125 | שעת סיפור אמונס אס

40 19 0
                                    

אז אתמול שיחקתי אמונג אס עם החבר'ה שלי ואני וחברה שלי ימית הראשונות שמתות בכמה סיבובים.

אני: די לסקסיזם! תמיר פעם הבאה שאת אימפוסטר תהרגי לידי ואני סותמת.

ימית: סגור

אני: גירל פאוור

אני יוצאת אימפוסטר והאימפוסטר איתי נתפס על הסבב הראשון.

אני לעצמי: טוב את לא אחת טובה ואת לא תצליחי לסחוב הכל על הגב שלך.... קדימה סבב רציחות בלי מחשבה.

רודפת אחרי מי שהוציא לי את השותף הורדתט אותו במקום מבודד. יוצאת מהוואנט אין מצלמות או אף אחד. רואה את מי שהרג אותי ראשונה כמה פעמים וגם רדף אחרי. הורגת אותו במקום בולט. חושך. מגיעה לאורות, אורות נדלקים מוצאים גופה.

החבר'ה: מחליטים שזה מישהו אחר. המישהו האחר ועוד אחד שמצליח לקלוט שזאת אני מצביעים לי.
ההוא עף ומתחיל סבב רציחות חדש.

אני מתחילה לעקוב אחרי זה שהצביע לי למקום שקוראים לו הדריל ויש בדיחה שהוא תמיד הורג שם. אנחנו נכנסים לשם ביחד הורגת אותו.
ימית מגיעה לשם כשאני יוצאת. עולה למעלה מסתכלת על הגופה ואני מסמנת לה לא. עומדת עוד כמה שניות והולכת משם.
אני יורדת למטה רואה את שתי השחקנים האחרים שנשארו. שחקן אחד אמר שיש לי את הקול שלו אז לא רציתי להרוג אותו והרגתי את השני מולו.

הגענו להצבעה רק 3. אני הבחור וימית.

אני: ימית, הצבעתי קיובן מפה תעשי מה שאת רוצה.

ימית: מצביע ושמה דפאן (שהיא לא שומעת)

קיובן: מה? אבל איך אני אסביר לה עכשיו?

אני: תראה יקרו פה שתי אופציות... או שימית תבחר בגירל פאוור כי שחטתם אותנו. או שהיא תבחר בניצחון איתכם וזה גם בסדר. אני הרגתי מולה והיא לא דיווחה.

בחור: מצביע לי
תמיר ואני הצבענו לו

אני: הולי פאק! תאכלו את זה!

Shiny's Nonsense 5Where stories live. Discover now