Când mă trezesc, îmi dau seama că am lăsat fereastra deschisă , și aerul rece din cameră îmi dă o durere de gât enervantă pentru o primă zi de colegiu . Afară este încă întuneric , și înghețat. Ora , 06:01 ...
Totul merge strună , sunt prima care s-a trezit, iar în ritmul ăsta am apucat să fac duș , să îmi fac parul , să mă machiez franțuzesc , și să îmi calc hainele, până la 07:30 .
Orele încep la 09:00 , dar ca totul să meargă bine , trebuie să fi organizat și matinal .
Port o fustă de piele crem , o cămașă albă , și o beretă tot crem . Bereta este un stil franțuzesc , dar ce sa înțeleagă englezii . Voi lua și un palton de culoare asemănătoare , bej mai exact . Ca încălțări am ales o pereche de ghete albe. Mă uit în oglindă , și admir buclele din părul meu blond , au ieșit mai bine ca de obicei.Edith trece pe lângă dormitorul lui Nacy , și aude pași , dar nu vrea să dea buzna așa....
Coboară scările , și este primită de zâmbete calde din partea soților Brooks.
-Ai dormit bine dragă ?
-Da doamnă Brooks, merci.
-Mia , Edith .
-Doamnă Mia.Mic dejunul trece repede , și Darcy le conduce pe fete până la intrare .
-Edith , insist să vin cu tine , ești nouă și este posibil sa te pierzi .
-Mulțumesc domnule Brooks.
- Tu Nacy mergi la oră , mă ocup eu de Edith .
- Mergem la director , și apoi el îți va spune și arăta tot ce trebuie să știi.
Spre biroul directorului observ cum privirile se aținteau spre mine tot mai mult , și încerc să mă țin cât mai aproape de domnul Darcy .
Ajungem în birou , iar directorul pare foarte încântat să mă cunoască.
- Edith este noua aici , și speram să o ajutați dumneavoastră mai departe , spune Darcy .
- Sigur că da.
- The pleasure is mine , my dear Edith !
- Am auzit de la Ann că ești olimpică , și mare iubitoare de cărți .
- Mmmh , da domnule ...
- Te rog să îmi spui Andy , Andy Andrews .
Acest director Andy Andrews este unul foarte în floarea vârstei , chipeș ce-i drept .
Înalt , și alb la fața , cu ochii negri , și păr șaten.
Poartă o cămașă de culoare albastră marină sau delfină.... iar fizicul lui prezentabil îl face mult mai respectat de elevii acestui colegiu , decât orice director am întâlnit .
Elevii sunt fericiți să îl vadă , și băieții fac salutări cu el prietenești , cu piciorul și pumnul de parcă sunt amici .
Ciudat dacă o întrebi pe Edith .
Coridorul este simplu , dar potrivit pentru un colegiu.
Pereți albi , tablouri , premii , și plante.
Nimic ce nu a mai văzut Edith .Franțuzoaica își petrece jumătate de oră vorbind cu directorul , prezentându-i împrejurimile , și râzând la glumele directorului modern în romane și literatură.
- Edith , te las pe mâini bune doamnei Apple Pinne , cu care ai prima oră de religie.
- Mulțumesc domnule , îi și zâmbesc .
Trec pe lângă o vitrină , și observ că fața mea s-a luminat de la fata cea serioasă , la cea plină de viață , datorită glumelor despre cărți .
Intru în clasă încrezătoare , și ocup un loc .
CITEȘTI
Edith
Teen FictionEdith, are 18 ani, este orfană, și este gata să înceapă o noua viață atunci cand I'orphelinat de l'amour (Orfelinatul iubirii) din Franța îi trimite pe copiii majori spre drumul lor. Edith este trimisă în Londra la colegiul King's college London s...