
John B.: Seni buralarda hiç görmedim.
Y/N: Parti kızı değilimdir.
Kirlenmiş suratında tatlı bir gülüş açığa çıktı dediğin sayesinde. Aranızda sessizlik oluştuğunda elleriyle oynamaya başladı. Sessizliği bozmak adına ve onun rahat edebilmesi için konuştun.
Y/N: Buraya uzanıp dinlenebilirsin.
Koltuğa uzandığında 5 dakika içinde uykuya daldı. Mutfağa geçip yemek yapmaya başladın o uyurken.
___
2 saat sonra başına geçtin. Bilinçsizce parmaklarını saçlarına daldırdın. Kir içinde olmlarına rağmen yumuşacıklardı. Yavaştan gözlerini açmıştı.
John B.: Sen az önce benim saçlarımla mı oynuyordun?
Cevabını bildiği soruyu sorarken gülümsüyordu. Yeni uyandığı için sesi kalın çıkmıştı.
Y/N: Güzel görünüyorlar. Her neyse duş almak istersen oraya temiz havlu ve kıyafet koydum.
John B.: Bir duş iyi olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom Hayal Et
FanfictionBu zamana kadar izlediğim dizi, filmlerden karakterler veya sevdiğim ünlüler ile hayal et kitabıdır. İyi okumalar.