Ödül Töreni

4.2K 228 31
                                    

Üstümüzü giydik. Ödül töreninin olduğu yere vardık. Prova yapma sırası BTS'te idi.

Fanlarımın tabiriyle Chanbaek çocuğu olarak bilinen Taehyung'a el salladım. Gerçekten çocuğumuzmuş gibi davranıyorduk ona. (Gelecek için prova anlarsınız ya :)) Beni görünce hemen yanıma koştu. Sıkıca sarıldı. Bu çocuk çılgın.

Chanyeol'e sarıldığı anda gördüğüm manzara karşısında kalakalmıştım. Yeol baba olmalıydı. Çocuklarımın babası.

-" Baek hyung mutlu gördüm seni." Taehyung konuşmaya başladığında farketmiştim saf saf sırıttığımı.

-"Çocuğumu kocama sarılırken görmek beni çok etkiledi." Bunu söyledikten sonra Taehyung'a göz kırptım.

-"Ooo ben çifte kumruları yalnız bırakayım. Hadi görüşürüz tekrar hyung."

Sıra bize gelmişti. Arka sahnede beklerken yanıma Taeyeon geldi.

-"Baekhyun naber? Hazır mısın bu gün için? Bak ben yan masanda oturacağım. Sen de bi ara bana döneceksin bir süre bakıp tekrar önüne dönüp gülümseyeceksin. Ben de fanların bana bir şey yapmaz umarım diye dua ediyor olacağım."

Yüzünde yorgun bi gülümseme vardı. Böyle olmasını o da istemiyordu.

-" Tamam noona. Yapmaya çalışacağım. Hadi iyi eğlenceler. "

-"Sağol canım size de."

Chanyeol bu sohbet sırasında yanımdaydı ama yüzü arkaya dönüktü. Hepsi bir oyun olsa bile onu rahatsız ediyordu.

Yanına gidip kolunu kaldırdım altına geçip bana sarılmasını sağladım.

-"Hadi ama yapma Yeollie. Her şey güzel olacak. Bunlara katlanmak zorundayız."

-"Biliyorum Baek ama artık ben de herkesin önünde elini tutabilmek sana sarılmak istiyorum. Sen orda sahnede dururken arkana yanaşmak..."

Bunu söylerken arkama geçmişti.

-"Kollarımı beline dolamak..."

Hafif bir şekilde ellerini belimden göbeğime doğru götürdü. Dans eder gibi sallanıyorduk.

-" Kokunu beynimde algılamak istiyorum."

Çenesini omzuma yaslamıştı. Kokumu içine çektiğini hissedebiliyordum.

Ve sahneye çıkmamız için komut verildi. Sahnede yerlerimizi aldık. Yeol beni yukarı kaldırırken belimden sıkıca kavradı. Ben de omzuna kolumu sararak destek aldım. Kesinlikle Jongin'den yardım almam yasaktı. Yeol yasakları...

Jongin'in de dikkati hep Kyungsoo'daydı. Hatta inerken yanlışlıkla Soo ya zarar verirsem hiç iyi şeyler olmazmış...

Apaçık tehdit yemiştim. Neyse ki tam inerken Yeol hep bacağımdan tutardı.

Provamızı yaptık. Hazırlandık. Ödül töreninin başlamasını beklemeye koyulduk.

Şimdi kırmızı halıda yürüyüp kısa bir röportaj yapacaktık. Yeol sıranın başında ben sonundaydım ama bu bizim için daha iyi oluyordu. Birbirimizi daha rahat görüyorduk. Konuşma yapılacak yere geçtik.


Ve benim Chanyeole karşı oyunum başladı. Sıraya geçtiğimiz anda Minseok hyungun beline ellerimi koydum. Yeol konuşmaya başladı. Bir ara bana gözü kayınca ellerimin nerde olduğunun farkına vardı. Konuşmasını bitirir bitirmez bana işaret yaptı bir an önce hyungun belini bırakmam için. Ben de gülerek reddettim. Sinirlenmişti ama içten içe bundan hoşlandığını biliyordum.

Röportaj bitince masalarımıza geçmek için büyük salona geçtik. Chanyeol'un yanına oturmak istiyordum. Ama bu şu an imkansızdı belki gecenin ilerleyen vakitlerinde.

Taetiseo yanımıza oturdu. Çünkü Taeyeon'a bakmam gerekiyordu. Onun yanında Red Velvet oturuyordu. Taeyeon'a kısa bir bakış attım o da kafasını salladı. Ne zaman bitecek bu çile?

Chanyeol ile arama Suho hyung oturmuştu. Bakışmak için fırsat kollayacaktım. Zaten o bana sürekli bakıyor ve her yaptığıma gülüyor. Şapşal sevgilim benim.

Derken tören başladı. Performanslar yapılırken Taeyeon a bakmam lazımdı zaten muhakkak fanbase'in biri çekecekti.

Lovelyz'in performansında Taeyeon'a döndüm. O bana bakmıyordu. Biraz baktım sonra önüme dönüp gülümsedim. Ahh bu lanet görev bitmişti. Sıra Chanyeol ve benim gerçek aşkımı göstermekteydi.

Az sonra en iyi erkek grup ödülü verilecekti. Zamanı iyi kullanmalıydım. Adaylar gösterildi. Sonra ismimizi duyduk. Hemen ödül almaya mikrofona doğru yürüdük. Ilk konuşmayı Suho hyung yaptı.

Ikinci konuşmayı muhtemelen Chanyeol yapacaktı mikrofona doğru yaklaşmaya başladım. Yeol de mikrofona doğru geliyordu. Mikrofonun önüne geldiği anda arkasına geçip elimin birini beline koydum. Diğeriyle kolunu tutup çok belirsiz bir şekilde Love sign yaptım. Yukarı doğru kendimi çekip kulağına Seni Seviyorum diye fısıldadım.

Afallamıştı. Ne diyeceğini ilk olarak unuttu. Derin bir nefes aldı. Ben de o arada sıranın tekrar sonuna geçtim. Yaptığımı çok hızlı yaptığım için fanbaselerin yakalaması çok zordu. Ama Yeol'u afallatmak bana yeterdi.

Chanyeol un sesi titriyordu. Bir şekilde konuşmasını bitirdi. Konuşmamızı bitirdik masamıza geçtik.

Yeol kesintisiz bana bakıyordu. Bense hiç bir şey olmamış gibi diğer üyelere bulaşıyordum. Chanyeol ilk başlarda ilgimi cekmek için elini masaya falan vurdu ama bakmamıştım. Sonra Baekhyun diye seslenmeye başladı. Yine bakmıyordum. Fakat sonra...

-"BAEKHYUN!!"

Az önce yan masaları bize doğru döndürecek kadar yüksek sesle bana mı bağırmıştı?

Vuhuuu ben bile heyecan yaptım :D Evet arkadaşlar umarım beğeniyorsunuzdur. Okunma sayısı için teşekkür ederim ama beğenirseniz iyi olup olmadığından çok daha emin olurum. Lütfen.

Kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum. Chanbaek'i dee ^^

Kusursuz Bağ      | Baekyeol - Chanbaek |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin