151| דרמות אסייתיות #3 SOTUS

38 12 0
                                    

סוף סוף אני מתפנה לכתוב על זה!

דבר ראשון סוטוס זאת הדרמה התאילנדית הראשונה שראיתי.

טוב. אז זאת אחת הדרמות שטיפסה ממש גבוה אצלי בזריזות. בין היחידות עם עונה 2 ואילו קיבלו ספיישל ב our skyy

על מה מסופר (בחלק הזה אני אדבר על העונה הראשונה).

אז העלילה בעיקרה עוקבת אחרי שנה א' להנדסה באוניברסיטה. במהלך תחילת השנה שלהם הם עוברים פעולות חניכה בידי שנה ג' שהם הבכירים. הבכירים מאוד קשוחים אליהם, מתזזים אותם, מענישים אותם (שכיבות שמיכה, ריצות וכד') אבל בסופו של דבר הפעילות מגבשת אותם.

הדמות הראשית הוא בחור (מהמהם יש לציין) בשם קונגבופ (או פשוט קונג) הוא בחור חצוף, עומד על שלו, אוהב את החברים שלו, יודע להלחם על מה שהוא אוהב ולא מתבייש להגיד את מה שהוא חושב.

קונג פוגש את ראש החונכים, ארטית', בפעילות הראשונה תוך זמן קצר מפתח אליו רגשות. ארטית' הוא בחור חם מזג, חובב חלב ורוד (כן זה חשוב), לא מוכן לחשוף את הרגשות שלו וכשאין לו מה להגיד הוא הולך.

כשפעולות החניכה נגמרות ושנה ג' שוברים דיסטנס עם שנה א' השניים מתחילים להתקרב.

ידע כללי מעניין: השחקן של קונג (סינגטו) הוא שחקן bl ממש מוצלח ששיחק ומשחק בהרבה סדרות bl. לעומתו השחקן של ארטית' (קריס) משחק בסטטוס פעם ראשונה בbl והשניים חברים הכי טובים עוד לפני הסדרה.

ממש ממש ממליצה על הסדרה. היא מדברת על חברות, התבגרות וקבלה עצמית. השחקנים פשוט מדהימים מוכשרים אחד אחד.

אפשר למצוא באתר של צוות אסיה עם תרגום ממש ממש טוב.



טוב מפה ספויילרים:

דעתי על הסדרה:

טוב, העונה הראשונה פשוט הדהימה אותי. העלילה הצליחה לסחוף אותי וזה עוד כשהיה לי קשה לשמוע תאית.

מההתחלה נדהמתי מקונג, זאת אומרת... זה קונג או אפשר לא להיות מודהמים ממנו. הוא מפלרטט בצורה כל כך חלקלקה "אהפוך אותך לאישתי" "הם נתנו לי את הלב שלהם כדי להחליף בלב שלי שנתתי לך" "אני חושב שפי מחבב אותי" "זה גרוע... אני מדבר עלי... זה לא טוב ללב שלי"

בהתחלה לא הבנתי את הבעיות של ארטית' אבל כשגיליתי את הצדדים הרכים שלו, איזו בחור מקסים ומתחשב הוא מאחורי מסכת ראש החונכים לא יכולתי שלא להתאהב.

הסיפור של M ומאי הורים אותי כי אני שיפרית שלהם. כמות הפעמים שצעקתי על מאי לשים לב לבייב שלי. מבלי להתייחס לזה שהשחקן של M (ניו) משחק בbl ליד שחקן אחר שאני מאוהבת בו (טאי 😍)

עדיין כואב לי גם על השיפ הלא ממומש שלי של וואד ונוט. לא נשכח ולא נסלח.

וברייט וטוטה פשוט גנבו את ההצגה כל פעם כשהם הופיעו.

Shiny's Nonsense 5Where stories live. Discover now