-"Yani ne demek istiyorsunuz?"
-"Düşündüğün gibi. Sizi evlendirelim nasıl olur? Hem zaten yeterince sorun yaşadınız bu skandallar yüzünden. Yani size izin veriyorum evlenebilirsiniz. "
Şu an rüyada mıyım? Eğer öyleyse hiç uyanmak istemiyorum. Evlenmemize izin mi verdiler az önce?
Chanyeol ben bir şey demediğim için lafa girdi.
-"Size nasıl teşekkür etsek azdır efendim. Gerçekten bu bizi çok mutlu etti. "
-"Önemli değil Chanyeol. Bir de yumruk için özür dilerim. CEO ile aranızda geçenleri duydum. O pis herifi en kısa zamanda attıracağım, yokluğumu fırsat bilmiş."
Tekrar teşekkür ederek odadan çıktık. Ben hala şokun etkisindeydim. Chanyeol'e baktım. Bir süre gözlerimizin içine baktık. Ve bana sarıldı. Hiç bu kadar rahatlamış hissetmemiştim. Sıkıca sarıldım.
-"Bitti mi şimdi, geçti mi kötü günler?"
-"Öyle görünüyor. Baekhyun..."
-"Efendim?"
-"Seni çok seviyorum. Biliyorum çok zor günler yaşadık ama şimdi işler yoluna girmeye başladı. Lütfen Barcelona'nın keyfini çıkaralım olur mu?"
-"Tabi ki sevgilim. Ben de seni seviyorum. "
Binadan çıkınca direk yurda döndük. Kyungsoo yemek yapıyordu. Jongin ise dudaklarını dışarı çıkarmış ona hararetli bir şey anlatıyordu.
-"Ne konuşuyorsunuz öyle tatlı sevgililer?"
-"Seni ilgilendirmez Baekhyun. Da ne bu neşe?" Ah o kadar belli ediyor muydum?
-"Size bir müjdem var."
-"Neymiş o?" Kyungsoo benle konuşuyordu. Jongin ise Kyungsoo'yu izliyordu. Bu çocuk ya çok aşık ya da çok saf.
-"Bay Lee ile görüştük. Ve sıkı durun sizi de ilgilendiriyor çünkü. CHANYEOL LE EVLENMEMIZE IZIN VERDI!"
-"NEE!?" Kyungsoo'ya bakan Jongin bile bana dönmüştü. Ikisi de kocaman açılmış gözlerle bana bakıyordu.
-"Eveett. Barcelona'ya gitmemizi istedi evlenmek için."
-"Biz de mi gelsek hı Baekhyun?" Kyungsoo'nun ilk defa rica ifadesiyle konuştuğuna şahit olmuştum. Evlenmeyi gerçekten o da çok istiyor olmalıydı. Bu fırsat bir daha gelmezdi.
-"Hmm bilmiyorum ama dördümüzün aynı anda gitmesi çok garip kaçmaz mı? Bu arada Soo sen de bizle geleceksin zaten. "
-"Pardon? Nedenmiş o? "
-"Çünküü klip çekimi de yapılacakmış. Bizle bir de Tao geliyor."
-"Anladım kaderimize küselim artık bir sonraki sefere de biz evleniriz değil mi?" Kyungsoo sadece Jongin'e verdiği o gülümsemeyi verdi. Jongin de kafasını sallayıp Soo ya sarıldı.
Chanyeol hemen odaya geçmişti. Ben de Soo ile sohbetimi bitirip odaya yöneldim. Kapıyı açacaktım ki Chanyeol'un biriyle konuştuğunu farkettim. Kulağımı kapıya dayadım.
-"Evet bitanem dediğim gibi bizi evlendirecekler."
BITANEM MI? KIM O BIZIM EVLENECEGIMIZI ÖĞRENME HAKKI OLAN BIRI MI?
-"Ben de bilmiyorum ki Barcelona'ya gidip orada evlenecekmişiz."
Dayanamayıp kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz Chanyeol telefonu kapatıp arkasına sakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Bağ | Baekyeol - Chanbaek |
FanfictionEkranda gördüğümüz şeyler. Peki ya görmediklerimiz?