Cameron Dallas

924 27 20
                                    

Kelime Sayısı: 1256

***

Bavulunu sürükleyerek ayarlanan otele giriş yaptın. 1 hafta burada kalacaktın en yakın arkadaşınla birlikte. Ülkende tanınan bir youtuber olarak netflixin youtube ile yaptığı iş birliğinde seni seçmişlerdi. Yanında da bir arkadaşını getirme hakkı vermişlerdi. O önden ilerlerken sen bavulun ile mücadele ediyordun. Bir çok kişi otelin lobisinde toplanmıştı. İnsanlar birbirleri ile tanışırken senin planların arasında bugün yerleşip biraz buraları keşfetmek vardı. Arkadaşın senin için asansörü tutmuştu. İçeri geçtiğinde  derin bir nefes verdin.

Y/N: Kimler gelmiş bakamadım pek yerleşip dışarı çıkarız diye düşündüm zaten etkinlik yarın.

Y/F: Üzgünüm ama sen bavulunla savaş verirken ben biriyle anlaştım. 

Y/N: Ne ara tam olarak inanılmaz.

Y/F: Ya işte bana yardım etti falan o sırada numara verdi.

Asansörün sesi ile yüzündeki şaşkın ifadeden kurtulup odanıza geçtiniz. Bavulunu açıp içinden bir kapşonlu aldın altında şort vardı ama ilkbaharın aldatıcı havasına güvenmedin. Aşağı inip cep telefonunu çıkarıp gideceğin yerlere baktın. Yanına dostça yaklaşan kişi ile başını telefondan kaldırıp gülümsedin.

Cameron: Hey ben Cameron.

Y/N: Selam ben de Y/N. Seni tanıyorum eskiden videolarını çok izlerdim.

Cameron: Artık izlemiyor musun?

Y/N: Ne yalan söyleyeyim pek izlemiyorum.

Cameron: Anladım belki bir gün beraber çekeriz.

Y/N: Neden olmasın. Bu arada sen zaten bu ülkede yaşamıyor musun?

Cameron: Evet ama ev buradan uzakta etkinlik için burada kalacağım. Sen New York'a ilk defa mı geliyorsun?

Y/N: Evet aslında arkadaşım ile geldim ama o hemen kendine birini bulmuş.

Cameron: İstersen sana eşlik edebilirim.

Y/N: Kulağa güzel geliyor.

Yıllar önce hayran olduğun adam ile birlikte buralarda dolaşacağını düşünmek harikaydı. Her ne kadar arkadaşına laf etsen de senin de birini bulman uzun sürmemişti. Özellikle bu Cameron Dallas'dı. Videolarındaki eğlenceli tavırlarına zaten aşinaydın. Şimdi ise yanında olmak heyecan vericiydi.

Cameron: İlk nereye gidiyoruz?

Telefonundan gidilecek yerler listene baktın.

Y/N: Saat daha erken olduğu için central park uygun gibi.

Cameron: Buradan çok da uzak değil. Gel benimle.

Elinden tutup kapıya doğru ilerlediğinde ilk ellerinize sonra da yüzüne baktın. Aldırış etmeden devam edince onun gibi davrandın. Yolda sana seninle alakalı bazı temel sorular sormuştu. Birbirinizi tanımak adına sorduğunuz sorular bittiğinde central parka ulaşmıştınız. Yeşil alanların büyüklüğü ve bitki çeşitliliği açısından hayran kalınıyordu. İş saatlerinde ve cuma gününde olduğunuz için de parkta sakinlik hakimdi. 

Cameron: Burası favori mekanlarımdan biri olabilir.

Y/N: Gerçekten de güzel gözüküyor.

Bir süre daha parkta dolaştıktan sonra otele geri döndünüz. Kendi işlerini halledip biraz da dinlenmek için odana çıktın. Cameron da kendi odasına gitmişti. Hava karardığında  canın sıkılıp otelin arkasına çıkma kararı aldın. Oraya gittiğinde jakuzinin içindeki Cameron'ı görmeyi beklemiyordun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Multifandom Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin