8

14 1 0
                                    

Căldura soarelui îmi încălzește fața , văd lumina cu ochii mei între-deschiși , și simt liniște... dimineața asta va fi liniștită , voi face tot ce mi-am propus , voi profita de o sâmbătă însorită , în care pot explora Londra.
Și da , voi merge la petrecerea aia, nu îmi mai pasă dacă este cineva care nu mă place , nu se poate să ne placă toată lume. Dar ăsta e prezentul ,este un dar.
O voi lua încet azi , voi fi liniștită .... va fi mai bine azi.

Muzicăăă!!!!!
-Haide Edith , sus babo !
Azi este petrecereaaaaa , și trebuie să ne pregătim ! Remember ?
Mă frec la ochii , și Nacy mă ia pe nepregătite când vine cu o boxă , cu muzica tare , și țopăie prin cameră.
-Nacy , este 07:00 dimineața . De când ești așa matinală sâmbăta ?
-Iar tu de când ești atât de leneșă ?
Am stat să ne uităm la filmul ăla până la 02:00 dimineața , și apoi am plâns până la 02:30 .
Chiar am o scuză să îmi fie somn.
-Bine , ai dreptate , dar totuși avem timp să ne pregătim până la 19;00 , nu crezi ? Îi spun lui Nacy.
-Nup. Acum hai sus , mergem la salonnn.
Nacy iese ca un fulger gălăgios din camera mea , și îmi dă un termen de o oră să mă pregătesc până nu mă ia pe sus la salon.

În drum spre salon, Nacy stă cu ochii în telefon , ea poate nu observă privirile celor din jur ațintite spre noi.
Poate e puțin ciudat , ea e îmbrăcată foarte drăguț , dar basic . Pe când eu , am rochie , o blană , ( o domnișoara adevărată are tot timpul în garderobă măcar o blană , mi-a zis odată Ann) . Mi-e așa dor de ea..
port pantofi cu toc , și mănuși lungi și extravagante .
-Edith, de ce te îmbraci mereu in culori așa deschise ? Porți mereu bej , crem , roz-deschis , alb , mereu alb adică.
Și toată lumea se uită la noi de parcă ești ducesă. Felul în care te îmbraci te face remarcată , poate prea remarcată. Ești mereu atât de elegantă? Ști că mergem doar la salon ,nu ?
Mă prefac că nu mă deranjează ce spune , zâmbesc și îi spun : eu sunt franțuzoaică, mereu mă îmbrac așa.
Observ că ce am spus nu i-a plăcut lui Nacy , și ca să nu o mai supăr , nu mai spun nimic.
Ajungem la salon în tăcere , și Nacy vorbește cu o doamnă la intrare.
-Mai avem 15 minute , și e rândul nostru. Avem masaj , epilare , manichiură , pedichiură , păr , și machiaj . Va dura ceva timp, de asta am vrut să ne grăbim.
Mă uit la Nacy cu ochii mari, și încuviințez.
În timp ce așteptăm Nacy vorbește cu Jason , ca să nu mă uit pe pereți îi scriu lui Josephine , Landon , și Brandon .
Nu am mai vorbit cu ei de ceva timp.
Landon răspunde primul , povestim despre petrecere , și îl țin la curent cu procesul de la salon. Îi spun de epilare , cea ce știu că nu îi place. Telefonul se aprinde, și pe ecran apare mesaj de la Landon : " prefer să fac baie cu apă rece ca gheață , decât să simt ceara aia, care îmi smulge toată pielea."
Ai intrat și Brandon pe grup , și desigur că va comenta despre epilare... sau nu, nu spune nimic... nu încă.
Apare numele lui Brandon , cu un mesaj: "voi fetele nu vă epilați în timpul iernii , este? Să vă țină de cald. Blănița ursului".
Îmi pun mâna la gură , să nu râd zgomotos , dar Nacy observă , și jucăușa mă lovește cu umărul și îmi șoptește "ce este? "
Continui să râd , până mă trage de pe scaun, și mergem către prima relaxare , masajul.
Urmează manichiura și pedichiura după , vai iubesc pedichiura , apa aia calda , și masajul, nebunesc . Stropesc puțină apă pe pedichiuristă , când mă gâdilă la picioare , încercând să îmi facă un masaj.
-Ușor!
Îmi spune nervoasă , și îmi cer scuze imediat .
-E clar că nu a vrut !
Îmi ia apărarea Nacy.
După păr, urmează machiajul care îmi place cel mai mult. La ochi îmi aplică o nuanță de albastru care se potrivește cu ochii mei, și buzele sunt bine conturate , cu un ruj nude.
Mă uit in oglindă , și admir treaba fetelor .
Sunt eu , doar cu părul coafat , bucle mai exact , fața îmi sclipește de la machiaj , unghiile sunt perfect pliate , masajul mi-a relaxat toți mușchi, sunt așa pregătită.
Mă uit la ceas și este 16:00 !
Incredibil ! Am pornit la 09:00 , și acum este 16:00.
Cât de mult poate să dureze toate treburile astea.
-Edith , ești frumoasă !
-Mulțumesc Nacy, la fel și tu !
Ști , eu încă nu am o ținută pentru anii 50 , nu am nimic în garderobă.
-Nici eu , dar mami a spus că are ceva mai vechi de la bunica , deci sper să găsim ceva prin beciul ăla vechi.
Îi zâmbesc cu mulțumiri .

-Mamițicaaa, am ajuns !
Hai să ne vezi.
Din bucătărie vine Mia , și Darcy , se opresc și se uită la noi.
-Fetelor , sunteți strălucitoare. Spune domnul Darcy.
Mia ne ia în brațe , și se uită atent la machiajul nostru.
-Vai, ce frumoase sunteți, nu pot sa cred.
Cum se poate să străluciți așa!
Îi zâmbesc .
-E machiaj , spune Nacy.
Am mai fost machiată până acum.
-Da , dar nu așa, uitați-vă la voi !
-Draga mea , nu le mai reține , fetele au o petrecere importantă.
-Era să uit , fetelor m-am uitat în hainele bunicii, nu sunt cele mai frumoase , dar cu puține ajustări vor fi perfecte. Mergeți și vedeți ce vă place.
-Mersii , mommy!

Când cobor jos , strănut într-una de la praf , văd și păianjeni . Nacy face o fața de greață când îi vede , iar eu nu pot de cât să mă amuz.
-Voiam să îți mulțumesc pentru tot Nacy.
-Eh , chiar nu ai de ce ,sincer .
-Sigur că da , dacă nu erai tu nu mergeam la petrecere , și nici nu mergeam la salon.
Mulțumesc pentru tot.
-Cu plăcere atunci !
-Scările astea nu sunt tocmai grozave !
-Așa e , sunt periculoase , și multe.
Chiar nu am crezut că vei fi așa simplă și modestă , păreai o franțuzoaică plină de fițe când te-am văzut pentru prima oară.
-Și tu păreai o arogantă și dură.
Zâmbim amândouă , și nu mai spunem nimic.
Nacy , ai grijă !
O prind pe Nacy de bluză înainte să alunece pe spate.
-Vai mersi Edith !
Ar trebui sa fie ceva haine aici , hai sa luam lada sus.
-Okay.

După o oră , amândouă suntem îmbrăcate în stil bunicesc poate , sau doar anii 50.
Însă ne stă chiar bine.
Port o rochie albă cu buline negre , și în păr o panglică albastră care se asortează cu machiajul ochilor.
Nacy este intr-o rochie roșie cu buline albe.
Jos , taie cu o foarfecă o crăpătura la rochie , astfel încât să îi se vadă piciorul .
-Așa , să aibă Jason ce să vadă , spune ea .
Trebuie să ajungă imediat , și putem pleca cu mașina lui.
-Sigur.

Coborâm jos , și Mia ne face atâtea poze de zici că mergem la bal.
-Bine mom, Jason așteaptă în mașină.
-Încă una!
-Haide Edith !
-Pe curând strig când ies , și ei îmi fac cu mâna.

Intrăm în mașină , Nacy și Jason se săruta de parcă acum vor să se iubească. Îmi întorc privirea spre geam , și ascult o piesă de la radio.

Ajungem la universitate , intr-o sală mare, cu muzică pe cinste , și un bufet plin cu mâncare.
Elevi dansează unul mai de care , și pare mai mult un dans de pipăială decât un dans in stilul anilor 50.
-Edith ! Hai cu noi la dans!
-Nu mersi , rămân la masa asta, mergeți voi și distrați-vă.
-Cum vrei ,spune iritată .
Din doar ei doi, grupul lor se mărește , și rămân la părerea mea că nu seamănă pe o petrecere din anii 50.
Mai văd ici colo pe cineva care este îmbrăcat mai decent , și ici colo pe cineva intr-o ținută potrivită pentru tema petrecerii , dar nu prea mulți .
Privesc în jur , și mă plictisesc , Nacy e pierdută în mulțime , și eu stau singură la masă.
Mă uit la meniu , și pare ciudat ca sunt băuturi exotice în aproape decembrie , dar până la urmă mă hotărăsc și aleg băutura sex on the beach. Chelnerul se uită nervos la mine și spune : - Ești gata ? Ai ales?
-Da , vreau un sex on the beach !
-Sigur că vrei, 15 minute . Și pleacă grăbit.

Aștept și 30 de minute , și nimic , aștept 40 de minute și abia atunci vine presupusul chelnerul cu băutura mea.
-Înșfârșit , muream de sete!
-E vina ta , tu ai ales o băutură care se presupune că se pregătește vara , nu iarna.
Îmi spune nervos .
Încep eu sa spun : " dar de ce aveți asta in meniu? "
Dar doar pleacă .
Pffffuuuu, mă plictisesc groaznic , și nu e nimeni cu care să vorbesc și eu, Nacy e pierdută de o oră prin mulțime, și eu mă plictisesc tot mai tare.
Beau băutura și plec , mai bine stau în pat și mă uit la The vampire diaries , sau Insatiable .
Sau o carte sună bine , decât să stau aici și să beau.
Îi trimit un mesaj lui Nacy pe telefon , și mă ridic să plec.
Când cineva îmi pune mâna la gură, și mă trage spre ieșire.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
EdithUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum