Capitolul 10

189 14 3
                                    

Statea in fata mea, parca pierdut, dar cu acelasi zambet.

-La ce te uiti?

-La tine. Iubesc privirea, zambetul tau...pe tine.

-Cand vrei poti fi chiar dragut.

-Vrei sa zici ca nu sunt dragut mereu

-Eah... Ai momentele tale.

M-a tras inauntru si m-a lipit de un perete.

-Deci...

-Fara deci

-Termina cu asta.

-Bine, doar nu vreau sa te supar. Cum te simti.

-Destul de bine... cred.

-Crezi?

-Pai...da, sunt bine...in mare. Hai. Nu imi place sa stau in hol.

Am mers pana intr-o camera care sunt sigura ca e a lui. Pe pereti sunt tot felul de postere, langa geam este un birou pe care e un laptop, iar perdelele negre sunt trase. Lui chiar nu ii place lumina. In mijloc e un pat dublu, iar in fata lui, un televizor cu plasma, pe perete. Pe unul dintre pereti e o biblioteca destul de mare, la care nu ma asteptam. Langa ea este dulapul. Ne asezam pe pat si imi pare ca Jacob nu prea e ok. M-a luat in brate si m-a sarutat pe frunte.

-Ce zici de un film.

-Nici nu te gandi. Nu iesi din casa.

-Atunci ne uitam aici. Ma duc sa caut ceva de mancare prin bucatarie. Ite DVD-urile acolo.

Am luat DVD-urile si m-am asezat pe marginea patului , dar nu inainte sa observ mini barul de langa birou. Era un frigider din ala ca la hotel. De curiozitate l-am deschis ca sa vad toate tipurile posibile si imposibile de bauturi. De la tequila la vin. Predomina vinul sau cel putin asta cred ca era. Erau o groaza de sticle. Continutul parea putin fam gros, dar nu putea fii altceva. Am inchis usita si am ales un film horror. Le iubesc. Si (dupa parerea fetelor) mai si arat ca o vrazitoare. Parul meu natural e un blond mai inchis, dar mereu am vrut sa fiu roscata si acum sunt o combinatie de blond-roscat. Jack s-a intors cu toate tipurile de cipsuri. Ne-am asezat la film , dar pe la jumatatea lui, am adormint in bratele iubitului meu.

Apusul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum