အပိုင်း-31💜

3.2K 328 60
                                    

#Uni#

"ဟင် ဒါဆို မင်းတို့ကရော..ဘာမှမဖြစ်ဘဲ..ဒီတိုင်း အိပ်ရင်း ပြီးသွားတာပေါ့...''

Jin ကစိတ်ပျက်သလိုပြောတော့..jijiက အိမ်နေရင်း ဖိနပ်ကိုချွတ်ပြီး jinကို ပိတ်ပေါက်လိုက်တယ်..

"မင်း တော်တော် ဖြစ်နေလားjin...Jလေးကို ဘာဖြစ်စေချင်တာလဲ..''

"အေးလေ..jiji အဲ့ကောင်ထူးဆန်းတယ်..ဘာလာပြောနေတာလဲမသိဘူး..''

ပြောတော့ jinက အားမလို အားမရပုံစံနဲ့အနားကပ်ရင်း..

"ဒါပေမဲ့ တစ်ခုခုတော့ ဖြစ်သင့်တာပေါ့..''

အနားကပ်ပြောတဲ့ jinကို ကြည့်လိုက်ပြီး..ဗိုက်ကို လက်သီးနဲ့ထိုးလိုက်တယ်..

"အားးးး ငါ့ဗိုက်..အာ..''

"မင်း စိတ်မမှန်မှာစိုးလို့...အသိပြန်ဝင်အောင်လုပ်ပေးတါ..''

"ဒါဆို Jလေးက မင်းကို တစ်ညလုံးရစ်တာပေါ့..''

"အင်း...''

လို့သာပြောပြီး ဆိုဖာကိုမှီအိပ်နေလိုက်တယ်..jinကတော့ ဗိုက်ဖိရင်း..ကိုယ့်ကို မေတ္တာပို့နေလေရဲ့..

မပြောခဲ့ဘူး..jijiတို့ကို ညက ချာတိတ်ရစ်တာဘဲ ပြောပြခဲ့မိတယ်..ညတုန်းက..

နမ်းနေရင်း..ချာတိတ်ကို အားမရတော့..ချာတိတ်က နှုတ်ခမ်းချင်း ထိရုံလေး..

ချာတိတ်ကို အားနဲ့ အောက်ကို တွန်းချလိုက်ပြီး..ပါးကလေးကို ကိုင်ရင်း..နမ်းတာနဲ့ kissဆိုတာ ဘယ်လိုကွာလဲ သင်ပေးလိုက်တော့..

"အင့်....''

ချာတိတ်က လည်ပင်းကို သိုင်းဖက်လာပြီး..ငြီးသံလိုလိုတောင် ထွက်လာတယ်..

အရဲစွန့်ပြီး..ချာတိတ် အပေါ်ဝတ်တွေကိုချွတ်လိုက်ရင်း..ချာတိတ်ရဲ့ ချပ်နေတဲ့ ဗိုက်ကလေးနမ်းလိုက်တယ်..ဗိုက်ကလေးကနေ..လည်ပင်းထိ နမ်းနေရင်း

ချာတိတ်ကိုကြည့်တော့ ကိုယ်လုပ်သမျှကို မျက်လုံးမှိတ်ရင်း..ဇိမ်ခံနေပုံလေး...ခုနက စားမယ်ဆိုပြီး..ခုခေါင်းတောင်မထောင်နိုင်တော့ဘူး..

နေရာအနှံ့နမ်းနေရင်းကနေ..ချာတိတ်ရဲ့ နီနီရဲရဲ စတော်ဘယ်ရီသီးလေးကို ဖွဖွလေးနမ်းလိုက်ရင်း...သွားလေးနဲ့ ကိုက်မလို့ အလုပ်

မမုန်းပါနဲ့လား💜(Completed )Where stories live. Discover now