Jazz (pov)
Ik kwam de klas in en keek waar ik kon gaan zitten. Ik zag ook meteen dat ik deze chicks allemaal al kende. Ik nam plaats naast Marcie en speurde de klas rond waar een vander Natalie was. Ik wist eerlijk gezegd niet wie het was, maar het boeide ook niet. Want einde van de dag zou ze toch dood zijn. Ik keek naar de nek van alle meisjes maar zag geen moedervlek, dat was raar want ik wist zeker dat ze in deze klas zat.
Kate (pov)
Ik keek nog steeds naar die meisje dat beweerde dat ze Natalie was. Ze was beeldschoon, ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, het leek wel alsof ze een sprookjes prinses was. Nu ik naar haar keek vervloekde ik mezelf dat ik een weddenschap had af gesloten met Jazz. Ik was bang dat Jazz nu meer met haar zou gaan omgaan. Volgens mij was dit het begin van Jalouzi.
Kyle (pov)
Er zat een meisje naat mij, ze was heel mooi. Wacht mooi was niet het juiste woord. Ze leek op een prinses. Nu ik eraan dacht kon ze ook een prinses zijn die vermomd naar school ging. Toen ze in haar gedachten was zat ik hele tijd naar haar te kijken, en uit eindelijk vroeg de leraar iets aan haar wat ze niet wist. Ik heb haar de antwoord gegeven en ze leek er blij mee te zijn.
Natalie (pov)
Ik keek doodsbenauwd naar de nieuwe jonge. Hij leek precies de jongen van mijn dromen. Ik keek naar hem maar hij keek de klas rond, volgens mij wist hij niet wie ik was. Ik stond zo sloom mogelijk op en liep naar hem toe.
heej
Hij keek mij vragend aan.
"En jij bent?"
ow w, ja ik ben N natalie.
Hij gaf een knikje en ik nam plaats naast hem.
Jazz( pov)
Ik keek nog steeds of ik een meisje zag dat Natalie heette.
Er kwam een meisje mijn kant op lopen. Krullend haar met grijze ogen, ze was mooi, ik zou zeker met haar op een dag onder de dekens willen, maar nu de serieuze zaken eerst.Wat moet je?
Ze keek geschrokken, maar herstelde meteen.
"Ik moet met jou een opdracht maken."
Ok
Ze ging rustig naast me zitten en nam een schrift met een pen op tafel.
"wat is je naam?"
heb je dat dan niet gehoord?
Ze ging nog steeds rustig door met vragen stellen
" Heb je broer of zussen?"
Boeit je niet!
" Wat zijn je hobby's?"
Ze ging maar door en door met vragen stellen terwijl ik geen antwoord gaf op haar vragen. Ik wist dat ze haar geduld zou verliezen na paar minuten maar ze bleef doorgaan.
Laat me raden, je houd van klassiek muziek, je maakt netjes je huiswerk, je slaapt altijd om 10 uur. S' ochtens eet je een brood met ham en drink koffie.
Ze keek me geschrokken aan.
"H hoe weet je dit allemaal?"
Is niet moeilijk, je bent cliche!
Ze keek me boos aan,
"Tenminste gedraag ik me niet als een asshole, die doet alsof alles hem niet boeit"
Asshole?, ik wou bijna gaan lachen, ze was schattig op haar eigen manier.
De bel ging en ik stond rustig op om naar Kyle en Katie te gaan.
"Heej. Hee wacht we zijn nog niet klaar, ik weet niks over jou!"
Hij pakte mijn hand, en allemaal tintelingen gingen over mijn lichaam. Voordat ik iets terug kon zeggen was hij weg. Ik keek naar mijn hand en zijn telefoon nummer stond erop met een smile.
JE LEEST
Ondergang
FantasyEngel of duivel? Er gebeuren vreemde dingen wanneer een gevallen engel daar neerstrijkt, op zoek naar een prooi Natalie Hargrove. Een heel gewoon meisje, dat haar huiswerk altijd maakt en hoge cijfers haalt. Tot dat er een nieuwe klasgenoot genaamd...