Üzerimdeki ayıcıklı pijamalarımı umursamadan annemin dediklerini aldım ve karşı binaya geçtim.
Asansöre geldiğimde anneme mesaj attım
Ada : kat?
Annem: bizimle aynı
Annemin yazdığını görmemle hemen son kata bastım.
Asansör durduğunda aynadan evden çıkmadan önce yaptığım dağınık topuzuma bakıp çıktım.
Hemen daire 17 ye bastım. Zaten büyük ihtimal kapıyı annem açardı ben de hemen verip eve geçerdim diye düşünürken kapıyı Rüzgar açtı
Bana bir bakış attı ardından da tek kaşını kaldırarak " selam " dedi. Acaba bu şekilde çok tatlı olduğunu biliyor muydu?
Ben de biraz çekingen bir şekilde " şey.. annem burdaymış da ben bunları getirdim" diyip elimdekileri Rüzgâra uzattım.
" Aa Seda teyze senin annen mi ? "
"Hı hı"
" Senin gibiymiş. Çok güzel. Yani şirin... şey geçsene " diyip yana kaydı
" ıı yok ben eve geçeyim sağol " diyip gidiyordum ki Rüzgar gibi kumral ve renki gözlü bir kadın geldi
" Rüzgar canım kim gelmiş "
Rüzgar kadına gülümseyip konuştu " Seda teyzenin kızı Ada gelmiş anne. Aynı zamanda sınıf arkadaşım. "
Kadın gülümsedi ve beni kısaca süzdü ardından da gel kızım diyip koluma girdi ve beni içeriye sürükledi.
Annem beni görünce " iyi bari kızım çabuk geldin gel de getirdiklerini servis et " dedi
Rüzgarın annesi ben koyarım dese de annem sen otur yorulmuşsun dur dedi. Etrafa baktığımda ev baya yerleştirilmişti sadece bir kaç koli görünüyordu.
Ben de hemen konuştum
" Ben koyarım acaba mutfağınız ne tarafta?"
" koridorun son kısmında bir tanem sende yardım et Ada'ya "
Koridoru takip etmeye başladım arkamdan da büyük ihtimal Rüzgar geliyordu.
Mutfağa girdiğimde etrafa bakındım mutfak eşyaları dolaplara , raflara konulmuştu.
"Şey tabaklarınız hangi dolapta ?"
"Arkanda üstte. Ben verebilirim istersen" diyip yaslandığı duvardan doğruldu.
"Ben alırım sağol " dedim ve hemen arkamı döndüm.
Dönmez olaydım hoy maşşallah ne kadar yüksekte az daha engin yapamadınız mı! Dev mi yaşıyor bu evde gerçi Rüzgar'ın da maşşallah var yani. Yakışıklı çocuk neyse Ada al şu tabakları artık diye içimden kendi kendime komut verdim. Ve kocaman yutkundum.Hemen kapağa uzandım ve tabakları almaya çalıştım. Parmak uçlarımda yükseldim. Yok olmuyor hadi Ada derken arkamda hissettiğim hareketlilik ile ellerim havada kaldı.
Ellerimin üstünde bir çift el belirdi ve kısık sesle Rüzgar konuşmaya başladı.
"Ben verebilirim istersen demiştim."
Sanırım şu an heyecandan kalbim durmak üzere. Çünkü Rüzgar hemen arkamdaydı
&Eee bölüm nasıl?
&Şarkıyı da dinleyinnn Ragib Narin mucize
*Rica etsem şu aşağıda yıldız var ona bir tane yapışırsanız fena olmaz sanki ;)
♡4k olmuşuz teşekkürlerr Allahım 3 basamaklı sayıları nasip et. Gerçi önce 2 basamaklı olalım da demi. Yaaa umarım okunma sayımız baya artar.
Şu an da mod
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Numaram? (01.01) Texting Tamamlandı
Teen Fiction0543*** Ampulü Edison bulmuş ama ışığı sen saçıyorsun bebeğim. 0543*** Arabasız yol olmaz sensiz hayat olmaz. 0543*** Hayat bana vız gelir aşk bize hız verir. 0543***. Sen yoksan hayatımda, ben yokum o hayatta. 0543***Karayollarında değil senin ko...