Weddenschap

272 27 2
                                    

Jazz (pov)

"Ik ben geen nerd!"

Ja, Tuurlijk, want iedereen kent je op feestjes

Ze keek me kwaad aan, en perstte haar lippen op elkaar.

"Ik kan wel feesten"

Ik keek haar met mijn spottendste gezicht aan, ik wou niet nu lachen terwijl ze kwaad was.

"Volgens mij ben jij nog nooit naar een illigaal feest geweest"

Ze keek me straks aan.

Natalie (pov)

Ik wist dat ik een groot fout zou begaan als ik mijn mond zou gaan openen. Maar ik zou het niet over mijn hart krijgen als ik het aanbod niet zou nemen.

Oke, ik zal je laten zien dat ik kan feesten!, geef maar een adres.

Het leek alsof hij elke moment kon gaan lachen,

"Adres?"

Ik keek hem verward aan, idioot dat hij is. Hoe moet ik er anders heen?

"Je bedoelt waar het feest is?, het is in delfick"

Ik voelde dat mijn hersens in volle vaart begonnen te werken. Waar kende ik het naam Delfick van.

Oke ik kom, wanneer is het?

"Morge avond, ik haal je wel op"

O oke

Nu ik thuis ben begint mijn hersens pas door te krijgen dat het niet een slim plan is om naar een feestje te gaan, ik bedoel het is door de weeks.
Ik sta zuchtend op en neem plaats achter mijn computer, ja kijk me niet raar aan, mijn moeder zeurt maar dat we op dit moment geen laptop kunnen veroorloven. Nadat mijn vader overleed hadden we geld te kort, daardoor werkt mijn moeder dag en nacht door in een bedrijf dat buiten onze provincie ligt. Ze is heel vaak niet thuis, maar zo kunnen we tenminste onze huur betalen. Mijn moeder wilt eigenlijk in een goedkoper woning wonen maar ik wil zo graag in deze huis blijven voor onze herinneringen aan mijn vader. Het stomme is dat je pas na 5 kilometer een huis tegen komt, dus het is heel moeilijk om iemand te bereiken in de avond.
Ik sta vloekend op, ik zat al een half uur te dag dromen, Ik kijk op de klok en waag een poging om Eva te bellen.
Het gaat paar keer over en ze neemt al vlug op.

"Nattie is er wat, vraagt ze ongerust"

Ik kan me wel op mijn kop slaan, als ik denk aan die nacht dat ik Eva belde omdat ik dacht dat er een indringer was. Ze is 5 kilometer gaan rijden voor mij om te kijken of alles goed ging.

"Nattie?"

eeuh, ooh sorry, jaa het gaat goed, Ik wou wat vragen!

" Als het maar niet over school gaat, ik word al gestrest als ik al het klank s hoor."

Ja, ik bedoel nee!, het gaat niet over school

"wat is er dan, nat je maakt me gek, zeg het snel"

Ik vertel haar heel snel wat er is gebeurt met Jazz, en mijn stomme fout om naar een feestje te gaan.

" Wacht, ga jij nou naar een feestje en door de weeks nog wel, Omg nat is er iets gebeurt, ik kom wel wacht!"

Nee, nee, voordat ik het kon vertellen hing ze al op, Ik liep terug naar de bank en zette een comedie film op.

Ik hoorde een geluidje en opende mijn ogen, ik keek op de televisie en zag dat er Einde op stond, waarschijnlijk was ik in slaap gevallen. Ik zette de deken van me af en stond langzaam op. Ik hoorde weer een geluidje van boven. Normaal gesproken zou ik helemaal uit mijn dak gaan, maar ik wou niet dat het zou eindigen net als de vorige keer. Dus ik stond op en liep zachtjes naar boven met een mes in mijn hand. Ik opende zachtjes mijn kamer deur en zag de raam wijd open staan, ik keek vragend naar mijn raam. Ik dacht dat ik het gesloten had. Ik deed het dicht en liep mijn kamer weer uit. Wat me op viel was een veer dat op mijn bed lag. Ik liep ernaar toe en pakte het op. Ik keek er aandachtig naar, van welke vogel kon dit zijn. Voordat ik verder kon na denken ging de bel. Ik zette de veer in een doosje en zou er later wel naar kijken.

Jazz (pov)

Ik keek voor me uit. Ik had heel veel geld verloren door Natalie maar het was het waard. Ze was anders dan al die meiden die ik kende. Ze was oprecht en schattig. Ow kut, ik schudde mijn hoofd en keek voor me uit. Dit was niet de bedoeling, mijn moeder had me nog zo gewaarschuwd. Ik dacht aan mijn moeder, mijn moeder die vermoord was door half bloedjes. Voordat ik verder kon denken kwamen Kyle en Kate binnen.

"Jazz, ahh ik heb je gemist"

Kate kwam op me af springen en knuffelde me helemaal plat. Onze relatie was een beetje raar. Wij waren frends with Benefits. We deden het met elkaar maar waren ook vrienden. Ik bedoel het was geen vaste relatie. Het zou ook dom zijn als een gevallen engel een vaste relatie had, ik bedoel we voelen niks. Tenzij we onze ondergang vermoorden. En de vraag is kan elke gevallen engel zijn ondergang vinden. Ik heb mijn ondergang al gevonden Natalie Hargrove, maar de vraag is zou je dat geluk kunnen noemen.

OndergangWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu