*LEVİ'NİN DİLİNDEN*
-Mikasa... gerçekten üzgünüm ama...
Sessizlik oldu. Etrafında oturduğumuz dikdörtgen masadaki herkes Mikasa'ya üzgün gözlerle bakan Hange'ye bakıyordu.
-Ama büyük ihtimalle Gaya öldü.
Odada ölümü sessizliğinden daha beter bi sessizlik oldu bi kaç saniye boyunca. Hepimiz Hange'ye "nE?!" bakışları atıyorduk.
-Aşağıdaki adamı sorguladım. Gaya'nın güçleri onların işine yaramaz. Sadece onlara engel olur.
Mikasa sinirle iki elini masaya vurup hızlıca ayağa kalktı.
-Ne demek onlar için engel olur? Daha demin Eren'i yemek istediklerini söylemiyor muydun? Eeee Gaya'yı da yiyecekler demektir bu!! Hala zamanımız olabili-
-Mikasa!
Mikasa sustu. Yumruk yaptığı ellerini öyle bir sıkıyordu ki, sanki tırnaklarıyla avuç içini delmek istiyormuş gibiydi.
-Dinle Mikasa! Gaya Eren gibi değil! Onun devinin farklı olduğunu başından beri biliyorduk!
-Yani istedikleri dev Eren'ninki mi, dedi Jean Hange'ye sorgulayıcı bakışlar atarak.
Normalde bu tür soruları Armin sorardı ama şu anda bunu düşünemeyecek kadar dehşete uğramış görünüyordu. Mikasa da yumruklarını masaya dayamış sinirle önündeki bir noktaya bakıyordu.
Birden başını sertçe masaya vurup sonra hıçkırmaya başladı. Yüzünü örten saçlarının arasından düşen gözyaşlarını görebiliyordum.
-Hange...
Bir anlığına bunun benim sesim olup olmadığımı sorguladım. Sadece bir kelime söylemiştim ama bi anlığına sesim sanki birazdan yıkılcakmışım gibi çıkmıştı.
-Evet, dedi Hange bana bakmadan.
-Umut yok mu?
Sonra gözlerimi hepsinden kaçırdım. Eren yoktu ve Gaya yüksek bir ihtimalle ölüydü. Erwin yoktu ve hepimiz kovalanıyorduk. Bütün arkadaşlarımız da tutukluydu. Ayrıca Keşif Birliği dünyaya karşı kullandığı en büyük iki kozundan birisi ölmüştü diğerikiside başkasına geçmek üzereydi.
Doğru...
Gaya'yla Eren'nin kaçırılmış olması benim için iki kozumuzu kaybetmemizden tamamiyle ayrı bi sorundu.
O ikisine garip bi şekilde değişik bi şeyler hissediyordum.
Dev gücü olarak değilde....
Sadece Eren ve Gaya olarak ölmelerini istemiyordum.
Hange başını kaldırıp bana baktı.
-Dinle. Aşağıdaki adam Gaya'yı direk öldürmek istediklerini söyledi. Eren'nin gücünü Historia'ya vericekler. Ve eğer Eren'nin gücünü alırlarsa bizden onlara engel olabilecek tek şey Gaya!
-Ama neden? Neden Eren'nin gücü? Neden Gaya'nın ki değil?
Armin'nin söylediği şeyle bütün gözler Hange'den ona döndü.
-Yani tamam Gaya Eren'den farklı felan ama, yine de neden Eren? Gaya'nın gücü daha güçlü değil mi? Gaya fiziksel olarak Eren'den daha zayıf olmasına rağmen gücünü kontrol etmeyi çoktan öğrendi değil mi? Ve ayrıca o değişik kristali de kullanabiliyor? Öyleyse niye Eren? Niye Gaya değil?
Doğru bi noktaya değinmişti aslında. Hepimiz onun demek istediğinin "Neden Eren yaşıyorda Gaya yaşamıyor?" olmadığını biliyorduk. Sadece karşımızdakilerin neden Eren'i istediğini soruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz// AOT Fanfic
Ficción GeneralBu hikaye bir kahramanın hikayesi değil, hayır hayır bir savaşçınınkide değil. Özel olarak doğmuş birisininkide değil. Bu hikayenin baş karkteri, herang özel bir şeye sahip bile değil... İyi o zaman neyin nesi bu diyceksiniz dimi? Bu sadece kendi k...