Babam gülerek salona girdi.
"Ooo bizimkiler bugün didişme faslını bitirmişler. Normale dönmüşler"
Biz böyleydik işte. Seviyorum ya böyle olmayı.
***
"Hoş geldinizz"
"Hoş geldin yenge"
" Hoş bulduk çocuklar "
"Dayıma yalakalık yapmak için " Oy dayıların en yakışıklısı gelmiş " dedim ve dayıma sarıldım.
Abim de kafama vurarak " Ada bizim bir tane dayımız var zaten "
" of abi her şeyi de boz ! "
" Her zaman. Seve seve. Sen iste yeter canımın içi" diyip güldü
Dayımlar bu halimize gülerken ben de yengemin kucağındaki Hira ' yı alıp salona geçtim
Kısa bir sohbetin ardından annem masayı hazırlamak için mutfağa geçti. Tabi giderken de bana bir bakış attı. Attığı bakışın çevirisini söylüyorum kalk bana yardım et yürü! Sallanma
Hemen ayağa kalktım ve mutfağa geçip yemekleri masaya taşımaya başladım. Yengem de yardım etmek için yanımıza geldi ve masayı çok kısa bir sürede hazırlamış olduk.
Şu an herkes masadaki yerlerine oturmuştu. Masadaki sessizliği minik Hira tatliş sesi ile bozdu
"Baba"
dayım gülerek kızına cevap verdi " Efendim babam"
"Şu" diyip suyu gösterdi. Dayımda yanındaki sürahiden su doldurup yengeme uzattı. Yengem de suyu alıp kucağındaki Hira'ya içirdi.
Hira anne tarafındaki tek kuzenim. Dedikodu yapacak malesef bir teyzem yok. Baba tarafından da bir halam bir amcam var. Halamın iki çocuğu var Tolgahan ve Müge. Amcamın da bir oğlu var Oğuzhan. Yani toplam 4 kuzenim var.
Yemekleri yedikten sonra mutfağa taşıdık. Paytak paytak yürüyen Hira yanıma geldi ve beni çekiştirerek " A Adaa " dedi
Gülerek Hira' yı kucağıma aldım.
Annem beni Hira ile görünce" Kızım biz toplarız. Sen Hira ile ilgilen"
Gülerek Hira ile oynamay başladık. Hira ile ilgilenmekte ne vardı. Ne güzel görev siz orda iş yapın. " Kız Hira işten yırttım. Aşkım ya" diyip yanağina sulu bir öpücük koydum ardından da Hira 'yı gıdıklamaya başladım.
Bir süre sonra abim yanımıza geldi
"Hira hanım benim de adımı söylesen. " U -fuk , Ufuk"
Hira sadece gülerek abimin suratına baktı.
"Abii çocuk daha yeni konuşmaya başladı. "
Abim saçlarımı karıştırarak "Çok biliyon " dedi.
gözlerimi devirip "Aynen sana çekmişim. " dedim. Beni duymamazlıktan gelerek minik Hira'nın yanağından öptü. " Bana yok mu?"
"Yok "
diyip saçlarımı karıştırdı. Ardından da beni de öpüp dayım ile babamın yanına oturmaya gitti.
Abim gidince ben de Hira' yı kucaklayıp önceden köşeye L şeklinde dizdiğim minderlerin yanına geçtim. Ve beraber çizgi film izlemeye başladık.
oy ve yorumlarınızı bekliyorummm . Okumaya devamke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Numaram? (01.01) Texting Tamamlandı
Teen Fiction0543*** Ampulü Edison bulmuş ama ışığı sen saçıyorsun bebeğim. 0543*** Arabasız yol olmaz sensiz hayat olmaz. 0543*** Hayat bana vız gelir aşk bize hız verir. 0543***. Sen yoksan hayatımda, ben yokum o hayatta. 0543***Karayollarında değil senin ko...