Dolu Kadehi Ters Tut feat. Deniz Tekin - BelkiGüzel güzel okuyun ❤
🌲
053***: Günaydın çiçeğim. (07.51)
053***: Sakın bana hala uyanmadığını söyleme.(08.23)
053***: Güzelim okula geç kalıcaksın, uyan bence.(08.34)
053***: Ve okula geç kaldın.(09.01)
Gizem: Yine uyanamamışım.
(09:23)053***: Tamam hazırlan hemen.
053***: Yarım gün de olsa göreyim o güzel suratını.
Görüldü
Anonime görüldü atıp uygulamadan çıktım. O böyle şeyler yazınca nasıl cevap vericeğimi bilmiyorum çünkü.
Utanıyorum!
Hemen yataktan kalkıp banyoya yöneldim. Rutin işlerimi halledip dolabıma doğru ilerledim. okul pantolonumu ve üzerine uzun, siyah ve bol sweatimi geçirip aynanın karşısına geçtim. Siyah şalımada şekil verip evden uçarak çıktım. Ve durağa doğru yürümeye başladım.
Durağın önünde bekliyordum ki önümde bir adet siyah motor durdu. Ve tabi üzerinde de bir adet insan evladı.
Rüzgâr!
Ben beni görmemiş olması için içimden dualar ederken o kaskını çıkartıp olabildiğince tipsiz bir bakış attı bana. Sonrasında onun o çirkin sesini duydum.
Çarpılıcaksın şimdi!
Kes!
"Yine geç kaldın sanırım." dedi motorun üzerinden inip bana doğru yönelirken.
"Seni ilgilendirmez" dedim gözlerimi devirirken,
"Seninle ilgili herşey beni ilgilendirir" Gözlerimi devirdim.
Eriyorum şu çocuğa be...
Her halta atlama!
Aptal iç ses
"Gel bırakayım seni okula, daha fazla geç kalma."
"İstemez" dedim burnumu kıvırırken. Aslında teklifi oldukça cazipti. Sabahın köründe sıkış tıkış otobüsü çekmek istemiyordum. Hem otobüsle gidersem iyice geç kalıcaktım. Ama bunu onun bilmesine gerek yoktu.
"Gizem, inat etme işte hem sabahın köründe otobüsü çekmemiş olursun hemde daha fazla geç kalmazsın."
" Ya bir şey diyeceğim Umut'un suratına attığı imzalar daha iyileşmemiş. Merakımdan soruyorum; yeni imzalar mı istiyorsun okuldaki balon dudakların bayıldığı suratında? Bak sevmezler seni ona göre he." Umut benim ortanca abimdi. Geçen sefer Rüzgar'ın bana attığı mesajları görmüştü. Tabi sonrasında Rüzgar'ı bir güzel pataklamıştı. Mesajlarda herzamanki mesajlardı. Ben Rüzgar'ı tersliyordum, engelliyordum. O da yeni numara alıp yine yazıyordu. Bu güne kadar kaç hat aldığını bir yerden sonra saymayı bırakmıştım. Para bol tabi!
Tek kaşını kaldırdı. "Sende var mısın o 'beni çok seven balon dudakların' arasında?" Kaşlarımı kaldırdım.
İkisinide kaldırdın çünkü tek kaşını kaldırmayı beceremiyorsun.
Üf kes!
"Ben balon dudak mıyım?" Gözlerini dudaklarıma kaydırdı. Bir kaç saniye orada oyalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki || Texting
Humor053***:Ülkenin güzellik ortalamasını hesaplıyorum da, 053***: Konum atar mısın yavrum? Gizem: Atıyorum bebeğim.