Capitolul 15

159 11 3
                                    

Au trecut 2 zile si inca nu stiu nimic de Tay. Primesc mesaje din 2 in 2 ore in care sunt amenintat. Imi e frica sa o las singura pe Tam si nu mai pot sa dorm. Clara a mers prea departe. Fata asta e doar o pustoaica de 67 de ani care crede ca se poate juca cu mine. Acum 18 ani am intalnit-o la Paris si am iesit impreuna o vreme, apoi am hotarat sa ramanem doar prieteni. Cand am inceput sa ma vad cu alte fete a devenit geloasa si a inceput sa faca tot posibilul sa imi atraga atentia. Dupa un timp, s-a indragostit, dar tipu' ala era o jigodie care imi era dotoare asa ca i-am cumparat bilet spre viata de apoi.E destul de periculoasa, dar nici eu nu sunt tocmai cuminte. Jeff ma tot bate la cap cu despartirea. Acum Clara a venit pentru a se razbuna si singurul mod pentru a face asta este de a imi rani persoanele la care tin. Tay e la ea si imi este frica sa nu o rapeasca si pe Tamsin.

Am coborat in intunericul si frigul noptii si cu mainile in buzunare, am plecat spre parcul din apropierea blocului. Micul parc era gol si bancile reci. M-am asezat pe una din ele, astepand. O silueta subtire se apropie de mine cu gratie, fara a parea ca se grabeste. In mai putin de un minut, Clara a ajuns langa mine, asezandu-se pe banca. Vocea ei pitigaiata rasuna asurzitor in linistea din jur.

-Ce ai de gand sa faci? Sa ma omori sau sa o omori pe ea, pentru a ii curma suferinta?

-De ce faci asta?

-O sa platesti scump pentru ca mi-ai frant inima de 2 ori.

-Animalul ala nu merita sa traiasca.

-Tu meriti? Esti un asasin. El nu avea nici macar 10% din pacatele tale. Gandeste-te la asta. O sa te las in pace daca el se intoarce. Sti ce ai de facut.

-E MORT.

-Nu pentru mult timp. Tine minte ce scria pe piatra.'' Suflet pentru suflet''

Cu asta Clara a disparut in intuneric, dar cuvintele ei imi rasuna in minte:'' Suflet pentru suflet''

Apusul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum