37. Bölüm

447 33 1
                                    

Medya resmi Rüzgar

"Adaaa hadi ders başladı "

" Tamam geliyorum. Numaramı sınıf grubuna ekleteyim geliyorum. Geçen tenefüste unuttum "

" kanka bu arada numara işini hallettin mi ?"

" Dün hallettim kanka. Yeni numaramla mesaj attım az önce sana. Kaydet onu "

Hızlı adımlarla Caner'in yanına gittim.

" Caner şu numarayı gruba eklesene. Dün demiştim sana "

" Hangisi... Tamam ekliyorum "

Caner hızlı bir şekilde beni gruba ekledi. Ben de hemen yerime yöneldim. Rüzgar gözlerini kapatmış bir şekilde kafasını sıraya koymuştu. Onu uyandırmamak için ileriden dolandım.

Yerime oturduğum zaman Rüzgar kafasını sıradan kaldırdı. Ve telefonuna baktı. Ardından bana dönüp

" Sınıfa yeni biri mi geldi? " dedi

"Yoo neden ki ?"

"Yeni bir numara eklenmiş de ondan dedim."

"O benim numaram "

" Hmm anladım." diyip bir süre telefonla oylandı ardından telefonu geri cebine koydu.

***

Son dersi de bitirdikten sonra otobüs durağına doğru yöneldim.

Çok beklemeden otobüs gelmişti.
Arka koltuğa geçtim ve dışarıya bakmaya başladım.

Bir süre müzik dinleyip gelen geçenlere baktım. Bizim siteye son bir durak kalmıştı. Fakat ben sıkıldığım için biraz yürümek istedim. Ve otobüsten indim.

İki üç adım atmıştım ki. Yan tarafda yatan bir tane köpek gördüm. Köpeğe korkulu gözlerle bakmaya başladım. Köpekte kafasını kaldırıp bana bakmaya başladı. Ben de tam gaz koşmaya başladım.

Aklımca köpekten kaçacaktım fakat ben koşmaya başlayınca o sakince yatan köpek birden hareketlendi ve benim peşimden koşmaya başladı.

Şansımdan da etrafta kimse yoktu . Bir yandan koşup yüksek sesle konuşmaya başladım.

Sanırım en çok korktuğum şeylerden biri de köpeklerdi. Sanki her an bana saldıracaklar gibi düşünürdüm hep.

"Neden kimse yok etrafta. Yaaa cici köpek beni neden kovalıyorsun. Bak sana mama alırım ben. Yaaa imdaat! Ne günah işledim ben yaa"

Bir süre koştum fakat köpek hala durmadı. Koşmaktan nefes nefese kalmıştım.

İleride elleri cebinde benimle aynı yönde yürüyen birini farkettim.

Arkama döndüm ve köpeğin hala peşimde olduğunu gördüm.

Biraz daha hızlanıp düşünmeden önümde yürüyen çocuğun sırtına atladım. Ve kollarımı düşmemek için boynuna dolayıp sıkıca sarıldımm

" Hey hey ne oluyor!"

" k.. köpek geliyor. "

Sırtına atladığım kişi kafasını yana çevirdiğinde çok tanıdık bir sima ile karşılaştım. Ve istemsizce adı ağzımdan çıktı.

" Rüzgar? "

Umarım güzel olmuştur;) :))

Komşu Numaram? (01.01) Texting TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin