Dizi: Teen Wolf
Kelime Sayısı: 826
***
Annenin size hazırladığı atıştırmalıkları yedikten sonra Stiles'ın jeepine bindiniz. Radyodan şarkı açıp yol boyunca eşlik ettikten sonra okula gelmiştiniz. Siz arabadan indikten sonra Stiles da park edip, indi. Stiles kolunu omzuna atmış ilerlerken Scott bahçede birini görüp yanınızdan ayrıldı.Y/N: Bugün eğlenceli şeyler yapabiliriz. Mr.Cooper'ın derslerinden kaçmak hem daha kolay olur.
Stiles: Okulu asmana izin veremeyeceğimi biliyorsun.
Y/N: Kaçırdığım yerleri sen bana ondan daha güzel anlatıyorsun ama.
Stiles: Yine de burada kalman iyi olur.
Y/N: Tamam peki.
Başını oflayarak geriye attığında gülümsedi ve yanağını öptü. Sen sınıfına girdikten sonra o da üst kata çıkıp matematik dersine girmişti. Scott arkasındaki sıraya geçip oturduktan sonra öne doğru eğildi.
Scott: Kardeşimden baya hoşlanıyorsun dimi?
Stiles: Ne diyebilirim ki o harika.
Scott: Ona açılacak mısın?
Stiles: Bilmiyorum nasıl yapacağımı.
Scott: Açıkcası onun da sana karşı hisleri olduğunu görebiliyorum. Nasıl yapacağının pek bir önemi yok.
Stiles arkasını dönüp elini uzattı. Scott havadaki eline çakıp sıktı.
Stiles: Sağol dostum.
Scott: Kardeşimin gerçekten güvendiğim biriyle birlikte olmasıyla bir sorunum olmaz elbette.
Öğretmen geldiğinde Stiles yeniden önüne dönüp okulun bitmesini bekledi. En yakın arkadaşıyla yaptığı konuşma onu bugün açılma kararı almaya itmişti.
___
Babanın terfisi üzerine Los Angeles'a gidecekti seni de istersen götürebileceğini söylemişti. Ona düşüneceğini söylemiştin. Babanı seviyordun özellikte geri döndükten sonra bağınız güçlenmişti. Telefonuna gelen mesaja baktığında babandan olduğunu gördün. Bugün 7'de gitmesi gerekiyormuş. Kararını sorduğunda ona evet dedin. Bir anda kabul ettiğinden dolayı daha kimse bilmiyordu.
Bugünün cuma olması da aslında bu konuda kolaylık sağlıyordu.
Okul bitene kadar kimseye bir şey söylemedin. Eve gittiğinizde annen hala evdeydi onun izinli günüydü. Daha fazla beklemeden onları salona çağırdın.
Y/N: Benim size bir şey söylemem lazım.
Melissa: Noldu?
Y/N: Ben babamla Los Angeles'a gideceğim.
Scott: Ne, ne zaman?
Y/N: Bugün saat 7'de.
Stiles: Ama çok ani oldu.
Mellissa: Ah benim ballı turtam.
Annen sana sarıldığında kollarını sardın.
Y/N: Çantamı hazırlamam lazım.
Sen odana giderken Stiles arkandan baka kaldı. Daha önce taşınma konusunu konuşmuş olsanıza da net bir karar almamıştın. Şimdi ise bir anda gideceğini söylemen sanki onu bozguna uğratmıştı. Okulda cesaretini toplayıp sana açılacağına dair yaptığı plan tamamen sular altına gömülmüştü.
Odana gidişini donuk bir ifadeyle izlerken Scott elini omzuna koydu. Stiles arkasını döndü. Bir şey demeden evinizden ayrılmıştı. Gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Cebinden buruşmuş kulaklığını çıkarıp hızlıca çözdü. Şarkı dinleyerek parka yürüdü. Bu park okulun az ötesinde sayılırdı. Bazen burada beraber yürüyüşler yapardınız.
Boş banklardan birine oturdu. Gözlerini kapatıp başını gökyüzüne doğru kaldırdı. Kendini müziğin rahatlatıcı hissine bıraktı. Düşüncelerden arınmak istedi.
Çantanı hazırladıktan sonra salona döndüğünde Stiles'ı göremeyince yüzün düşmüştü. Annenle abine sarıldın. Gözlerinden düşen yaşları elinin tersiyle sildin.
Y/N: Sizi özleyeceğim.
Scott: Bize haber vermeyi unutma tamam mı? Hatta biz de gelelim.
Y/N: Hayır o zaman veda etmem daha zor olur.
Melissa: Tamam kendine dikkat et olur mu?
Y/N: Siz de kendinize dikkat edin.
Evden çıktığında saatini kontrol ettin. Yarım saat kalmıştı. Tren garı çok uzak değildi bu yüzden yürüyerek ilerledin. Hızlı hızlı yürürken üstündeki hırkayı düzelttin. Gardan içeri girdiğinde babanı gördün ona sarıldıktan sonra biletleri kontrol ettirmeye gidecekti. O sırada arkana baktın buradan ayrılmak istemiyordun. Aileni ve Stiles'ı bırakıp gitmek istemiyordun.
Y/N: Baba ben gelemeyeceğim buradan ayrılmak istemiyorum.
Rafe: Tamam kızım sen ne istersen ona saygı duyarım. O zaman ben kaçırmadan gideyim.
Babana tekrar sarıldıktan sonra onun gidişini bekledin. Eve doğru yavaş adımlarla yürürken parka gitme kararı aldın. Güneş tepeden inmek için hazırlık yapıyordu. Aklında Stiles vardı.
Parka geldiğinde bankta oturan Stiles'ı görünce ona doğru ilerledin.
Y/N: Stiles
Senin sesini duyunca kulaklıklarını çıkarıp, kapalı olan gözlerini açtı. Başını gökyüzünden indirdi. Daha fazla bankta oturmayarak ayağa kalktı.
Stiles: Y/N gitmemişsin.
Y/N: Gidemedim. Bu aptalca bir karardı.
Stiles: Ah Tanrım! Buna çok sevindim.
Sana doğru hızlı adımlarla ilerleyip önüne geldiğinde ellerini yüzüne koyup seni öpmeye başladı. Ona karşılık verdiğinde daha da mutlu olmuştu. Ellerini ensesine yerleştirip, daha kolay ulaşabilmek için parmak uçlarında yükseldin.
Dudaklarınız ayrıldığında başını boynuna gömdü ve kokunu içine çekti. Sana sarılırken biraz geri çekildi ve alınlarınızı yasladı. Parıldayan kehribar gözleri gözlerine baktı. Suyun dibine gömülen planı yeniden yüzeye çıkmıştı. Her ne kadar ikinizin de duyguları belli olmuş olsa da bunu söylemek istedi. Cümlenin dudaklarından dökülmesine izin verdi.
Stiles: Seni seviyorum Y/N.
Y/N: Ben de seni seviyorum Stiles.
Beraber gün batımını izledikten sonra el ele yürüdünüz. Evine geldiğinde kapıyı heyecanla çaldın. Annen sizi görünce kocaman sarılıp güldü Scott da size kaltılmıştı. İçeri geçip oturdunuz.
Y/N: Ailemi burada bırakamadım.
Scott: Demek açılabildin sonunda.
Scott ellerinizi işaret etmişti. Yan yana oturuyordunuz ve fark etmeden ellerinizi tutmuştunuz. İkiniz de gülümserken Stiles elini çekip omzuna sarmıştı.
Melissa: En başından beri birlikte olacağınızı biliyordum çocuklar.
Ailenin sizi desteklediğini bilmek güven duygusunu arttırmıştı. Ayrıca Stiles'ın babası da seni çok severdi. Annen ile de çok iyi arkadaşlıkları vardı.
En çok güvendiğin insanlardan biriydi Stiles. Onun da duyguları aynı şekildeydi. Birbirinize olan sevginiz de tam ve işte bütün bunlar sizin zaten sevgili olmanız için bir işaretti.
***
Umarım beğendiniz sonlara doğru bir emin olamadım.
Nasılsınız arkaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multifandom Hayal Et
FanfictionBu zamana kadar izlediğim dizi, filmlerden karakterler veya sevdiğim ünlüler ile hayal et kitabıdır. İyi okumalar.