" Pentru unii sunt doar niste cuvinte asezate pe o pagina goala. Pentru mine reprezinta inceputul. Nici nu mai stiu cat timp a trecut... Un secol? Si cand te gandesti ca nu mai seman deloc cu fetita aia care plangea in fiecare seara, iar cand intra in scoala parea atat de fericita. Acum nu mai am nevoie de masca. Viata mea s-a schimbat de cand mi-au murit parintii. Sau asa credeam... Si apoi a aparut baiatul cel rau. M-a mintit si mi-a ascuns multe lucruri, dar eu l-am iubit. Cand era mic- inainte sa devina un vampir complet (ca sa spun asa) - a descoperit ca mama lui avea un amant, iar tatal sau incerca sa elimine intraga lor rasa. Facea experimente pe copii si animale. Era scarbos! Se pare ca mama lui a avut si un copil cu tipul ala (care a zburat pe geam atunci cand Jack a aflat de existenta lui) :Will. Daaaa, blondul asta a cam incercat sa se dea la mine. Revenind, Jacob si-a omorat parintii pentru ca acestia erau o rusine si , de asemenea, si un pericol gigantic pentru societatea vampirilor. Cu timpul, Jack si-a petrecut viata cum a vrut. E o adevarata legenda. Cei mai multi au crezut ca era doar un pusti care incearca sa treaca pesre trecut, dar, de fapt, el facea parte din Consiliu. Consiliul Umbrelor conduce toti vampirii din lume. Nu prea vrei sa-i superi pe oamenii aia. Descoperirea psihopatului de tata al lui Jack afectase intraga lume. Will incerca sa-i duca proiectul la capat. Au murit multi vampiri. Jacob era sub acoperire. Baiatul rau era un spion ce incerca sa il gaseasca pe nebunul de frate vitreg. Ce legatura am eu in toata povestea asta? Pai eu cam sunt iubita marelui spion 007. Pe langa bani, faima si putere cam ai si probleme. Din nefericire i-am intalnit cateva din fostele prietene. Unele vroiau sa-l recucereasca, altele sa-l omoare. Singurul din familia lui de care mai stia ca este in viata era Taylor. Si el era un fel de tradator. Sa zicem ca a avut o perioada confuza. Cea mai importanta parte a povestii-si cliseul, de altfel,- e momentul cand fata cea buna (eu) s-a intragostit de eroul nostru. Viata mea e atat de complicata... Nu credam ca o sa vreau sa imi public vreodata jurnalul, dar soarta iti pregateste mereu ceva la care sa nu te astepti."
-Ai terminat?
-Nu!
-Dar acum?
-Nu!
-Tam, ai terminat de scris?
-Jacob!
-Imi stiu numele. Ai terminat?
-Pff, NU ! Acum vrei sa taci pentru doua secunde?
-Ok,ok! Dar ai terminat?
" In toate povestile bune, de obicei fata ramane cu Fat-Frumos. Se casatoresc, au 2 copii si raman impreuna pe veci. Printesa se indragosteste din nou si din nou de printul ei, iar el o iubeste pana la final. Deci, spre deosebire de fetele astea care raman cu Superman, eu am ramas cu Jacob! "-Acum ai terminat?
Heey! Siii ... TAIATI! Am terminat aici! Multumesc ffffffffffffffffffff mult ca mi-ati citit cartea si va astept si pe la Furtuna adolescentilor care nu e asa complicata si 100% ca este mult mai amuzanta. Va iubesc foarte mult!
CITEȘTI
Apusul mortii
VampireSi-a trait viata exact asa cum a vrut. Nimeni si nimic nu i-a stat in cale, pana s-a intors acasa. Acum o sa invete sa fie un om normal ? Cine il face sa lupte mai departe, fratele, fata pe care o place sau trecutul ?