Work with him

258 23 0
                                    

Ik keek vanuit mijn wimpers op. Hij was het. Die jongen met groene ogen. Ik zag hem altijd in mijn droom. Nu begon ik echt te overwegen om naar een psycholoog te gaan. Ik keek nog een keer en hij was het echt.

"Jazz, schat kom maar hier zitten"

Ik zag deze jongen voor het eerst, maar het leek erop dat alle meisjes hem al kende, want Marcie de hoer noemde hem schat. Maar laten we het serieus houden Marcie noemt iedereen schat. Wacht waarom maak ik me druk om het woord schat.
Ow god ik werd echt gek.

"Aahh, kijk eens aan onze nieuwe leerling Jazz, Jazz zo te zien voel je je al thuis, ik zie dat je al vrienden hebt."

Hij gaf een kort knikje en nam plaats naast Marcie. Ik zou het niet meer kunnen uitstaan om nog 2 seconden naar hun te kijken. Ik stak mijn vinger op en meneer Howeld zag het gelukkig.

"Ja miss Hargrove?"

mag ik misschien naar de wc?

"Ga maar snel"

Ik liep snel naar buiten, eerlijk gezegd leek het meer op rennen.
Toen ik in de wc aankwam veegde ik mijn gezicht schoon. en keek in de spiegel.

Natalie kom op, dit is niet de eerste keer dat je dacht dat hij het was. Ik keek naar mezelf, dit was al te vaak voorgekomen. Ik keek nog een keer in de spiegel en liep terug naar de klas.
Ik liep rustig de klas in en zag meneer Howeld iets belangrijks vertellen.

"We gaan een proefje doen met 2 personen, over wat jullie van elkaar weten, en morge moeten jullie het inleveren om 9 uur."

Ik keek naar Eva en wist nu al dat ik het proefje met Eva zou gaan doen. Het zou een eitje worden omdat we al alles van elkaar weten.

"Daarom wil ik dat je met iemand anders gaat dan normaal gesproken"

Meneer Howeld keek mij een seconde te lang aan wat niet iets goed zou betekennen.

"Natalie wil jij met onze nieuwe leerling werken?"

Ik probeerde normaal te ademen wat niet echt lukte. Moest ik nou met hem werken?

OndergangWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu