11

4 1 0
                                    

Eram deja pe drum împreuna cu familia Brooks , Nacy și-a făcut și ea apariția , și eu chiar eram încântată. Poate pentru că nu mă așteptăm să mai am o relație de prietenie cu Nacy.
La radio era melodia mea preferata ( Someone to you / Banners ) , Nacy știe asta , așa cred pentru că a mărit volumul , a deschis geamul , și cu capul pe geam ca un cățel cânta și se veselea. Era greu să nu fac același lucru. Bucuria ei era molipsitoare , iar soarele de afară îmi dădea o dispoziție bună.

-Nu aveți idee cât mă bucur să vă văd așa. Spune Mia. Și Edith ,sper că nu te superi pentru schimbarea de planuri, dar ne-am gândit că ar fi mai drăguț dacă am lua trenul.
Priveliștea este frumoasă, și trenul trece pe la un pod frumos cu munți , cea ce noi nu facem cu mașina. Și ar fi mai bine și pentru Darcy , care ar putea să admire și el ce e în jur.

-Sigur că da, nici o problemă.
Dar nu trebuia să ne oprim la stația de tren ?
Nu mă pricep prea bine , dar cred că am trecut de ea acum vreo 10 Km.
-No honey, mergem la altă stație de tren , unde putem parca mașina , avem acolo un garaj pe care l-am închiriat pentru 2 zile. Marcus lucrează acolo , și ne-a ajutat el cu închiriatul.
Uff , nu prea găsești garaje libere pe acolo.
Totul e plin.

Scuip laptele din gură pe Nacy , și ma scuz în toate felurile.

-Edith! Ce e cu tine ?
Voi avea o pată albă pe bluza asta care mă prinde atât de bine.
-Te rog iartă-mă , dar era să mă înec când am ...
-Mamă, cum adică Marcus lucrează acolo?
-Face practica honey , un prieten de al lui unchiului Jack avea nevoi de ajutor. El este șef de tren , și un angajat s-a îmbolnăvit, nu avea cine să îl înlocuiască. Are o gripă grea, și in timpul ăsta Marcus face o mică practică.
-Oh Edith , Jack este tatăl lui Marcus.
Cum de nu știi de toate astea Nacy?
Tu și Marcus nu ați mai vorbit?
-Puțin , dar nu mi-a spus nimic din toate astea.
-Știi cum e el , nu spune niciodată prea multe dragă.
Dar tu Edith? Te bucuri să îl vezi? Am înțeles că v-ați împrietenit , ce bine îmi pare. Exclamă ea fericită.
-Mmmmhâ, spun doar.

Nacy își lasă capul greoi pe umărul meu subțire , adoarme cand priveliștea devine tot mai frumoasă. Munții așa cum spunea Mia , sunt pe cinste, soarele ar topi zăpada , dar gradele de minus nu îi permite soarelui să fie neobrăzat.
Mia și Darcy stau tăcuți , și răsfoiesc niște reviste. Încerc să mă uit pe geam cat mai mult , dar cartea mea stă necitită în rucsac ,"la răscruce de vanturi \ Emily Bronte".

-Edith ? Ce faci aici?
Ridic capul din carte, și îl văd pe Marcus, îmbrăcat în alb , și o bonetă neagră în cap. Împinge de un cărucior plin cu tot felul de gustări.
-Sunt aici cu familia Brooks , mergem să vizităm Hampstead-ul.
Marcus își țintește privirea spre Nacy cea adormită , pe umărul lui Edith.
Și fără să mai spună nimic pleacă. Edith nu este prea surprinsă, deoare ce nu este prima dată cand imbufnatul face pe indiferentul.
Se uită pieziș la ea , cand privirile lor se întalnesc ....

-Edith! Nu te-am întrebat dacă dorești ceva de mancare ?
-Da, pot lua un burger dacă ai.
-Se întamplă să am. Unde sunt Mia și Darcy ?
-Puțin mai în față.
-Păi călătorie plăcută Edith!
Și pleacă ca un vulger.
Nu pricep dece Marcus a fost drăguț cu mine , de ce s-a întors după ce m-a lăsat iar vorbind singură , cum obișuniește să facă. De ce m-a servit fără să întreb....

Mai sunt 2 ore de călătorie , au adormit și Mia și Darcy , iar Nacy nu s-a trezit decat cand și-a schimbat poziția somnului. Eu mă mențin treză pentru că vreau să văd cat mai mult , și să citesc cat mai mult. Somnul mă mai ia din cand în cand, dar dau drumul melodiei mele preferate ( Someone to you - Banners) , și îmi revin.

-Melodia ta preferată ?
Spune o voce la urechea mea , iar eu țopăi ca arsă.
-Marcus.... chiar este!
-Am spus ceva ce te-a supărat?
-Nu, dar tu te obicei ești ignorant , ce s-a schimbat acum ?
-Nimic! Sunt același ignorant , nesuferit , dar frumos tip.Îmi ești chiar simpatică Edith.
-De ce acum?
-Păi poate pentru că nu ești atat de prostuță , și copilăroasă pe cum am crezut.
-Stai... ce ai tocmai spus...
-Vă rog filtrați mai încet , încerc să dorm. Spune Nacy.
-Noi nu filtrăm, doar vorbim.
-Tot flirt este pentru tine Edith.
Marcus se ajează langă noi , îmi ia cartea din maini , și citește : "He's more myself than I am. Whatever our souls are made of , his and mine are the same."
-Te rog Marcus nu citește dulcegăriile alea de față cu mine!
-Nu ai deloc gusturi la cărți Nacy.
Mă uit mirată la el , și îl întreb : - Îți place Emily Bronte?
Doar îmi zambește , și îmi zambește.

 Mă uit mirată la el , și îl întreb : - Îți place Emily Bronte? Doar îmi zambește , și îmi zambește

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
EdithUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum