5. BÖLÜM

1K 49 11
                                    

Ne kadar süre geçti bilmiyorum. Fakat dayımlar ayaklandı. Saatime baktığımda saat 23.30 olmuştu.

Biz uzun bir süredir demekki Hira ile çizgi film izlemiştik. Ya da izledim düzeltiyorum çünkü Hira hanım kucağımda uyuyordu. Yengem yanıma geldiği için çizgi filmi kapattım. Acaba sonucu neye bağlayacaklardı. Neyse ben bir ara izlerim sonunu.

Yengem yavaşca Hira'yı kucağımdan aldı. Ve ben de ayağa kalktım. Ayaklarım çok kötü uyuşmuştu. Bir iki dakika hareketsiz durduktan sonra geçti ve ben de hemen dayımları geçirmeye dışarı çıktım.

Dayımlar gittikten sonra. Etrafı toplamaya anneme yardım ettim. İşler bitince de babamlara iyi geceler diyip odama yöneldim. Abime de iyi geceler demek için yüksek sesle

"iyi geceler abiiii"dedim ve hemen ardından

" sana daaa " diye cevap geldi.

Gülerek odama geçtim ve hemen üzerime pijamalarımı giyip yatağa kendimi attım. İnternette ne var ne yok diye bakmak için telefonumun internettini açtım. Aslıdan mesajlar gelmişti. Attığı mesajlara cevap yazmaya başladım.

Kendisi tatil başlar başlamaz ailesiyle memlekete gitmişlerdi. Bu nedenle buluşup görüşemiyorduk. Büyük ihtimalle okulun açılacağı hafta gelirlerdi. Aslı ' nın mesajlarını okuduktan sonra uygulamadan çıktım. Saat 00.28 olmuştu bile.

Yatmadan önce son kez minnacık sosyal medya hesaplarıma bakmaya karar verdim. ( Tabi o minnacık olur zaten)

Önce instagrama girdim. Keşfetim şu numara komşu akımları ile doluydu. Biraz baktım sonra deneme isteği geldiği için instagramdan çıktım. Tik toğa girdim. Bir iki video sonra yine böyle numara komşu videoları çıkmaya başladı.

"Off deneme isteği çık içimden!" Biraz sesli söylediğim için hemen ağzımı kapattım ve annemlerden ses geliyor mu diye dinlemeye başladım. Ses gelmeyince rahatladım.

"En iyisi yatmak" telefonumu yastığımın altına koydum ve yatar pozisyona geçtim. Fakat bir türlü uyuyamadım. Sağa döndüm olmadı sola döndüm olmadı en sonunda neden denemiyorum ki dedim ve bu akımı denemeye karar verdim.

Önce profil fotoğrafımı kaldırdım ve onun yerine en sevdiğim çizgi film karakteri olan darwinin resmini koydum. Ardından da rehberime numaramı girip son hanemin bir fazlasını yazdım. Numara komşum diye kaydettim.

"Acaba whatsapp kullanıyormuydu?"

whatsappa girdim ve hızla bakmaya başladım. Numara komşum yazısını görünce minik bir sevinç yaşadım. Fakat kısa sürdü. Çünkü profil fotoğrafı yoktu.

Çok kararsız kaldım. Mesaj atsam mı ,atmasam mı? Baya düşündüm ve en sonunda

Ben : Selam (01.01)

yazıp gönderdim. İyi mi yaptım ki ?

Bugünkü bölümler nasıldı? Yeterli okunmaya ulaşırsak yine böyle art arda yeni bölümlerle sizlerle olacağım bay bay

Bugünkü bölümler nasıldı? Yeterli okunmaya ulaşırsak yine böyle art arda yeni bölümlerle sizlerle olacağım bay bay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Komşu Numaram? (01.01) Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin