23. Bölüm

532 34 4
                                    


Aradan geçen sürede Aslı telefonumu aldı ve mesajları okumaya başladı. Arada okuyup bana şunları söylüyordu

" Geri zekalı Ada"

" Kızım çocuk çakacak "

" Ada kanka hani internette bir video vardı ya şey diyordu Sen malsın aha valla o söz sana söylenmiş "

Mesajları tamamen okuduktan sonra ise
" Bana ne ben de istiyom yaa" diyip telefonu elime uzattı. Sırıtarak telefonumu alıp cebime koydum.

Ardından ise annemler bizi çağırdı. "Çocuklar gelin hadi sofra hazır. "

***
Yemeği yedikten sonra üzerime bir ağırlık çöktü. Tam yerdeki boş kilime uzanacaktım ki Tolgahan seslendi

" Yatmaya yeltenme hadi biraz top oynayalım "

" Ama ben çok yedim hem top da getirmedim ki " dedim

Oğuzhan " Ben getirdim. Yakala " diyip elindeki topu bana fırlattı.

Neye uğradığımı anlayamadım. Allahtan Aslı tuttu topu

" Eh oynayalım hadi. Kalk Ada hareket et azcık" diyip Aslı hızlı bir şekilde kolumdan çekiştirdi.

Kendimize geniş bir alan bulduk.
Abim ve Müge de gelince kalablık olmuştuk. Biraz paslaştık ama kısa bir süre sonra bu paslaşmalara ayak da devreye girdi.

Ve şuan abim , Oğuzhan ve Tolgahan üçlüsü maç yapıyordu. Tabi bu maç yapanlara Aslı da dahil oldu.

Maç ben ve Mügeyi pek sarmadığı için annemlerin yanına geçtik. Ohh hepsi oturmuş hanfendiler çekirdek kola yapıyorlar. İnsan bizi de çağırır. Müge annemlerle oturmayı tercih etti. Ben de kendime biraz kola aldım ve abimlerin maç yaptığı yere yakın olan kamelyaya geçtim ve abimleri izlemeye başladım.

Abimlere yakın olduğum için seslerini de net duyabiliyordum.

" Oğuzhan pas ver "

" Üzgünüm Ufuk abi ama ben Aslı ya pas vercem "

" Sen bana pas ver ben de Ufuk abiye atarım "

" kıza iyilikte yaramıyor "

" Oğuzhan sen bana at kuzen "

" attım tolga "

Aslında eğlenceli görülüyordu. Ama ben tam oynamayı beceremiyordum. Basketbol voleybol iyi kötü oynayabiliyordum ama futbolu oynayamıyordum.

Sedat amcam ilerden bizimkilere seslendi " 3 kişilik yer açın bakayım"

Oğuzhan da babasının dediğine gülerek " Sen bizle mi oynayacan baba"

"Noldu beyenemdin mi? Sen yokken biz vardık evlâdım " dedi Sedat amcam, Kanan amcam ve babam da oyuna dahil oldu.

Onları videoya çekmek için telefonumu çıkardım ve hemen kamerayı açtım. Fakat hafıza dolu uyarısı verdi.

Hemen galeriye girdim ve gerksiz olan resimleri silmeye başladım. Arada da kolamdan az az içiyordum.

Yine kolamdan kocaman bir yudum almıştım ki Aslı koşarak yanıma geldi ve ellerini dizlerine koyup nefes nefese konuşmaya başladı

" A..da bizim..kilerin oraya bak çabuk.. "

Ayyyyy noldu ki sizce???

Yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayınız!!!

Komşu Numaram? (01.01) Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin