10

7 1 0
                                    

O lună mai târziu ...
01.01.2021
După toate cele întâmplate am stat de parte de tot, am rămas în casă o parte din vacanța de iarnă , iar Crăciunul l-am petrecut alături de familia Brooks , care m-au ajutat să îmi revin după toate cele întâmplate. L-am dat în judecată pe chelnerul cel curajos să facă rele,pentru tot ce mi-a făcut , și fără prea multă bătaie de cap am câștigat procesul. Nu știu ce ii s-a întâmplat după asta , am știut doar că nu voi putea lăsa lucrurile așa.
Eu și Nacy nu ne-am prea vorbit , iar pe Marcus nu l-am mai văzut de atunci.
Urmează să încep universitatea , luni mai exact , și mă simt chiar pregătită.
Mă simt pregătită să lupt dinou pentru cea ce îmi doresc , chiar dacă lacrimile mele sunt pe de parte de a fi puține. Este o durere , și o singurătate înăuntrul meu pe care nu o pot descrie nimănui , și nu nu vreau sincer.
Îmi doresc să se termine odată nebunia asta cu universitate , chiar dacă sunt doar in primul an. Îmi doresc să mă întorc in Franța , și să îmi iau rolul de stewardesă. Este jobul visurilor mele , și știu sigur că mi se potrivește.
Mi-e așa dor de casă , de Landon , Josephine , și Brandon , iar de Ann numai spun.
Mmmm.... stau în bucătăria asta pustie și mă gândesc la tot , și in același timp la nimic. Știu ca tot ce fac este să mă gândesc la viitor , cea ce mă face să uit de prezent , mi-l răpește pur și simplu. Uit că trăiesc in prezent.

Stau la masa din bucătăria familiei Brooks , cu o ceașca de ceai fierbinte , și o carte pe genunchi. Nimeni nu s-a trezit , este 06:00 dimineața , intr-o vineri in care este vacanța de iarnă, dar eu nu pot dormi , nu când am atâtea de făcut. Mi-am propus să iau trenul în ultimele mele zile libere , și să vizitez Hampstead. Abia aștept să descopăr Londra mai bine. De când sunt aici nu am apucat să văd prea multe , inafară de muzee , biblioteci, parcuri , și cafenele. Dorința mea cea mai mare este Big Ben , dar pentru asta , am nevoie de o dispoziție mai bună și mai mult timp , cea ce nu prea am în doar 3 zile. Trenul meu este la 09:00 , dar ca să mă simt mai pregătită m-am trezit la 05:00. Este trist că sunt atât de singură? Poate dacă aș fi avut o prietenă aici. Desigur Nacy , dar după tot ce s-a întâmplat mă tem să nu mă mai răpească un fost iubit nebun. Sau Tina...? Poate ? Ah nuștiu  , nici nu știu dacă suntem prietene. Poate dacă aveam un iubit ? Oh haide Edith ! Doar nu vrei un iubit pentru că te simți singură. Desigur că nu am fost mereu singură , am avut un iubit , chiar am avut. Ce ? Nu mint ! In clasa a7-a , când la cantină l-am stropit pe Scott din 7 B cu ketchup   pe față , și apoi i-am lins obrazul pentru al curăța , m-a călcat pe picior. Am crezut că e iubire , dar Ann m-a convis că nu e. Okay, poate nu era el iubitul meu. Dar chiar am avut unul. Numele lui era Tiffin. Cu un an mai mare , in al doilea an la High school. Am fost împreună un an , după care el s-a mutată în alt oraș, și ne-am despărțit.
Mmmhh....

-Edith ? Ce faci ? Te scobești în buric?

-O doamne Dumnezeule Mia , îmi cer scuze , am crezut că văd o mizerie acolo !
Buricul meu este micuț , și este dificil de curățat!

Mia bufnește în râs , și spune : Edith, ești bine ? Unde e fata cea serioasă ? Desigur nu am nimic in potrivă că te scobești în buric , dar tu nu faci niciodată așa. Adică mă refer că nu ești așa deschisă cu nimeni.
Și ce faci trează la ora asta , e vacanță!

-Eu... merg să vizitez Hampstead , exclam eu.

-Asta este super , mă bucur că ieși. Dar de ce nu ne-ai spus? Puteam să mergem împreuna. Nu trebuie să mergi singură.

-O voi fi bine doamnă Brooks , voi lua trenul .

-Honey, vei face 4 ore cu trenul , și singură?
Insist să te însoțim. Asta dacă nu ai ceva împotriva?

EdithUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum