Kusursuz Bağ 2

413 23 3
                                    

İlk bölümünü Eylül 2015'te yazdığım 20 bölümlük bu fanfictionı 60.9 bin kişi okumuş... Herkese çok teşekkür ederim. Bu ilginizi hikayenin gerçeğe yakın olmasından kaynaklı olduğuna inanıyorum. Biliyorum hepimiz olayların arkasındaki gerçekleri öğrenmek istiyoruz. Kusursuz Bağ 2'yi yazmaya başladım fakat bölümümün yoğunluğu sebebiyle bitirmek mümkün olmadı. Böyle böyle 5 yıl olmuş. Karantina günlerinde hazır bol bol zamanım varken artık sizi de daha fazla bekletmeyeyim. Bir hafta içerisinde KUSURSUZ BAĞ 2 YAYIMLANACAK! CHANBAEK' İN HİKAYESİNE HAZIR OLUN!

Yeni bölüm önizlemesi:

-"Bilemiyorum Chanyeol."

Sürekli ortaya çıkan farklı projeler Chanyeol ile ayrı kalmamıza sebep oluyordu. Xiumin ve Chen hyung ile birlikte yürüttüğümüz CBX grubu için sürekli imza günlerine gidiyorduk ve Chanyeol'ün film dizi çekimleri yüzünden birbirimizi hiç göremez olmuştuk.

-"Seni çok özledim ama yüzünü bile hatırlamaz oldum. Bu nasıl ilişki?"

-"Biliyorum canım haklısın ama para kazanmamız lazım."

-"Anlıyorum..."

Otelde kocaman yatağımda uzanırken Chanyeol'ün yokluğunu daha fazla hissediyordum. Şimdi o olsaydı bana küçücük bir yer kalırdı. Chanyeol'ün kollarının arası. Yatağın tam ortasında oturmuş telefon ile konuşuyordum. Diğer odada Xiumin ve Chen hyung kalıyordu ama bu gece Xiumin hyung yalnızdı. Chen hyung bir kadınla görüşmeye başladığından beri... 5 yılda çok şey değişti.

NELER OLACAK NELER!

Kusursuz Bağ      | Baekyeol - Chanbaek |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin