Restul serii a decurs destul de normal. Am vorbit despre...noi. Viata lui e atat de ...misterioasa. A calatorit in toata lumea. Cunoaste personalitati importante si a iesit cu multe fete. Eu? Am calatorit destul ,dar nici pe departe cat el. Si cunosc cativa oameni. Nu sunt o tocilara si nici timida. Am multi prieteni si spirit de aventura. Eu sunt vazuta in ochii lumii exact asa cum il vad eu pe el acum.
-Ne vedem de dimineata, iubire.
-Daca zici tu ... ''iubire''.
-Tu razi de mine?
-Poate...sau poate nu.
-Haha, ne vedem de dimineata. Sa nu ma faci sa astept.
Stam in fata blocului ,iar eu ma topesc dupa zambetul ala. Stiu ce asteapta si nu am de gand sa astept sa imi spuna el. M-am dus mai aproape de el si mi-am pus mainile dupa gatul lui. Si-a dat seama ce vreau sa fac asa ca m-a prins de talie. Mi-am lipit buzele de ale lui si am inceput sa ne sarutam. Este clar ca vrea mai mult. Nu doar un simplu sarut ,ci mai degraba unul salbatic. Si totusi... Nu o sa ii dau ce vrea. Am de gand sa ma joc cu el. Dupa 2 minute,am ramas amandoi fara aer. M-am dezlipit de el si am intrat in scara ,inainte sa aiba timp sa reactioneze. Omu' asta chiar saruta bine.
***
M-am schimbat de pijamale si mi-am luat o pereche de blugi albi si un tricou negru ,simplu. Era deja 8 :15 ,iar eu trebuia sa fiu jos de 15 minute. Am intarziat intentionat ca sa il las sa astepte. Sunt asa rea... Jos l-am vazut pe Jacob , cu o pereche de ochelari de soare desii la ora asta nu prea e soare. Ma astepta cu mainile in buzunare si cand m-a vazut, mi-a zambit stramb si mi-a intins mana. Mana lui e rece, dar mie imi pare ca arde. Am plecat spre scoala , iar eu ma gandeam ce o sa zica fetele cand o sa ne vada.
-M-ai lasat sa astept.
-Si te-ai suparat?
-Si inca cum... Data viitoare plec fara tine.
Am ajuns la scoala,iar Jack si-a pus bratul dupa umerii mei. [La partea asta am ascultat melodia de la media ] Am intrat in scoala amandoi. Parca eram intr-un film din ala in care toata lumea se holbeaza la cuplul care tocmai a aparut in peisaj ,iar pe fundal se aude o melodie ''de actiune''. Chiar asa era. Toata lumea se holbeaza la noi si parca toti se misca in reluare. Pana si noi. Si in plus ,mai aveam si un mers din ala cu ''efect'' (daca pot spune asa). Si era sa uit de zambetul ala tamp pe care il avea tipu' de langa mine, care ''zicea'' ceva gen: ' Stati departe, e a mea. Daca da naiba sa stati la mai putin de 5 metri de ea va castrez ,apoi va omor si va readuc la viata doar ca sa vad cum muriti din nou'. Si pot sa jur ca asta gandea. Am putut sa le vad pe fete care imi faceau semne. Din asta am priceput ca o sa ma omoare.
Ce parere aveti? Daca stiti o melodie care se potriveste mai bine dati comm. Eu nu prea am avut idei.
CITEȘTI
Apusul mortii
VampirosSi-a trait viata exact asa cum a vrut. Nimeni si nimic nu i-a stat in cale, pana s-a intors acasa. Acum o sa invete sa fie un om normal ? Cine il face sa lupte mai departe, fratele, fata pe care o place sau trecutul ?