Respiratia mea s-a oprit odata cu timpul. Nu stiu daca Jacob urmeaza sa lesine sau sa omoare pe cineva. Sta la fel ca mine. Nemiscat. Dupa cateva minute a inchis ochii si a tras puternic aer in piept. A deschis gura sa zica ceva, dar a inchis-o la loc odata ce privirea lui s-a intalnit cu a lui Tay. E ca si cum se intelegeau din priviri. Am incercat sa imi dau seama de ceea ce stiau ei. E liniste. Mult prea liniste. Si apoi am inteles. Frati. Frati de mama. Frati vitregi.
Fir-ar!
M-am dat cativa pasi in spate din reflex. Nu iti trebuie multa minte sa pricepi ce urmeaza. Jack a ajuns lang Will in nici macar o secunda. L-a prins de tricou si l-a ridicat la nivelul lui. A oftat zgomotos.
-Ce vrei? a intrebat sec.
-Simplu. Ceea ce ai avut si tu. Ceea ce inca ai.
Jacob pare sa nu inteleaga.
-Cum de tu ai toate fetele, dar nu poti sa iti dai seama de asta?! Tu ai avut o familie. O mama care te-a crescut. Un tata care nu a zburat pe geam. Eu a trebuit sa stau ascuns. Un intrus in propria-mi viata. Taylor a fost singurul care m-a ajutat, care a stiut de mine si care m-a acceptat. Tu? Ai avut tot ce voiai. Bani, fete, popularitate, putere... TOT ! Si toate trebuiau sa fie ale mele. Nu iti meriti viata. Nu o meriti pe ea.
Stai ce? Pe mine? Eu? Acum e si mai liniste. Eu nu mai inteleg. Jack si Tay par sa nu inteleaga. Atatea secrtete. Atata intuneric chiar daca afara e lumina. Cand parca situatia prinde contur, intervine ceva si puzzelul nostru pica in umbra. E ca si cum am fi bucurosi ca l-am terminat si apoi ne dam seama ca mai lipseste o piesa. Poate chiar cea mai importanta. Sau poate ca doar mie imi lipseste.
-Ce sti? intraba Jacob zguduindu-l.
-Ceea ce sti si tu. Doar ca tie iti mai lipseste ceva. Un mic secret care te-a lasat sa dormi noaptea atat de bine. Care toti in afara de tine il stiu. Pana si Tamsin. Toti te mint. Toti te urasc.
Ce stiu eu? Jack l-a lasat sa cada pe asfalt pe Will si si-a intors privirea spre mine. Pare dezamagit. Fara sa ma pot controla am tipat inconstienta.
-Jack, crede-ma, nu stiu nimic. Minte.
Si apoi Will a inceput sa rada. Radea atat de tare incat ii dadusera lacrimile.
-Oh, Tam... Il iubesti? E un monstru. El nu te poate iubi.
- Taci dracului odata ! tipa Jack la el. E nervos. Atat de prost esti incat sa nu-ti dai seama ca iti stiu ''secretul''? Tata a gasit metoda sa transforme vampirii in oameneni. Iar tu te-ai simtit atat de sarman incat ai incercat sa transformi toata societatea noastra. Tu esti tipul ala pe care il cauta toti.
-Din cauza mea ai avut atatea probleme. Eu am incercat sa distrug tot ce m-a distrus pe mine. Eu! incearca idiotul ala sa il enerveze si mai rau pe Jacob.
-Tu? Te crezi asa de destept. Ai crezut ca am avut succes din cauza banilor? Pentru ca tuturor le era frica de mine? Consiliului? Eu lucrez pentru consiliu. Sunt unul dintre cei mai buni agenti sub acoperire. Eu te vanez pe tine, nu invers. Si acum ca stiu de existenta ta nefericita pot sa te asigur ca o sa mori in cele mai mari chinuri. Si asta doar pentru ca te-ai dat la iubita mea. Si ca sa inchei acest suav monolog, daca ai crezut ca tu i-ai salvat pe Loren si Damian, te inseli. Ei lucreaza pentru mine.
M-mama si tata? Traiesc? Ochii mei s-au umplut de lacrimi si am cazut pe asfaltul rece. Toate privirile s-au intors spre mine. Apoi totul a intrat in ceata.
Heey! Stiu ca asta-i cea mai ciudata carte pe care o scriu. Prea multe secrete,nu? Si Allexandra_alle sa sti ca alta idee nu am avut in afara de dedicatie.
CITEȘTI
Apusul mortii
VampireSi-a trait viata exact asa cum a vrut. Nimeni si nimic nu i-a stat in cale, pana s-a intors acasa. Acum o sa invete sa fie un om normal ? Cine il face sa lupte mai departe, fratele, fata pe care o place sau trecutul ?