Întamplarea este că Marcus vorbește cu mine acum ,mai mult ca niciodată, și chiar e o companie mai plăcută de cat mă așteptam. Ne pierdem timpul pe la librării , biblioteci , și uneori îl conving să mă însoțească la shopping cu Nacy. Nu îmi spune prea multe despre el, dar cred că e în regulă , nici eu nu spun prea multe. După întalnirea în tren totul s-a schimbat , dar de ce nu știu. Poate s-a transformat în vampir , și eu sunt cina lui , o ține pentru zilele negre , în care nu are cu ce să se hrănească , așa cum țin bunicii compoturile în beci , sau așa cum își ascund cânii oasele. Poate este un joc ? De ce și-ar pierde cineva vremea umilind pe altcineva , cand timpul e așa prețios ? Sau de ce încă băieții mai fac jocurile alea cu pariule ? Despre asta să fie vorba ? Te rog Doamne nu îmi spune că băieții mai fac asta , teeee roooggg. Să mai faci asta cand ai trecut de liceu ? Păi, mintea nu se coace la cuptor , deci posibil.
Încerc să cred că nu e așa. Merit să am prieteni , merit să fiu plăcută de oamnei , merit să fiu respectată. Dar vine mere un DAR , care distruge totul. Mă face mereu să îmi pun întrebări stupide , mă face să cred că nu merit să fiu tratată nobil , mă înjosește. Voce ? Da tu ! Lasă-mă sa cred că merit.
Merit să fiu fericită , merită să ofer încredere , așa cum și eu vreau să mi se ofere.-Intrus !
-Edith taci ! Dacă strigi asta în magazin vor crede că încerc să te răpesc , sau că sunt un pervers neghiob.
-Păi nu am spus că sunt gata , deci nu poți intra peste mine în cabina de probă fără să spui nimic.
-Scuze , Pia princess.
-Eu tocmai mai am puțin.... ce ? Cum adică Pia princess ?
-Îți alegi hainele de parcă mergi la o încoronare, și chiar semenei cu ea.
-Scuze, cu cine ?
-Oh haide Edith , o ști pe Pia ? Cantăreață , blondă , și subțirică ? Spune Nacy.
Ies din cabină o clipă , mă uit la ei , trag iar cortina circului din cabină de probă.
-De ce spui că semăn pe ea ? Sunt eu arogantă ? Poate mă comport ca o importantă?
-Știi Edtih , mai încet, se uită toți la noi.
-Știam eu , tot ce vrei este să te ageți de mine iar și iar....
-Dar eu nu...
-Nu , nu , nu , e okay .
-Te-ai supărat ? Era o glumă! Te comporți de parcă ai 4 ani !
-Faci asta mereu , spui lucuri care nu îți plac la oameni, și îi compari cu mine. Nu sunt Pia Mia , și mă bucur să fiu Edith !
Dumnezeule ! Ce e cu mine ? De ce m-am enervat așa ?
Nacy și Marcus se uită la mine cu ochii mari , dar nu îmi spun nimic preț de cateva secunde.
-Defapt Marcus nu te-a comparat cu o persoană care nu îi place , Pia Mia este cantăreața lui preferată.
-Oooh... scuze că am izbucnit așa.Chiar dacă Nacy și Marcus au spus că este în regulă , știu că nu a fost așa. M-am simțit inconfortabil printre cei doi verișori peste tot unde am mers, nu am făcut asta pană acum , dar gandurile mele au preluat controlul ca de obicei. I-am văzut cum au evitat să mai facă glume , și chiar cand le-au scăpat și-au cerut iertare. Mă simt de parcă aș fi un copil prost și răsfățat , dar eu i-am cerut minții ajutor să îmi strice ziua, ea doar m-a ascultat.
Nacy mă intreabă mai mult de cat e necesar dacă sunt bine , și devine enervant. Nu am nevoie să se comporte cu mine de parcă aș fi un copil mic.
Mă face să mă gandesc la un film pe care l-am văzut acum ceva vreme " Little". Chiar mă simt mică acum.
Marcus îmi întrerupe gandurile.
-Hei , ești bine ?
Nu întrebarea asta dinou. Îi zambesc , și dau din cap fără să spun ceva.
-Te duc eu acasă , Jason vine după Nacy.
-Mulțumesc.
-Sper să nu te superi Edith, dar i-am promis lui Jason că vom merege la cinema azi. Puteți veni și voi dacă vreți. Daaa , va fi super. Te rog Edith !
Face iar ochii de Bambi cand vrea ceva , și pentru ai face pe plac accept.
-Promit că va fi super.
-Mmmhh, ce film ? Întreabă liniștit Marcus.
-Little !
Se putea mai bine ? Puteam să mă simt mai mică azi ?Cei patru ajung la Odeon Leicester Square , după proteste cu Marcus , Jason și Nacy au fost de acord să aleagă alt film. În seara asta Mulan , eroina Chinei se întalnește la cinematograf cu Marcus, Edith, Nacy, și Jason. Al treilea rand este ocupat de Jason și Nacy , iar Marcus o trage și pe Edith langă ei.
Atmosfera face pielea de găină , iar sunetul tare nu îi dă pace lui Edith să adoarmă. Se face frig cu fiecare minut mai mult , iar spațiul mic dintre cei doi îi dă oportunitatea lui Edith să mai fure căldură de la vecinul. Un semn îi se face lui Edith , iar căldura corpului lui înlătură pielea de găină.
-Ai piele de delfin !
-Iar tu de dinozaur. Pot să te întreb ceva ? De ce te-ai schimbat așa într-o săptămană.
-Shhh, vreau să aud.
CITEȘTI
Edith
Teen FictionEdith, are 18 ani, este orfană, și este gata să înceapă o noua viață atunci cand I'orphelinat de l'amour (Orfelinatul iubirii) din Franța îi trimite pe copiii majori spre drumul lor. Edith este trimisă în Londra la colegiul King's college London s...