Resmiyet

3.4K 168 72
                                    

-"Sehun..."

Sehun gözlerini kısarak Luhan'a doğru baktı. Lay de benim yanıma geliyordu Kris dememe anlam vermeye çalışıyor olmalıydı.

-"Lu...Luhan sen misin?"

Sehun'un derin sesi iyice derinleşmişti. Ağlamaklı tonu iç çekmeme neden olmuştu. Bu sahneye dayanabilecek mi kalbim?

-"Evet Sehun benim. Özlemedin mi beni?" Luhan sevecen davranmaya çalışıyor, gülümsüyordu ama temkinli olmayı da elden bırakmamıştı.

Yixing daha fazla dayanamadı ve koşarak Kris' in boynuna sarıldı. Kris gülümseyerek Lay'i kucağına aldı ve döndürdü.

-"Kris geleceğini neden söylemedin? Bilseydim daha güzel giyinirdim..."

Lay, Luhan'la konuşmak üzere Luhan'a döndü fakat son anda durdu. Çünkü şu an Sehun ile Luhan birbirlerine yoğun bir duyguyla bakıyordu.

-"Sehun bir şey söyle. Lütfen..."
Luhan'ın yüzündeki gülümseme hüzüne bürünmüştü.

-"Gitmek zorunda mıydın Luhan? Kalmak isteseydin her türlü zorluğu beraber aşabilirdik ben sana söz vermiştim. Ama sen bana inanmadın ve şirket saçmalıkları yüzünden beni yani bizi bıraktın."

-"Kaç kere konuştuk bu konuyu Sehun. Gitmek zorundaydım yoksa beni de saçmasapan bir skandalın içine atacaklardı. Ben de gitmeyi tercih ettim. Beni başka biriyle bir kızla görmek daha mı hoşuna gidecekti?"

Sehun bu laftan sonra durakladı. Artık sarılma vakti gelmedi mi?

Sehun derin bir nefes aldı. Kafasını eğip ellerini cebine koydu. Ayağıyla yerdeki taşı oynamaya başladı.

Luhan ise onu izliyordu. Yüzünde merak vardı.

O anda Sehun gülümsedi kafasını kaldırdı ve yavaş adımlarla Luhan'a doğru yürümeye başladı. Luhan da rahatlamış bir şekilde Sehun'a doğru yürüdü.
Giderken Sehun kollarını açtı ve Luhan'ın kendine oranla küçücük vücudunu sardı. Luhan bıraktığı andan daha uzun daha iriydi Sehun.
Luhan kafasını Sehun'a gömdü Sehun'da çenesini Luhan'ın kafasının üstüne koydu. Bir süre öyle kaldılar. Sonra Luhan biraz geri çekilip Sehun'un yüzüne bakmak için kafasını yukarı kaldırdı. Gözgöze geldiler. Sehun utanıp kafasını geri atarak güldü.

-"Kocaman olmuşsun görmeyeli Hunnie."

Hepimiz gülüyorduk. Bu ortamı ne kadar özledim bir bilseniz.

-" Evet güldük eglendik ama şimdi Kris ve Luhan'ı nasıl yurda sokacağız?"

Gerçekten nasıl olacaktı o iş?

Luhan lafa girdi:

-"Sizin yarın konseriniz var değil mi? Isterseniz konsere gelelim."

Yüzündeki sinsi gülümseme bir geyik için biraz fazlaydı.

-"Olur mu öyle şey? Ya fanlar görürse sizi? Şirket artık iyice uzağa yollar bizden ayırırlar saçmalamayın"

Lay çok telaş yapmıştı. Bunu farkeden Kris Lay in elinden tuttu ve sakinlesmesini sağladı.

-"Ne olacak canım. Gizleniriz biter. Hem egleniriz biraz" Kris Lay e rağmen çok rahat davranıyordu. Bu yüzden Lay'den 'sana inanmıyorum sen de mi' bakışı yedi.

-"O zaman biz otele gidelim. Yarın konserde görüşürüz. "

Luhan Sehun'a döndü ve parmaklarının ucuna yükseldi. Sehun hiç oralı olmadı.

-"Aah hadi ama zaten iyice uzamışsın artık hiç yetişemiyorum."

Sehun yandan bir gülüş vererek Luhan'a doğru eğildi. Hiç de 25 yaşındaki bir adamınmış gibi durmayan o küçük yüzü ellerinin arasına alıp hafif ama yoğun bir şekilde öptü.

Kusursuz Bağ      | Baekyeol - Chanbaek |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin