Ashton İrwin

1.5K 44 34
                                    

Kelime Sayısı: 1133

***

Sadece bir yaz öğleni güneş tepede ve seni korumasını umduğun şapkanın altında kulağında kulaklıklar ile şarkıyı mırıldanıyordun.

Evinin önüne geldiğinde yan apartmanından gelen bateri sesiyle kulaklıklarını çıkarıp garaja baktın. Kapısı açıktı ve kumral bir çocuk dünyadan kopmuş gibi bateri çalıyordu.

Sadece ilerleyip evine gitmek istesen de gerçekten seni içine çekiyordu. Davula vuruş şekli, ıslak saçlarının savruluşu, askılı tişörtü ve kulağa harika gelen çalışıyla yerinde kalıp onu izlemen normaldi.

Bitirdiğinde kafasını kaldırıp sana baktı ve gülümsedi. Onun ani bakışlarıyla utanmıştın sapık gibi çocuğu gözetlemen yüzünden. Sandalyesinden kalkıp sana doğru yürürken tişörtünü çıkarıp bir kenara attı. Bakışların bir an için karın kaslarına kaydı. Hemen kendini toparlayıp yüzüne baktın.

Bunu fark ettiğinde gülümseye başladı iyice. Sen ifadeni korumaya çalışırken o garajın kapısının pervazına yaslandı.

Ashton: Ben Ashton.

Y/N: Y/N

Ashton: Buralarda mı oturuyorsun?

Y/N: Evet yan apartmanda ama yeni taşındık.

Ashton: Tahmin ettim. Eh o zaman daha çok görüşeceğiz desene.

Y/N: Belki

Yanından başka bir şey söyleme gereği duymadan evine giderken o arkandan baktı.

Evine gittiğinde odana gidip üstünü değiştirmeden başını pencereden çıkardın. Odan tam olarak onun oturduğu apartmanı görüyordu. Camdan kafanı biraz sarkıttığında garajı çok olmasa da görebiliyordun ama karşıya baktığında erkek odası olduğunu tahmin ettiğin odayla karşılaştın. Muhtemelen onun olduğunu düşünürken daha fazla incelemeden güneşliği çektin. Kulaklığını takıp yatağına uzandıktan sonra hava kararana kadar oyaladın.

Akşam yemeğinden sonra odana çıktığında güneşliğin arasından onu gördün camı açtığında seni görünce kaşlarını çatıp yeniden gülümsedi.

Ashton: Karşımda oturan ergen çocuktan sonra büyük bir gelişme oldu bu.

Y/N: Benim için de öyle.

Ashton: Arada üstünü değiştirirken perdeyi açık unutursan benim için fena olmaz.

Y/N: Çok beklersin.

Perdeyi yeniden kapattığında ardından bağırdı.

Ashton: Peki sen bilirsin.

___

Kulaklarını dolduran gürültü ile yaptığını kulaklarına bastırdın. Faydası olmamıştı ve uykun çoktan kaçmıştı zaten.

Bateri sevmediğinden değildi sinirin, sabah böyle uyanmak zorunda kaldığın içindi. Lavaboya alel acele girip işlerini halletikten sonra aşağı indin. Yine kapısı açık olan garajdan içeri girdin. Ashton seni fark ettiğinde bateri çalmayı bıraktı.

Ashton: Hey! Günaydın.

Y/N: Saat daha 10 ve sen burada bu kadar sesli bateri mi çalıyorsun? Kimse bunu umursamıyor mu?

Ashton: İnsanlar çalışıyor ve beni severler.

Omuzlarını silktiğinde sinirin hala tazeliğini koruyordu.

Multifandom Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin