2. BÖLÜM

1.3K 56 9
                                    


Ay bugün çok mutluyum 2 tane sevinçli haber aldımmmmm. Tutup 5 bölüm daha atabilirim o derece. Ondan bölüm bir tık gecikti. Neyse çok lafa tutmayim bölüm sizlerle
Boooooool boool yorum yapın daha da mutlu olayım hadi bayyy

Evet yarım saatte sallana sallana ya masayı toplama

işim bitti. Ve annemin yanına mutfağa geçtim.

" Kızım alt tarafı 5 tane kitabı alıp rafa koyacaktın."

Nereden gördü ya 5 tane kitabı diye düşünürken

"Neyse neyse sallanma hadi gel de şu makinedeki bulaşıkları yerine diz. Ben de biraz oturayım"

" Tamam anne"

Mutfağa şöyle bir göz attığımda kadın çok becerikli ya. Yemeği yapmış ,börek yapmış, kek yapıyor.

" Kızım hadi başlayıverde bitsin "

"tamaaam"

Daha fazla oyalanmadan bulaşıkları dizmeye başladım.

Şimdi ise bitmişti işim. Ben de salona geçtim. Babam bugün eve erken gelecekmiş. Saatime baktım. Babamın gelmesini 10 dakika vardı.

Annem beni görür görmez

"kızım keke de bak yanmasın ."

Yavaş adımlarla tekrar mutfağa yöneldim .Sonra aklıma yanma ihtimali geldiği için koşup hızla mutfağa girdim.

Fırını açtım fakat kekin olup olmadığını anlayamadım. Sanki daha kek olmamıştı. Kahverengi gibiydi ama açık kahve ya da olmuş muydu. Anlamadığım için emin olamadım .

Kesin çözüm yolu olarak annemi çağırmaya karar verdim .

"Anne gel de bak kek olmuş mu?"

Annem söylenerek geldi ve fırına bakıp fırını kapattı.

"Ben sana git bak diyorum ama sen bakmam için beni çağırıyorsun kızım. Bir şeyler öğren istiyorum da seni gönderiyorum. Senin iyiliğini istiyorum. Ama sen beni çağırıyorsun ben anlamadım bu işi "

Tam ciddi bir moda girmiştim ki aklıma o an internette çok dolanan söz geldi .

Sesimi düz tutarak "Anne "

"Hı"

"Ben anlamadım şimdi babamla ben kardeş miyim ?"

"Ay Adaa ben de bayağı dinliyorum. Sen benle dalga mı geçiyorsun ?"

O sırada kapı çaldı. Ben de mutfaktan koşarak çıktım.

" Ben bakarıııım"

Ben temsili hsjskskskskks

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben temsili hsjskskskskks

Hadi bayyyy

Komşu Numaram? (01.01) Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin