Capitolul 14

169 10 2
                                    

Am baut tot sangele pe care il aveam in casa. Sunt foarte nervos. Asta inseamna ca mananc. Stau intins pe pat cu Tamsin in brate. Ii e frica si stiu asta. Nu o sa o atinga nineni. Clara nu o sa ii faca rau. Nu o sa ii permit.

-Tam, trebuie sa plec.

-De ce?

-Sunt destul de nervos si imi trebuie ceva de mancare.

-Merg cu tine.

-Nu mergi. Nu vreau sa vezi asta.

-Nu o sa ma afecteze. Te rog, nu vreau sa te las singur.

-Of ,bine.

Nu vreau sa ma vada asa. Sunt un monstru, dar nu pot sa o oblig. Am mers cu ea de mana pana la una din '' acele stradute''. Nu am chef de jocuri. Am dus-o in spatele unui gard viu si m-am intors constient ca ma poate vedea. Mi-am intors privirea spre ea si am oftat. La 10 metri de mine am vazut o pitipoanca plina de botox, iar cand a ajuns la mai putin de 2 metri am prins-o si i-am baut tot sangele. Am inceput sa respir greu si mi-am intors capul cu greu spre Tamsin care cred ca deja e terifiata. Nu vreau sa o pierd. Am ramas blocat cand am vazut-o venind spre mine si aruncandu-se la gatul meu, apoi sarutandu-ma.

-Esti ok?

-Da si sa sti ca orice ai face nu o sa imi fie frica de tine ,Jack.

Iubesc zambetul asta. Dar nu o sa mai am ce iubi daca moare. Trebuie sa o duc acasa.

***

Cand am ajuns inapoi la mine, am inceput sa ne jucam. O stropeam cu apa si de fiecare data cand vroia sa fuga, o prindeam in mai putin de o secunda. Indiferent cat de departe fugea, mereu ma puneam in fata ei datorita vitezei mele. Ziua a trecut destul de repede. Spre seara mi-am amintit ca nu l-am mai vazut pe Tay dupa ce a venit din Pasadena. Daca pleca mi-ar fi zis. Clara !

Apusul mortiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum