Capitolul 20

171 12 1
                                    

M-am ridicat din pat,dar imediat ce am atins podeaua, m-am dezechilibrat si era sa cad daca nu ma prindea Jack.

-Esti bine?

-Da, merci ca nu m-ai lasat sa pic.

-Nu asta te-am intrebat. Era vorba de matusa ta si faptul ca esti...

- Da, sunt bine. O sa fie bine,nu?

Nu sunt deloc convingatoare, iar la ultimele cuvinte, vocea mea s-a stins, iar lacrimile au inceput sa imi cada pe obraji.

Jacob POV

Stiam ca nu e bine. Trebuie sa fiu langa ea. Tot ce mai are este compania si pe mine. Trebuie sa o invat sa se controleze.

-Tam? am intrebat putin nesigur.

-Mmm? Scuze, nu eram atenta.

-Trebuie sa incepi sa inveti sa te controlezi.

-Bine. Cand incepem?

Mai devreme plangea, iar acum se comporta de parca nimic nu s-a intamplat. Cred ca asta e modul ei de a trece peste. Mai bine o las sa isi revina asa cum stie ea. Eu chiar stiu ce inseamna sa suferi si nu vreau sa fie si ea ca mine. Tamsin e tot ce mai am. Taylor m-a lasat singur. Dupa toate astea a spus ca vrea sa stea sa mediteze undeva departe. Mai pe scurt, vrea sa scape de mine si problemele mele.

- Chiar acum, daca e ok.

-Da, da e bine.

Am luat-o de mana si am iesit din casa. Am coborat scarile, iar cand am ajuns jos, am strigat:

-Prinde-ma!

De odata, zambetul i-a revenit, iar asta m-a facut si pe mine sa rad. Am inceput sa alerg mai usor la inceput pentru a-i da sansa sa se obisnuiasca, dar invata putin prea repede. Pana la urma, m-am oprit in spatele unui tufis. Tam nu m-a vazut, iar atunci cand a ajuns aproape de mine, am tras-o de mana si am sarutat-o apasat. Parca soarele stralucea mai puternic cand ea era langa mine. Desii sunt 'o creatura a noptii', imi place mai mult pe timpul zilei. Nu iubesc moartea, intunericul sau ceea ce sunt, dar la fiecare apus, trebuie sa devin creatura care am fost predestinat sa fiu. Ziua pot sa fiu doar Jacob. Cu Tamsin pot sa fiu doar Jacob.

- Bine, daca asa vrei sa jucam... Daca ma prinzi, la noapte poti sa faci ce vrei cu mine.

Mi-a zis inainte sa fuga cat de repede putea. S-a prins la faza cu viteza, dar tot eu sunt mai rapid. Presimt ca o sa avem o noapte interesanta.

Stiu ca ultimele capitole sunt extrem de scurte si postez foarte rar, dar incerc sa le fac pe toate ( sa scriu, temele, sportul, bla bla bla). Imi pare rau, dar chiar stau prost cu timpul. Deci, pana data viitoare, vreau sa va stiu parerea.

Apusul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum