Kelime Sayısı: 1514
***
Lise son sınıftınız. Herkes üniversiteye geçeceği ve yeni bir hayata atılacağı için çok heyecanlıydı ama sen her şeyi akşına bırakmıştın. Okulda ne sönük ne de pöpüler tiptin. Kendi arkadaşların ile küçük çevrende takılıyordun. Senin aksine kimseyle pek takılmayan, en yakın arkadaşaları Cameron ve Nash hariç kimseyle konuşmayan biri olan Shawn'a çok şaşırıyordun. Çünkü o gerçekten çok yakışıklıydı. Aynı mahallede oturuyordunuz bu yüzden onu birkaç kez gülerken görmüştün ve bu hiçbir şeyle kıyaslanabilecek gibi değildi.
Y/N: Shawn'ı dışarıda gördüğümde daha mutlu ve cana yakın gibiydi ama okulda çok durgun. Ben de okula bayılmıyorum ama neden böyle ki?
Yemekhanede otururken karşı masanda müzik dinleyip meyve suyunu içen Shawn'a kısa bir bakış attın. Cameron ve Nash geldiğinde kulaklığını çıkarmıştı.
Ally: Bu seni niye bu kadar ilgilendiriyor?
Y/N: Hiç merak ettim. Ayrıca yakışıklı biri fazlasıyla hem de ama hoşlanıyor muyum bilmiyorum.
Cameron size döndüğünde göz göze geldin ama umursamadın sana el salladığında sen de karşılık verdin ama bir anlam vermiş değidin.
Cameron: Seni bizim mahallede çok görüyorum.
Y/N: Orada oturuyorum çünkü.
Cameron: Mantıklı bize katılsanıza.
Kolanı da yanına alıp Ally ile onların masasına gittiniz. Shawn sana bakarken göz teması kurmuştunuz. Bakışmanız kısa sürmüştü çünkü çekinip gözlerini kaçırmıştın. Bu yaptığının saçmalığı yüzünden içinden kendi kendine kızdın.
Gözleri herkese karşı mı bu kadar anlamlı mıydı yoksa sana mı özeldi sorusu geldiğinde kendi içinde saçmalamaman gerektiğini söyledin yeniden.
Nash: Yarın basketbol maçımız var yan mahalledeki çocuklarla. Bizim oradaki sahada olacak. Saat 5'de sizi de görmeyi isteriz.
Y/N: Gelebiliriz.
Shawn sessizliğini koruyordu. Siz gelmeden önce nasıl gülüşüp sohbet ettiğini görmüştün. Sizin gelişinizle rahatsız olduğunu düşündün.
Y/N: Neyse biz sizi rahatsız etmeyelim.
Cameron: Yoo rahatsız etmiyorsunuz sizi biz çağırdık.
Y/N: Biz bir bahçede nefes alalım. Size eğlenceler.
Ally sana şaşkınca bakarken kolundan tuttun ve kaldırdın. Mecburen peşinden gelirken onlara el salladı.
Ally: Bu da neydi şimdi?
Y/N: Shawn rahatsız olmuş gibiydi.
Ally: Bakışları senin üzerindeydi hep hiç de rahatsız olmuş gibi değildi.
Y/N: Sohbete katılmayı kesti.
Ally: Belki de çekinmiştir.
Y/N: Boşversene.
Son dersinizden önce bahçede biraz oturup soluklanmak istedin. Shawn'ın bu tavırları seni dersi dinlemekten de alıkoymuştu. Defterine bir şeyler karalayarak ve düşüncelerine dalarak son dersi bitirmiştin. Zil sesini duyar duymaz kalemlerini ve defterini çantana koyup okuldan çıktın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom Hayal Et
FanfictionBu zamana kadar izlediğim dizi, filmlerden karakterler veya sevdiğim ünlüler ile hayal et kitabıdır. İyi okumalar.