-"Ahhh kapat şu perdeyi Baek. Öperek uyandırmanı tercih ederdim."
Chanyeol'u öperek uyandırmayı ben de çok isterdim ama yarım saatte ancak uyanacaktı. Perdeyi açmak daha etkili ve hızlı bir yöntemdi.
Gülümsedim ve Yeolun üstüne kendimi bıraktım. Kollarımı göğsünün üstüne bağlayıp kafamı da ellerimin üstüne koydum. Aşağıdan yüzüne bakıyordum. Üstünde küçücük kalmıştım. Beni kollarının arasına aldı.
-"Hadi Chanyeol kalk da hazırlan. Ortalıkta kimse yokken bir an önce odadan çıkalım. Chen aradı onlar çoktan hazırlanmışlar. Bizi bekliyorlar."
Yanaklarını sıktım dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Hızlıca üzerinden kalktım. Bavulundan kıyafetlerini hazırlayıp yatağın yanına koydum.
Eğlenme sırası bendeydi. Chanyeol'un yataktan kalkmasıyla ben yatağa uzandım. Yeol'u giyinirken izlemek...
En büyük hobilerimden biri. Benim bakışımı görünce ellerini beline koydu ve gülümsedi.
-"Byun Baekhyun sırf bu yüzden senden para almaya başlayacağım. Vücudumu izlemek bedava olmamalı.
-"Bana bedava bebeğim. Sen benim sevgilimsin. Seni izlemek en doğal hakkım."
Gülümsedi ve üzerindekini çıkardı. Beyaz teni tam iz bırakmalıktı. Alt pijamasını da çıkardı ve siyah boxerıyla kaldı. Bana attığı bakışın sonu hiç iyi değildi. Ahh yurtta olsak ne olurdu? Kendimi tutmak zorunda kalmazdım.
-"Öyle bakmayı kes ve üstünü giy bizi bekliyorlar dedim." Ciddi olmaya çalışıyordum ama olamıyordum.
-"Yurda bir an önce gidelim de sen görürsün Puppy. "
Sonunda odadan çıktık. Hemen Jonginlerin odasına gittik. Eşyalarımızı alıp otelin alt katına indik. Hepsi bizi bekliyordu.
Islemleri tamamladık. Arabaya binip havaalanına gittik. Chanyeol ile yanyana oturuyorduk ama şimdi arabadan çıkar çıkmaz birbirimizden olabildiğince uzağa gitmemiz gerekiyordu. Öyle de yaptık.
Arabadan inince hızlı adımlarla uzaklaştım. Ne de olsa sürekli mesajlaşacaktık Yeol'le. Oturağın birine oturdum. Ve hemen telefonumu çıkardım. Yeol'e mesaj yazmaya başladım.
-"Nerdesin Channie?" Cevap yoktu. Telefonu hep elinde olurdu yani mesaj attığımı görmemesi imkansızdı.
Mesajlar~
B: " Chanyeol nerdesin söylesene!"
C: " Tam yanındayım bebeğim."
B: " Çaktırmadan baksam mı? kkkkk"
C: " Bak bebeğim. Ama senin bu fanbaselerin her bakışımızı yakalıyor dikkatli ol."
B: " Ah haklısın. Bugün ödül töreni için sana bir sürprizim var."
C:" Ne sürprizi Baek başımızı belaya sokma da."
B: "Akşam görürsün ne sürprizi."
C:" Baek ne yapacaksın söylesene."
" Cevap bekliyorum. Hadi."
Adı üstünde sürprizdi ve ben söylemeyecektim. Chanyeol'un hadi cevap versene bakışlarını üzerimde hissediyordum. Haha onun bu hallerine aşığım sanırım.
Ve sonunda yurda vardık. Ah insanın evi gibisi yok. Uçakta yanyana oturmuştuk Yeol ile. Kimsenin görmediğine emin olup elimi tutmuştu. Kaç yıldır çıkıyoruz ama hala elele tutuşurken heyecanlanıyorum.
Yurda girdiğim anda çantamı fırlatıp özlediğim yurduma doğru kollarımı açtım. Chanyeol de kahkaha atıp çantaları yere bıraktı önüme dolanıp beni omzuna aldı. Sanırım beni odaya götürecekti.
Arkamızdan Suho'nun biraz daha sabırlı olsanız keşke sözlerini duydum.
Beni yatağa yatırdı. Tam geri doğru kalkacaktı ki kolundan tutup üzerime doğru asıldım. Üzerime düşeceği ihtimalini düşünememiştim. Ah ne kadar da ağır böyle.
-"Aaah kalk üstümden Chanyeol çok ağırsın."
-"Kalkmıyorum. Ben seni taşırken iyiydi sıra sende hadi bakalım."
-"Gerçekten kemiklerim acıyor kalk lütfen."
Gülerek beni sardı ve yuvarlanarak beni üstüne aldı.
Tam o sırada Soo içeri girdi.
-"İğrenç romantik insanlarsınız. Odada bir şey unutmuşum alıp çıkacağım. Lütfen ben çıkana kadar da birbirinizden uzak durun. Ayrıca 1 saat sonra provaya gideceğiz hazırlansanız iyi edersiniz. "
Ve heyecanlı bölüm gelmek üzere. Bir sonraki bölümde çok özenli olmaya çalışacağım ve uzun olacak dolayısıyla biraz gecikebilir. Haha takipte kalın. Bu kız sizi seviyor. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Bağ | Baekyeol - Chanbaek |
FanfictionEkranda gördüğümüz şeyler. Peki ya görmediklerimiz?