Tough guy

1.2K 116 47
                                    

NE olur yorum ve oy yapın ya. Hak ettiği yeri bulsun istiyorum 😔 belki hak etmiyor ama yine de istiyorum.

Güzelce okuyun
Iyi okumalar

Jungkook tuttuğu nefesini dışarı bıraktı. Az önce geldikleri yerin önünde durmuş önüne bakıyordu. Arabanın ön  kaputuna yaşlanmış onu izleyen Jimin ise oturduğu yerden kalkarak yanına gelmişti.

"Hadi girelim. Beklemek istemiyorum." 

Jungkook onunla beraber yürümeye başlamıştı.

"Daha önce buraya geldin mi?"

"Hayır. Burayı önceki barda tanıştığım kız tavsiye etmişti. "

Jimin kapıda bekleyen adamlara kimliğini gösterdi.

"Sen de göster Jungkook." Jungkookta onun gibi cüzdanını gösterdi. Oldukça iri yapıya sahip olan adamlar girmelerine izin verdi.

"Her tavsiye edilen yere gider misin?" 
Jungkook kapıdan kimseye değmeden içeri girmeye çalışıyordu ama nafile. Dar alanda vücudu  diğer yönden gelenler çarpıyordu.

" Değerlendiririm. "

Jimin kalabalığın kıyısından yürümeye başlarken arkasını dönmüş ve Jungkooka bas işaretiyle onu takip etmesini söylemişti. Jimin etrafta kısık gözlerini gezdirirken, dudakları üstündeki dilini ısırdı. Ortam hoşuna gitmişti. Karanlığı aydınlatıp, sönen neon ışıklar, şarkıya eşlik ederek dans eden insanlar ve bir süre sonra alışılan alkol kokusu gözüne güzel gelmişti. Sonunda bar tezgahına ulaştıklarında boş olan sandalyelere oturdular.

"Ne alıyorsunuz beyler?" Jimin Jungkook'a baktı. O etrafı süzerken Jimin ikisi için sipariş vermişti.

"Beğendin mi Jungkook?" Jungkook ona döndü.

"Ortam bana ergenlerin ailesinden gizli verdikleri partiyi anımsattı. "  Jimin bu cevaba güldü.

"Keyfine bak. Ayak uydurursan keyif  alırsın."

Jungkook ona uzatılan bardağı aldığında yavaşça içmeye başladı. Içme  konusunda kendine o kadar güvenmiyordu.  Jungkook müzikle ritmini tutuyordu. Jimin ona baktı. Memnun kalmış gibi görünmüyordu. Bardağı dudaklarına götürdü ve kafasına dikti. Barmenden ikincisini isterken Jungkook'un kulağına yaklaşarak konuştu.. 

"Eğer eğlenecek birileri arıyorsan soluna bakman yeterli. " Jungkook ona döndü. Jimin ona gülümsüyordu. Bakışlarını gözüne çıkardı.

"Müzik ve ortam yeterli. Sürekli bir şey sormayı kes. "

Jimin gözlerini devirdi.

"Oturarak eğlen sen o zaman. Ben buranın tadını çıkaracağım." 

Jimin bardağı eline alarak dans edenlerin arasına karışırken sol taraftan bir kadında ona takıldı. Jimin ise onun kolundan tutarak piste sürüklüyordu.  Jungkook onun bu kadar umursamaz olmasına sinirleniyordu.  Onu izlemeye başladı.

Jimin ise dans edenlerin arasına çoktan girmişti.  Az önce bakıştığı kadın konuşmaya başlamıştı.

"Buraya ilk gelişin sanırım?"

Jimin kafasını salladı.

"Doğru. Bir arkadaş tavsiye etti."

Kadın gülümseyerek Jimin'e yaklaştı. Ellerini boynuna atarken Jimin ona bakıyordu. Bakımlı bir kadındı. Her hâlinden belliydi.

 Inheritor Jikook/kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin