7

12 2 1
                                    

Este a treia zi la universitate , și încep ușor să mă acomodez cu totul pe aici. Oamenii sunt faini și primitori ( în mare parte ) .
Se apropie weekend-ul , și prima petrecere a universității se apropie și ea.
Sâmbăta asta vom avea o petrecere a universității, din anii 50 , despre care eu nu știu mai nimic.
Nu știu dacă să merg sau nu , nu știu dacă Nacy ar vrea să mergem împreună , nu știu nici cu ce să mă îmbrac.

Este pauză , și stomacul meu spune că vrea să mănânce , deci merg spre cantina.
O văd pe Nacy la masă cu mai multe persoane , și o salut cu privirea.
-Edithhhh , hai stai cu noi !
- Sigur.
-Well , cu ce te îmbraci la petrecere ?
O privesc puțin confuză ....
- Ăă ... nuștiu dacă ar trebui să vin.
- De ce nu ?
- Păi...
-Vi cu noi , of course.
Spune "of course " , de parcă ar fi evident că am merge împreuna , deși nu a vorbit cu mine de când am început universitatea.
- Bine . Spun eu timidă și zâmbesc .
-Totuși , care noi ?
-Tu , eu , și Jason. Mai știi ca Jason e iubitul meu ?
-Of course zic eu să o imit , și grupul ei de prieteni râd.
Toată lunea de la masă vorbește de această petrecere , de parcă ar fi ceva foarte important , iar eu îi ascult și îmi mănânc sandwich-ul în liniște .
-Marcus , îl strigă Nacy pe băiatul blond și arogant.
Se apropie de masa noastră , ma surprinde când îl văd aplecându-se spre masa noastră , și spune : " ți-a fost dor de mine ?"
Mă agit tare , și nu înțeleg ce tot spune acolo.
Firul se rupe când îmi dau seama că vorbește cu Nacy , care stă lângă mine.
-Sigur că mi-a fost dor de tine.
Vine în spatele ei și o săruta pe obraz .
Mă uit la iubitul lui Nacy , Jason, și îmi pică fața de rușine . Cum poate Nacy să filtreze cu băiatul ăsta arogant , de fața cu iubitul ei ?
Cu capul aplecat continui să mănânc .
-Edith ? Spune Nacy .
-El este Marcus , verișorul meu.
Rămân mută când îmi dau seama de ce a spus Nacy , și mi-e rușine că am insinuat asta.
-Da , ne-am întâlnit , spune el .
Ridic privirea și spun : "încântată " , mai neîncântată de cât am vrut să par.
Marcus s-a așezat la masă cu noi,
mă doare mintea când o aud pe Nacy  vorbind iar de petrecere.
Eu nu spun nimic , mai scot un zâmbet când o aud pe Nacy cum își alintă verișorul " Macy" .
-Macy , ce spui dacă vi cu noi la petrecere ?
Eu și Jason suntem o pereche , dar Edith e singură, ce ar fi dacă o însoțești . Așa vă cunoaște-ți mai bine.
Nuuuu, vai nu , fix asta lipsea.
Îmi plăcea mai mult când Nacy nu vorbea cu mine.
-Mmh , nu . I-am spus lui Rachel că mergem împreună , sigur își găsește Ellie cu cine sa meargă . Spune el urâcios .
-Edith ! O cheamă Edith !
Spune Nacy.
-Nu-i nimic , la un nume așa neobișnuit sigur eu l-am greșit cel mai bine.
Îl privim cu toți , dar nimeni nu mai spune nimic.
-Păi eu trebuie să plec. Spune Marcus iar.
Eu și Rachel mergem la bibliotecă.
Nu pot, nu pot să am un dușman aici , vreau să fim toți prieteni . Nici nu înțeleg de ce băiatul ăsta nu mă place. Cu speranță că voi îndrepta lucrurile , îndrăznesc sa ridic privirea , și mă surprind  singură când spun :" îți plac cărțile ?"
Privirile se întorc către mine.
Se uită la mine atent , și fără să îmi răspundă pleacă .

Ajungem acasă spre seară , după ce m-a convins Nacy să ieșim la o plimbare pentru a mă face să mă simt mai bine.
Am încercat să o mint pe Nacy că nu ma simt jenată după ce Marcus m-a respins pe față , și ma mint și pe mine.
Desigur că mă simt jenată , nu am fost niciodată atât de respinsă de un băiat , cum am fost acum.
Am vrut doar să mă înțeleg mai bine cu el , având în vedere că este verișorul lui Nacy , și îl voi vedea mai des.
Dar am eșuat , și asta mă face să mă simt foarte jenată.
Am ieșit prin orașul ăsta frumos , adică superbbbb timp de 3 ore , până s-a și întunecat .
Când intrăm pe ușa doamna Brooks deja sare cu întrebări .
-Fetelor , unde ați fost ? Ați ratat meciul.
-Ne-am plimbat puțin , îi spun eu.
-Ne pare rău mamă că am ratat meciul plictisitor cu tati. Edith a fost puțin tristă , și am vrut să îi ridic moralul .
-Cum adică Edith ? Ce s-a întâmplat .
Încep să spun , păi ni...
Nu! Spune repede Nacy.
-Lui mami poți sa îi povesteați .
-Fetelor , haideți sa mâncăm , și după îmi povestiți.
Îi zâmbesc , și mă bucur atât de mult că este atât de înțelegătoare.

După ce am cinat , eu , Nacy , și doamna Brooks rămânem la subsol și vorbim ca fetele .
Mă contrazic cu Nacy la ce film să ne uităm , în timp ce ne batem cu popcorn.
Doamna Brooks râde de noi , și ne face poze.
-Bine , bine .... spune Nacy.
Pune un film siropos de dragoste .
-Dar nu este siropos , tu vrei să ne uităm la Fast and furios , este mai grav de când un film siropos.
-Fetelor , aleg eu un film , spune doamna Brooks , adică Mia mă corectez în gând.
-Ne uităm la ăsta . Apasă pe play , și pe ecran se afișează titlul : Gimme Shelter .
Ne facem comode și tăcute, și in gândul meu mă bucur așa mult că sunt aici , acum.

EdithUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum